Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7341 til 7360 af 65692
  • Mediefags eksamen! hjælp!

    Forumindlæg
    jeg skal op til mediefag på mandag, er lidt usikker på hvordan det kommer til at forgå, nogen der har erfaring? jeg ved jeg trækker et klip fra en film/doku noget lgn. og ved også jeg skal fortælle om min egen film, mit eksamens projekt, men hvordan skal jeg fremlægge min egen film? ville det vær...
  • Eksamen-ordbog?

    Forumindlæg
    HejJeg går i 2.g og skal op til engelsk snart. Vil lige høre om nogen ved om man må have ordbog med under forberedelsen?
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i mundtlig biologi på højniveau om nogle dage. Tænkte på om nogle af jer havde nogle omfattende noter jeg evt. kunne kigge bruge. På forhånd tak.
  • eksamens bevis

    Forumindlæg
    Hej Hvis i skulle lave et bevise inden for talteori, hvilket skulle det så være? hvis der er tale om MAT A, og man har ca. 5-10 min til det?
  • eksamen til imorgen!?

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM HAR LAVET ANALYSEN AF "STILHEDEN" - MARTHA CHRISTENSEN I ARBDEJSFASEN, SÅ HJÆLP MED EN ANALYSE??????????
  • biologi eksame

    Forumindlæg
    heej.. jeg er igang med en 24-timers biologi opgave på A niveau.. hvis der var en derude der kunne hjælpe mig med at svare på mit spørgsmål, ville det være rigtig dejligt. spørgsmålet lyder : - Hvilke konsekvenser kan der være af en meget kulhydratholdig kost? taak på forhånd :)
  • Gruppedel eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med denne, jeg har vedhæftet billede. Funktion i er en parabel og funktion o er en eksponentiel funktion. med hvad med b og c?
  • Den største matematiker

    Forumindlæg
    Vi havde en intens debat i dag: "Hvem har været den største matematiker i historien"? Jeg mener selv, at det er Gauss og Euler. Hvad mener I?
  • Bestået i matematik

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har fået 7 i matematik skriftlig på A niveau og jeg skal op til den mundtlige her på tirsdag. Så jeg ville bare spørge, er jeg bestået faget selv hvis jeg får 00 mundtlig?
  • Hjælp Mig Med Algebra/Matematik!

    Forumindlæg
    Heeej Alle Sammen! (-: Vil nogle af jer her, være søde at hjælpe mig med algebra (Matematik) regne stykker!? Altså vil i ikke nok vise mig en måde man kan lave dem på? Håber der er nogle her der vil hjælpe mig! (-:
  • Babylonsk Matematik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en vurderingsopgave som lyder: Vurder den babylonske matematiks samlede betydning for babylonien? Nogen der kan hjælpe, bidrage eller tilføje nogle gode kilder? på forhånd tak.
  • teknisk matematik hjælp

    Forumindlæg
    nogle der har lavet opgave 127 + 128 + 193 i teknisk matematik udgave 4 b-niveau, bind 1. forstår ikke mellemregningerne så hvis der os er forklaring
  • Arabisk matematik

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogle der har skrevet SRP om arabisk matematik? Måske noget i vil dele, så jeg kan få noget inspiration, da jeg har lidt svært ved at finde materiale? :) Tak på forhånd
  • Ret matematik

    Forumindlæg
    Hvis nogle har tid i løbet af weekenden kunne det være rart hvis nogle kunne se på en eller flere af de 3 opgaver jeg har her:http://www.fededorit.dk/Matematik/matematik.htmlog komme med kommentarer i form af rettelser og tilføjelser :-)///Casper
  • Bestået matematik?

    Forumindlæg
    Hej. Har jeg bestået matematik, hvis jeg har fået 7-7 i årskarater og 02 mundtlig og måske 00 skriftlig ? Jeg har hørt at man tager gns af alle 4, er det rigtigt eller hvad ?
  • Geografi eksamen

    Forumindlæg
    Jeg er i den situation at jeg har chance for at komme op i geografi til eksamen (2g).. Men er ikke rigtig klar over hvordan eksamen foregår??, vores lærer har ikke ligefrem været den bedste.
  • Eksamens karakter

    Forumindlæg
    Er det bedre at få 12 til mundtlig tysk B-niv eksamen end til mundtlig fysik C-niv eksamen? Eller betyder det lige meget for gennemsnittet ?
  • Disposition i eksamen

    Forumindlæg
    Hej, vil lige hører om nogle har været oppe til en fysik eksame? Mit spørgsmål: den disposition, min lærer, siger jeg skal lave - til selve eksamen. Hvordan er den? På forhånd tak.
  • Skal eksamen afskaffes

    Forumindlæg
    Skal eksamen afskaffes i sin nuværende form? Hvis man svarer ja hertil - hvad skal man alternativt gøre?
  • Matematik og Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej^^ Jeg har valgt matematik og samfundsfag som fag i SRP, og mit emne er den økonomiske krise, hvor jeg har tænkt mig, at fokusere på, at den nye regering vil bruge 17 mia. kr på vækstpakken, hvor den gamle regering brugte 10 mia kr. I matematik har jeg tænkt mig at bruge talfølger, kvotien...