Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 7661 til 7680 af 57177
-
Hjælp Plz: Dansk litterær artikel
ForumindlægMin lære skriver: Skriv en litterær artikel om, hvordan romantikkens tanker og ideer fremstilles i litteratur og kunst. Hm hvilket tanker og ideer fremstiller romantikken i litteratur og kunst. -
oversættelse på dansk, kort!
Forumindlæghej, kan simpel hen ikke få oversat det lille stykke tekst for neden, så det giver en ordentlig mening. Håber i kan hjælpe. Dass Fremd kein Wort für Feindlich ist - in dem Besucher nur geduldet sind. wenn sie versprechen, dass sie bald wieder genh. -
rettehjælp til dansk stil.
ForumindlægHEJ ALLE! TAK FORDI I GIDER AT BRUGE JERES TID. DET ER EN MEGET STOR HJÆLP. PS. JEG HAR ENDNU IKKE FUNDET EN OVERSKRIFT. SÅ I MÅ MEGET GERNE KOMME MED EN OVERSKRIFT TIL TEKSTEN. TEKSTEN: Det var en mørk aften. Skyerne havde trukket sig sammen, og det så ud til at det snart ville regne. Der ko... -
dansk reportage - hjææælp!
ForumindlægPlease ret den! -
Dansk stil rettelse haster !
ForumindlægHej derude ville høre om der var nogle der ville rette min stil for sprogfejl ( stavefejl , komma mm) . Skriv en besked i min indbakke hvis i lyster :D, så sender jeg min stil til jer . Tak på forhånd -
Dansk - Stil (Rettelse)
ForumindlægDa han prøver at komme op ad skråningen igen, er det lidt vanskeligere for ham at komme op på landevejen igen, og hans brækket arm gjorde det sværere end man tro, selvom han er 1,70 cm høj og har et smukt hud, der udstråler farven hvid! Hans fødder har farven blåhvid, og det kun fordi han ikke ha... -
dansk/ hist. opg. problemformulering
Forumindlæghey derude, jeg har aldrig rigtig lavet en problemformulering, som har betydet det store. men har en opgave som skal laves inkl. en problemformulering. det skal laves under hovedemnet: mellemkrigstiden og jeg har så valgt at fokusere på: amerikanisering i DK. jeg har et bud på hvordan den kunn... -
Rettelse af dansk aflevering!
ForumindlægHej! Er der måske en rar sjæl derude jeg kan få til at rette min novelleanalyse? :) Tak på forhånd :) -
Afgangs 9 klasse Dansk
ForumindlægHej, Jeg trak ''Sagprosa'' (som fordybelsesområde) og er ikke sikker på hvad jeg har løst til at gå i dybte med... Vi har været i Sydafrika med skolen og det kunne være fedt hvis jeg på en eller anden måde kunne inkludere det i selve eksamen. Pls hjælp -
Terminsprøve i dansk! læsning. skriftlig...
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om læseprøven 2009 og evt. finde et udpluk af den. Så er der skriftlig fremstilling... Jeg ved ikke hvilken fsa vi får. Men... - Jeg er meget god til at skrive fiktive historier. Min lærer har altid sagt at jeg sproglig er temmelig velfunderet, ergo: siger han ... -
Dansk afgangseksamen- reklamer
ForumindlægHej allesammen, Jeg har lige trukket fordybelsesområdet "Reklamer" og jeg ville blive rigtig glad for, hvis nogle af jer havde nogle forslag til reklamer. Det kan både være faste og levende reklamer. Tusind tak :) -
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægNogen der ligger inden med enten viden el. skabeloner til de forskellige udseende indenfor de forskellige genre. -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
dansk/historie opggave
ForumindlægHej.. Jeg skal snart skrive en historie opgave, men synes stadig ikke jeg har fundet det emne jeg virkelig gerne vil skrive om. Lige nu tænker jeg på børnearbejde i DK før og nu, og noget om fabriksloven. Men snakkede så med min lærer i dag, og hun sagde at det ville blive et lidt tyndt emne, så ... -
Processkrivning | Dansk | emme?
ForumindlægHej SP. Det skal siges jeg er ordblind så det kan være noget af teksten er lidt svært at forstå. Nu har jeg fået som opgave at skulle aflevere en Processkrivning men jeg kan simple hen ikke finde et godt emme! problemet går i at i sidste måned skulle vi aflevere en stil som je... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle gode idéer til emnet "Den ældre novelle" Den skal meget gerne være "ældre" :) -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægHej, jeg trak Journalistik. Har i nogle gode artikler? -
Dansk bograpport af fruen på mellyn
ForumindlægHeej:D Jeg skal bruge en bog en bograpport af en bog der hedder "fruen på mellyn" af Victoria Holt. er der nogen af jer som har læst bogen? Håber i kan hjælpe mig. Maria -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægVi holder ferie i Østrig, fordi de også taler tysk der. Wir Urlaub machen nach Österreich, weil sie also deutsch sprechen. Før det blev aften, havde de nået byen. Bevor es werden Abend, haben sie die Stadt erreichten Jeg stiller altid vasen væk, når mine venners børn kommer. Ich stelle i...
