Generelt

Hjælp til at klage over en skriftlig eksamenkarakter

20. juni 2014 af khayta (Slettet)

Hej.

Igår blev jeg opfordret af min engelsk lærer, at klage over en engelsk skrifltg eksamenkarakter. Har fået -3 som ifølge min lærer lå til 02. Censoren havde desværre det sidste ord, derfor kunne min lærer ikke gøre noget ved. Det er bare virkelig nederern, da det trækker min gennemnsit ned, er bange for jeg ikke kommer ind på min drømmestudie. - Derfor vil je hører om der en rar sjæl, som vil hjæle med at skrive denne klage. Da jeg ikke ved hvad jeg skal skrive. Og min engesk lærer må desværre ikke hjælpe.

Hilsen Susanna


Svar #1
20. juni 2014 af khayta (Slettet)

skriftlig* det* mit* gennemsnit*


Brugbart svar (0)

Svar #2
21. juni 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

Hvad vil du klage over ved bedømmelsen, sådan helt konkret?

Der er langt fra -3 til 02. Har din engelsklærer ikke givet noget hint om hvad der var godt ved din opgavebesvarelse?

Har du en kopi af din besvarelse og opgaven? Hvis ja, så få nogen til at læse det og give dig nogle indput.

Hilsen Lars

p.s. du kan rette dit indlæg i de første 10 minutter efter du har sendt det.


Svar #3
21. juni 2014 af khayta (Slettet)

Hej Lars.

Jeg vil klage over karakteren, -3. Ja jeg er ikke den bedste til engelsk, plejer at få 02 -4 i min afleveringer.

 jeg har sendt opagven til min lærer, så han kan læse den igennem, når han nu får tid til det. Han må desværre ikke hjælpe mig, med at skrive klagen. Han fortalte mig bare at den ikke lå til -3 den er knap bestået sagde han. Har en del grammatiske fejl ja, men den er ikke til -3, Hvis man kigger på bekendtgørelsen.


Svar #4
21. juni 2014 af khayta (Slettet)

Vil heller have der står 00 i  min eksamenbevis end -3 ;/


Brugbart svar (0)

Svar #5
26. juni 2014 af Hijsa

Hvordan gik det? Fik du klaget?


Skriv et svar til: Hjælp til at klage over en skriftlig eksamenkarakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.