Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 741 til 760 af 181597
-
Kemi A eller Fysik A
ForumindlægHej, jeg skal til at vælge valgfag her om et par måneder. Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilket fag der er sværest? Personligt synes jeg at regne opgaver i fysik er meget nemt, men teorien er ikke særlig nem. I kemi synes jeg teorien er nem, men opgaverne kan godt være lige komplicer... -
Matematik eksamen - Bestået???
ForumindlægHej Allesammen. Jeg står og skal til 6 eksamener på 2 uger, og er meget nervøs især for matematikken. Jeg SKAL bestå alle fag for at komme ind på min uddanelse (men der er ikke krav til mere, end at det skal være bestået) Mit spørgsmål er derfor, hvis jeg får 4 i min skriftlige matematik eksa... -
eksamen Dansk A
ForumindlægHej mennesker. Jeg har været oppe til en dansk skriftelig eksamen, jeg vil bare lige høre om der evt. er en venlig sjæl der ude som gerne vil læse min introducerende artikel. Jeg vil meget gerne høre din mening om min opgave, og evt råd om hvordan jeg kan gøre det bedre. Skriv endelig vil bli... -
Matematik eksamens ark
ForumindlægKan i ikke give mig et link til hvor facitne står for alle eksamens arkne matematik a niveau, har lidt svært ved at bruge hjemmesiden -
Matematik A - lommeregner TI-84
ForumindlægHej. Ville høre hvilken fordel der er ved at kunne bruge sin lommeregner ordentligt ? og hvor meget skal man kunne på sådan en lommeregner når man har Matematik på A-niveau. Jeg skal op i 3.g om en uge . Mia -
skriftlig engelsk 2006
ForumindlægJeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Skr. eksamen i matematik
ForumindlægEr der nogen, der skal til skriftlig eksamen i matematik torsdag d. 12/5? For så vil jeg spørge hvordan i øver jer? Har i nogle gode råd..? -
Sættet: STX matematik A NET maj 2011
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre, om der var nogle som havde sættet: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110726_2frs111-MATnA-24052011_UVM_web.ashx liggende, eller om nogle havde mod på at... -
Fysik-A
Forumindlæghej,har overvejet at vælge fysik på højniveau for næste år, (3.g), og ville høre om der er nogen der har erfaringer med dette, om det er meget svært iforhold til obl niveau? med skriftlig eksamen osv. Desuden vil jeg også gerne høre om nogen har valgt kemi-b niveau i 3.g? er nervøs for at havde g... -
IT-A Eksamen, hvad nu?
ForumindlægHey jeg står og skal op til IT eksamen (3.HHX mundtlig) på torsdag. Skal til denne eksamen lave en fremlæggelse på baggrund af den IT-eksamensopgave der er blevet lavet og afleveret i sidste måned (omhandlende en hjemmeside+database). Til eksamen skal jeg så lave et powerpoint show og fremlæggel... -
Matematik a august 2008
ForumindlægHey er der nogen der har matematik eksamen på a fra august 2008, skal bruge den som facitliste kunne være dejligt hvis nogen havde den :) -
Matematik på A niveau
ForumindlægHej Er der nogen som ved om det er muligt at tage matematik b og derefter a, når jeg allerede har bestået b niveau tidligere, i den tid jeg gik på HHX. Grunden til at jeg gerne vil tage mat. b forfra er ikke at jeg vil ændre mit snit, men jeg har bare ikke fået noget ud af det b niveauet, så jeg... -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJeg har aldrig været speciel god til matematik, men jeg kan godt lide matematik. Jeg aflsutter folkeskolen til sommer og jeg er i tvivl om jeg skal vælge mat på A-niveau eller B-niveau. Jeg er bange for at A-niveau er for svært og at jeg bliver for stresset og fortvivlet midt i forløbet... Siden ... -
hvor mange eksamen i 3g.?
ForumindlægJeg går i 3g, og vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal opppe i i år. Jeg har indtil været op til to, som kommer til at tælle i eksamenbeviset (geografi og tysk). I år har jeg fagene: mat og fysik på A+. Jeg vil også gerne spørge, og mat skriftlig ikke tæller for to eksamener? Da der er en ... -
HHX Matematik B Eksamen
ForumindlægHjæælp ! - Jeg skal op til skriftlig matematik B eksamen imorgen, men ved slet ikke hvordan jeg skal forberede mig på den ?? Jeg har prøvet at repiterer mine gamle opgaver og læst på de forskellige emner.. - Er der ikke en der ude som kan uploade sin skriftlig matematik eksamen, eller en vejledn... -
Matematik årsprøve A
ForumindlægHvad vil I råde mig til at læse op i, til den første del som er uden hjælpemidler? (2.g mat A) På forhånd tak -
Skriftligt eksamen...
ForumindlægHej SP. Hvordan kan jeg forberede mig til den skriftlige engelsk eksamen? Det er delprøve 1, der volder problemer. Så kunne godt bruge nogle tips/ideer eller bare noget som jeg kan kigge på inden eksamen ): -
Musik til skriftlig prøve
ForumindlægHejsa.. Er der nogen herinde der ved, om man må høre musik, når man er til skriftlig eksamen/årsprøve i matematik - uden hjælpemidler eller betragtes det som snyd? På forhånd tak :) -
Matemarik A
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge hvilke ting man kommer til at arbejde med når man får Matematik A? -
Noter til Matematik A
ForumindlægHej alle sammen! Er så heldig at skulle op til mundtlig matematik på A niveau. I den forbindelse ville jeg lige høre jer, om der eventuelt var nogen som lå inde med nogle noter til dette fag? Mvh. Søren
