Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7581 til 7600 af 176851
-
Kemi ESTER
ForumindlægEr det ikke korrekt, at en ester er en reaktion mellem en alkohol og en carboxylgruppe? skal bare lige være sikker -
kemi - opgave
Forumindlæghej. Nogle der vil hjælpe mig med denne opgave? Smeltepunkterne for metallerne chrom, molybdæn og wolfram er henholdsvis 1900, 1600 og 3400 °C. Hvad kan man lære af den oplysning? På forhånd tak :-) -
KEMI HJLÆP:
ForumindlægEr der nogen der ved hvad dipolmomet er: Og hvordan man lettest kan se om et stof/molekyle er polær eller upolær. (Helst med nogle eksampler) -
Eksamen?!
ForumindlægHej. Vores lærer vil lave en prøveeksamen, hvor vi er to og to sammen. Min makker og jeg har trukket strøm, men hvordan skal vi fremlægge. Hun har sagt ar vi ikke skal lave forsøg, dog sige hvilke vi ville have udført, men skal vi lave en disposition eller noget? Og tror i et powerpoint er ... -
Organisk Kemi
ForumindlægJeg har valgt at skrive SSO i kemi, og valgt emnet organisk kemi. Jeg vil bare lige spørger om hvilke nogle ting jeg kan skrive om og komme ind på i organisk kemi. Hvad kunne være nogle gode ting man skriver om i en SSO ? På forhånd tak. -
er der nogen der vil forklare hvad er elektronfordeling i atomet skal op til eksame?
Forumindlægforklare elektronfordeling i atomet? -
hjælp eksamens noter ift stilistik /sprog
ForumindlægJeg kan ikke finde flg. i mine noter - Definer Romantikkens sprog og stilistik - Nævn de 3 karakteriske sproghandlinger - nævn de 3 replik gengivelser - Hvad bruger forfatteren til at gøre sin undertekst mere synlig - Hvordan finder man hjemmel ? Hvis nogen kan hjælpe vil det være super ... -
Privatlærer Matematik A-niveau i Nordjylland søges
ForumindlægHej. Er begyndt på matematik a-niveau som enkeltfagskursus ved siden af mit normale fuldtidsarbejde, da jeg ønsker at søge ind på medicinstudiet til næste år. Jeg havde sidst matematik i 2002, da jeg afsluttede min studentereksamen, så det siger sig selv at det er gemt langt væk i hukommelsen. J... -
Ekstra kemi
ForumindlægKemi, 2.gJeg er ikke lige så god til kemi i år og vil derfor gerne gøre noget for at jeg forstår det bedre.Eller dvs. jeg forstår det godt, men jeg glemmer det bare med det samme igen.Jeg har læst og læst på det, men lige lidt hjælper det.Det emne vi har dækket indtil nu er stoichoimetri, mol-reg... -
Eksamen
ForumindlægHej Hvad skal man give til lærer og censor i en 24-historie-eksamen? Et talepapir med punkter eller en lang tekst? -
eksamen
ForumindlægNogen der har noget liggende med hvornår man skal bruge hvilke modeler til erhversøkonomi eksamen? -
Eksamen
ForumindlægHej skal snart til eksamen Og ville hører om der nogen der havde lidt tekst om celler og mikroorganismer?? Det ville være en stor hjælp -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal op til fysik eksamen hvilke punkter synes i at jeg skal have med? svaret haster! tak på forhånd! :) -
EKSAMEN, HJÆLP!!
ForumindlægHej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal trække et emne til fysik eksamen d. 23-06, og ville spørge om der var nogen der ville hjælpe mig. -
Eksamens opgave stx mat B
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe...... Eksamen opgave fra dec 2008. MAT B.. øver mig til eksamen.... 1) Sammenhængen mellem fugleungers alder T, når de er flyvefærdige, og deres vægt M, når de er flyvefærdige, kan beskrives ved formlen T=45M0,25, 0,1 ≤ M ≤ hvor T måles i døgn, og M måles i kg.... -
Kemi noter til "kemi 2000 B-niveau"?
ForumindlægHej er der nogen som ligger inde med nogle gode kemi noter til kemi på B-niveau? -
Fysik/kemi
ForumindlægHvorfor siger nogen, at denne hjemmeside er fyldt med fejl ? >http://www2002192.thinkquest.dk/ -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHvor og hvordan bliver tobak dyrket? Hvorfor dyrker man tobak, når man ved at det er skadeligt? Hvor i verden er der flest rygere? Hvor mange år mister rygere i gennemsnit af deres liv? Hvorfor er det dårligt for miljøet, at man tørrer tobak med brænde fra skovens træer? -
Skriftlig opgave i retorik!
ForumindlægHej alle! Jeg skriver til jer, da jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal karakterisere og vurdere brugen af appelformerne i de to tekster: - Pia K: to syn på gadevold:Skal vi straffe eller forebygge? - Tale: Danmark og den europæiske udfordring. Det er en tale af Pia K. Derudover...
