Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7701 til 7720 af 58387
  • Mundtlig eksamen..

    Forumindlæg
    ja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...!
  • kultur eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie..
  • Hjælp til beregning af fysik opgaver - A niveau Stx sæt 03.06.13

    Forumindlæg
    Hej, har følgende opgaver fra fys A eksamenssæt 03.06.13: Ved overvågning af sæler og hvaler anvendes moderne luftskibe fyldt med helium. De er støjsvage og kan holde sig svævende længe. Luftskibenes elmotorer får energi fra solceller. Et luftskib er udstyret med 750 m2 solceller, som modtager ...
  • Eksamen IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :)
  • Fysik Eksamen!

    Forumindlæg
    Hej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd.
  • Hej, dit engelsk er dårligt

    Forumindlæg
    jeg ville SÅ gerne blive bedre til engelsk, da min ordforråd er meget lavt. Nogen ideer?ville os meget gerne have en, som jeg kan snakke med f.eks over msn/facebook
  • Geografi eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i geografi på tirsdag og har enormt svært ved at fatte noget som helst. Er der nogle som har nogle notater til "Din Verden"? jeg har set dem som ligger her, men de er fra en anden bog. Ønsker specielt noget om vejr og klima. Håber at nogle vil hjælpe *s*
  • Old eksamen

    Forumindlæg
    Hej..Ville bare lige høre hvordan I andre her på siden har tænkt jer at gribe old an, mht. til at lave noter til ens pensum??Og ved I hvordan det helt præcist foregår??
  • Eksamen - ikke klar!

    Forumindlæg
    Kan man godt få udsat sin sygeeksamen? Hvis ikke, hvad er det mest oplagte at gøre, hvis man slet ikke er klar og skal op snart?
  • Årsprøve og eksamen

    Forumindlæg
    Er der et bestemt antal årsprøver og eksaminer man skal op i? Hvis jeg fx skal op i 4 skr. årsprøver, mens en fra min parallelklasse kun skal op i 2 skr. årsprøver, betyder det så at jeg skal op i færre mdt. årsprøver/eksaminer? Jeg går i 2g.
  • notater eksam

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har gode samfundsfag notater som jeg kan læse for kunne ikke kom frem på studieportalens forum
  • at- eksam

    Forumindlæg
    naturvidenskab og samfundsvidenskabs metoder
  • Eksamens gennemsnit

    Forumindlæg
    Jeg har lige været ind i sct. Knuds gymnasiums hjemmeside og udregnet mit gennemsnit. Jeg får at at vide: Gennemsnit årskarakterer: 9,2 eksamenskarakterer : 10,9 eksamensresultat 9,9 Hvordan har de egentlig udregnet eksamensresultatet? (9,2+10.9)/2= 10.05 for mig.. Og jeg vil lige si...
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal om ca en måned op i mundtlig dansk, og jeg har trukket døden. Jeg skal så vælge en tekst, og det er ligegyldigt, om det er en novelle, artikel osv. Vil derfor lige høre om der er nogen, som måske har været i samme situation eller lign. Eller nogen som kender nogen gode novell...
  • Design eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har valgfaget design som jeg skal op i imorgen, andre der også skal det?Kan i ik forklare mig hva man skal, for vi er ik helt med på det? Man skal selvfølgelig fortælle om sit egetprodukt...Men så i den sidste halvdel, hva skal man der ? Beskrive 1 produkt , eller sammenligne 2 ? :)Håber i ka...
  • dansk eksame

    Forumindlæg
    Heej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der??
  • Matematik eksamen.

    Forumindlæg
    Hej jeg har matematik prøve i morgen. Og jeg er lidt nervøs. Er der nogen der ved, hvordan man kan forberede sig? Er mest nervøs for problemsregning . Håber der er nogen der vil hjælpe.
  • HASTER! EKSAMEN I MORGEN.

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der kan forklare den humanistiske metode? På forhånd tak!
  • Hjælp til case-eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på Århus Købmandsskole, altså HG. Jeg er færdig her d. 17. januar 2007, men mangler at lave den sidste opgave i min case-opgave i Samfundsfag som handler om virksomheden, Bestseller. Opgaven lyder på følgende: :::: Her skal du arbejde selvstændigt med emnet "demokrati" bl....
  • Kemi eksamen

    Forumindlæg
    Hey derude Er der nogen som tilfældigvis ligger inde med eksamenssættet fra 2016 i kemi? Jeg skal nemlig op d. 2 juni og ville gerne se på den fra i år. På forhånd tak