Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7601 til 7620 af 58387
  • Eksamen i Dansk

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg er i tvivl om jeg godt må perspektivere til en tekst som jeg IKKE har læst i undervisningen? Eller skal der være en tekst man har læste i undervisningen?
  • Mundtlig Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, kan en af jer nævne alle emner man kan komme op i, når man trækker den ukendte tekst, i mundtlig dansk 10. klasse?
  • Eksamen (FSA)

    Forumindlæg
    Må man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D
  • Kulturmøde - eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en ven som virkelig har brug for hjælp. Min ven har trukket fordybelsesområdet "kulturmøde" det er bare ikke så nemt at finde en tekst, niveauet skal være 9 - klasse. Tak på forhånd.
  • eksamen i morgen HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal op til dansk i morgen, og har i den anledningen fået at vide at vi skal lave fem minutters oplæg (udover det vi trækker) til hver af de ting vi har gennemgået i løbet af de sidste tre studieår. Mit problem er således: Hvordan kan man lave et oplæg om journalistik, dr...
  • TYSK EKSAMEN HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at rette min talepapir igennem er der nogen søde sjæle som har lidt tid tilovers som kan rette min præsentation :) Det er en vedhæftet fil! Vil være evig taknemmelig for personen der hjælper mig!!
  • Fsa, eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op i dansk d. 9 juni. Nogle af disse forfattere er skrevet på opgivelsen: Johannes Møllehave Karen Blixen Tove Ditlevsen St. St Blicher Poul Poulsen Jørgen Nielsen Harald Herdal osv .. Kan nogle af jer hjælpe mig med at karrakterisere disse forfattere? Nogle af dem? For je...
  • nyhedsformidling - eksamen hjælp tak:)

    Forumindlæg
    hej jeg har llge trukket i dansk i 10 klasse. Nyhedsformidling, jeg ved ikke helt hvad det kunne være. ved godt at det er alle de måder man får nyheder ud til verden, men hvor finder jeg noget, og har i ideer til tekster osv
  • matematik eksamen!!

    Forumindlæg
    Hey Folkens!!Jeg skal snart op i matematik eksamen.. mundtlig.. Jeg synes ik jeg er dum til matematik, men synes heller ikk at jeg klog til det. Har i nogle gode råd om hvordan man kan nå op til en herlig tal(karakter) vil så gerne bestå.. nogle ideer??
  • Kulturfagpakken - eksamen

    Forumindlæg
    Hej Hvordan foregår eksamen i kultorfagpakken på HF? Er det en 24-timers eksamen eller?
  • Hjææælp engelsk hasteeeer

    Forumindlæg
    HEEY Er der ikke please nogen der kan rette min ikke så lange engelsk stil det tager ikke så lang tid:) pleaseeeeeeee
  • hvad hedder våbenlov på engelsk?

    Forumindlæg
    hvad hedder våbenlov på engelsk? Er der nogen der ved det? Og hvad hedder: at stramme USA's våbenloven?
  • hjælp til at rette CV til godt engelsk

    Forumindlæg
    Hej Jeg er uddannet ingeniør og er habil til engelsk (har boet i USA skrevet opgaver på universitet på engelsk mm.). Jeg kunne alligevel godt tænke mig at høre om der var nogle der kunne tænke sig at læse mit CV/ansøgning igennem for at se om det er godt engelsk, om jeg kunne omforumlere noget m...
  • Engelsk grammatik tjek

    Forumindlæg
    Hej er der nogle venlige sjæle der gerne vil kigge denne lille engelske tekst igennem for grammatiske fejl, tak på forhånd :)
  • årsprøver i dansk og engelsk..

    Forumindlæg
    hey alle.. vil bare spørge, hvad går en årsprøve ud på og hvordan foregår den?? Hvad skal der til for at få god karakter i både engelsk og dansk og hvad skal man kunne??
  • Engelsk - markere fejl.

    Forumindlæg
    Nogle der har mulighed for at tjekke en engelsk opgave, og markere de fejl der er i teksten? Jeg sender til personens indbakke!
  • Gode råd til afgangsprøve i engelsk?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til 9 klasses afgangsprøve i engelsk i morgen. Har i nogle gode råd? :)
  • Eksamen: Geo

    Forumindlæg
    Hej Allesammen..Jeg har lige fået afvide at jeg skal op i geo her en gang i næste måned.. Det er den nye 24-timers forberedelses form og jeg er lidt usikker på hvordan det virker og om der er større krav til denne form for eksamen.. Derudover ville jeg høre om der er nogen der har nogle tips til ...
  • Beroligende til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg ville høre om der er nogle af jer der har erfaring med beroligende piller, eller andet til eksamen? Jeg er typen der bliver utrolig nervøs til mundtlige eksamer. Men inden jeg går op til lægen og ligner en idiot og spørgsmålstegn, ville jeg høre jer herinde? :-) I er alti...
  • Syge eksamen???????

    Forumindlæg
    Hej ! Det er sådan er jeg er så uheldig at blive syg dagen før min eksamen, og jeg forventer ikke rigtig at blive rask inden da. Så jeg ville lige høre hvordan det er i forhold til syge eksamen, jeg skal nemlig op i mundtligt Samfundsfag C?? Håber i kan hjælpe mig