Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7361 til 7380 af 176851
-
Vigtigt - kemi
ForumindlægHvad hedder stoffet: SO32- ? -
Blandet kemi
ForumindlægJeg er kørt lidt fast i dele af nogle opgaver i en aflevering - hjælp vil være påskønnet! - Hvad vil produkterne være i en reaktion mellem ethansyre og natriumhydroxid? - En kaliumsulfatopløsning og en kaliumkloridopløsning hældes sammen. Hvordan beregner jeg nu de enkelte ioners aktuelle kon... -
Kemi - Saltesopløslighed
ForumindlægFind omregningsfaktoren fra massebrøk (i g pr. kg) af chlorid til salinitet i g pr. kg (læs fx om Fysiske egenskaber for havvand i Databogen side 252, 10. udgave, 1997 eller nyere). Omregningen fra chloridkoncentration til koncentration af samtlige opløste salte er mulig da havvands kemiske sam... -
1g Kemi.
ForumindlægVi fik denne aflevering for, for ca 2 uger siden og den skal afleveres imorgen, jeg mangler stadig 2 opgaver. Jeg har ingen ide om hvordan og hvilke metoder jeg skal bruge for at lave den.. Jeg håber nogle kan hjælp mig, det er opgave 1 og 2 Tak på forhånd.. Ses i vedhæftet dok.. -
Organisk kemi
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig her? -
Kemi B
ForumindlægRedegør for aminer opløselighed i vand, ethanol og heptan -
Kemi-B
Forumindlæghej... Er der nogen der kan hjælpe mig med at svare på denne spørgsmål?? Her er spørgsmålet: C-vitamins kemiske egenskaber???? -
kemi opgave
ForumindlægHej kan i hjælpe med den vedhæftede opgave mange tak på forhånd:) -
hjælp kemi c
ForumindlægHvilken grov regel gælder for reaktionshastigheder for stigninger på 10 grader? Hvor meget vil reaktionshastigheden med denne regel øges med ved en temperaturstigning på 30 grader.? Giv en kort forklaring på, hvilken betydning temperaturen har på reaktionshastigheden for en kemisk reaktion. Ind... -
problemer med lidt kemi
ForumindlægHej, Jeg sidder og skal finde ud af hvor mange gram AgCl der kommer når der blandes: 31,2 mL 0,500 M AgNO3 sættes til 31,0 mL 0,300 M NH4Cl hertil har jeg forvildet mig ind på at finde hvor mange gram klor og hvor mange gram sølv jeg rent faktisk har: klor: 0,300(molære)*35,45(g/mol)*0,0... -
Noter - kemi?
ForumindlægNogen der har noter fra folkeskolen, eller fra C niveau? Det ville være meget hjælpsomt. Kovalente-bindinger, ionbindinger osv -
Alm kemi
ForumindlægJeg vedlægger spørgsmålet som en fil -
Fysik/kemi
ForumindlægDefinition på energikilde: Undersøg, hvad en energikilde er Nogle der kan hjælpe? -
kemi spørgsmål
ForumindlægJeg skal snart op i kemi på c-niveau og jeg forstår absolut ingenting når det drejer sig om kemi. Er der nogle der vil se om I kan give et udførligt svar for dummies på følgende spørgsmål? Redoxreaktioner - hvad sker der, hvad oxideres, hvad reduceres? Hvad er spændingsrækken og hvordan kan jeg ... -
Dumpe i både årskarekter og eksamen - Stadig få huen?
ForumindlægHey, jeg står allerede til, at dumpe i Kinesisk både skriftligt og mundtligt. Dog vil alle mine andre karekterer trække mig op på langt over 02, selvom jeg skulle ryge helt derud hvor mine karekterer er -03. Er det stadig muligt at bestå, selvom man dumper et fag både skriftligt og mundtligt? Mv... -
FSA i skriftlig dansk
ForumindlægEr der nogen der har FSA i skriftlig Dansk fra 2012? -
Michael.padowan.dk - har lige et spørgsmål angående tysk A - niveau
Forumindlæghej med hensyn til at jeg skal have tysk næste år vil jeg spørge dig om hvordan man bedst kan forberede sig i sommerferien. Og hvordan det så er at have tysk på A-niveau..kræves der meget mere end på B-niveau og er det meningen man skal kunne snakke perfekt tysk for at score en god karakter -
hva er a,b,c niveau på Hf?
Forumindlæghva er a,b,c niveau på Hf? Jeg skal på Hf efter sommerferien.. så derfor ville jeg meget gerne vide det.. På forhånd TAK.. -
Kemi - hurtigt hjælp!
ForumindlægEn der er god til Kemi, der hurtigt kunne hjælpe mig med en opgave? -
Kemi i Biologiundervisningen
ForumindlægHej, Jeg er blevet lidt i tvivl og forvirret når det kommer til min lærers undervisning i biologi. Han underviser i biologi - som han jo skal - men størstedelen af vores undervisning består af kemi. Jeg ved at biologi på B niveau i gymnasiet indeholder en del kemi, men hvor meget taler vi om? F...
