Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7541 til 7560 af 65692
-
Matematik 8) ..
ForumindlægAltså har nogle opgaver for til imorgen. Har lavet alle opgaverne, men der er så nogle som jeg ikke helt er sikker på? synes at resultatet ser lidt underligt ud S; opgaven: Søren sætter 4500 kr. i en bank til 9½% p.a. a) Hvor meget vil han kunne hæve efter 4 måneder? b) Hvor meget vil han have ... -
gennemsnit
ForumindlægHej. Jeg er snart færdig med min STX og ville forhøre mig om reglen med at gange ens gennemsnit. Må man stadig det i år 2010 og med hvor meget? Nogen siger 1,03 andre 1,05 og nogen 1,08?. Tak på forhånd :) -
Hjæælp.. innovations eksamen!!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i innovation, og jeg er lidt på bar bund lige nu. er der nogle som kan hjælpe med nogle gode råd til hvad man skal komme ind på til eksamen?? og hvad man evt. kunne gøre af kreative ting? Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig lidt i gang :) -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej :) Hvordan foregår billedkunst eksamen? C-niveau -
Matematik metode
ForumindlægJeg har skrevet om Keynes og Friedmans teorier og herunder nationalregnskabsligningen og kvantitetsligningen. Jeg har sammenlignet dem i samfundsfag og bare kigget på dem hver især i matematik. Jeg ved at metoden i matematik hedder matematisk modellering, men er der ikke også under kategorier h... -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX -
Hjælp til Matematik i Gymnasiet
ForumindlægHej Odense Er her en studerende på uni eller lignende der kunne hjælpe vores datter med matematik i 1G ? Med venlig hilsen Kent -
eksam procent
Forumindlæghej en fuktion er y=435.x^2,56 bestem hvor mange procent y vokser når x vokser med 11 % håber får svar får har eksam imorgen resesultater er 30,63 -
Eksamen FysikC
ForumindlægEr der nogen, der har været til fysik C eksamen og ved, hvor stor vægt censor+lærer lægger på præsentationen i forhold til resten? Kan de gennemskue, hvis man har fået hjælp til den? -
disposition til eksamen
ForumindlægHej. jeg skal op til historie i denne uge. Mit spørgsmål er, hvordan man skal skal starte til sådan en eksamen? Skal man bare f.eks. sige jeg har om den kolde krig, og vil først fortælle om det og det og så bagefter fortælle noget om blablabla osv. ?? -
Kemi eksamen, Hjælp!!
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen på fredag, men jeg ved ikke hvordan man fremstiller Ag (g) ud fra AgNO3Ca (aq) Håber der er nogle der kan hjælpe det vil være en kæmpe hjælp, Tak på forhånd :D -
AT eksamen??
ForumindlægSkal man have sine materialer med til sin eksamen? Altså udprint af anvendte artikler og medbringer de brugte fagbøger?? -
Eksamen: Hvor mange forsoeg?
ForumindlægSkal op her på torsdag og jeg ville gerne høre lidt om jeres oplevelser mht selve eksamen, specifikt: Hvor meget forventes der egentligt? Og hvor mange forsøg lavede i/hvor mange er forventet? På forhånd mange tak :) -
Eksamen Geografi (Hjælp)
ForumindlægHej :) Jeg ville bare lige spørge om hvilke emner i mener man bør forberede sig til inden eksamen i geografi imorgen? håber nogle kan hjælpe. Tak på forhånd. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle, Nogen der har lyst til at læse min delprøve 1 og 2 fra den skriftlige eksamen i engelsk, og komme med lidt feedback? Mvh. -
Matematik forvirring
ForumindlægHej, er der nogle af jer matematik genier der kan hjælpe mig med at skelne to begreber? 1. Det at en funktion er kontinuert 2. Det at en funktion er differentiabel -
HJÆLP til old-eksamen..!!!
ForumindlægHey alle!Jeg står og skal til old-eksamen her i næste uge..Må nok indrømme at jeg af flere grunde (bl.a. uengagement fra både lærer og min side) ikke har fulgt særligt meget med i timerne og ikke er inde i stoffet overhovedet.. Udover nogle enkle tekster..Det er selvfølgelig ikke særlig fedt..TÆN... -
AT eksamen!
ForumindlægHej derude... Som mange af jer, skal jeg til AT eksamen. Emnet i år, er Rejser- opdagelse, forandring og ny viden og jeg skriver i Samfundsfag og psykologi. Jeg skriver om muslimske kvinder og det at bærer tørklæde i et andet land. Jeg har lavet interview og læst en roman. Jeg har brugt en kvalit... -
24-timers eksamen
ForumindlægKære brugere. Jeg skal til 24 timers eksamen i den kommende uge. Derfor ville det være rart, hvis nogen venlige sjæle evt. kunne hjælpe mig via MSN, hvis der skulle opstå nogle spørgsmål under forberedelsen (24 timer). Jeg ved godt, at de andre brugere herinde så ikke kan få gavn af sådan en pro... -
Reel eksamen?
ForumindlægHey folk. Er det muligt at komme op i eksamen i et fag man har dumpet, for anden gang? Jeg tror det kaldes for reel eksamen. Jeg går på GSK og har eksamen i kemi imorgen, jeg er skide nervøs for om jeg overhovedet kommer til at bestå :( Der er nemlig mange der er LIGE bestået :( Jeg skal nemlig ...
