Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7721 til 7740 af 176851
-
Organisk kemi HJÆLP
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med at navngive denne forbindelse og anigve de polære og upolære grupper?? Tak på forhånd:)) -
Organisk kemi
ForumindlægHej 1. Forklar hvorfor mælkesyre (2-hydroxypropansyre) nødvendigvis må indeholde 3 carbonatomer.? Hvorstår ikke den sidste del -
Hjælp til mundtlig eksamen i fransk
ForumindlægHej. Jeg er en pige der går på Marselisborg Gymnasium i 3.G. Jeg skal op i fransk A-niveau d. 6. juni - tænkte på, om der var en der kunne hjælpe mig med at læse op og så selvfølgelig tjene lidt på det?? -
Hjælp til fysikforsøg og tilhørende forklaring 9. klasse, mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg har intet lært i fysik fra 7.-9. klasse. Jeg har skiftet skole i 9. og nu vil jeg gerne forsøge at gøre mit bedste til eksamen. Vi skal op i gruppe og lave hver vores forsøg. Problemet er at jeg intet forstår. Kan I hjælpe mig med nogle nemme forsøg med nemme forklaringer til, hvi... -
Kontraktmodellen til det er ganske vist eksame imorgen haster:-)
ForumindlægHej SP;-) Jeg skal til eksame imorgen meget tidlig, jeg har øvet og fået hjælp fra jer her inde fra tusind tak for det! Men jeg mangler bar et punkt det er analysemodellen, jeg har valgt kontraktmodelen, ( mange kalder den, hjemme ude hjemme) Men kan ikke helt forstå den har søgt på youtube, osv.... -
Opsupplering i Kemi
ForumindlægJeg har sendt ansøgninger til Medicinstudiet og vedlagt alle de dokumenter der nu skulle med men det eneste jeg mangler på nuværende tidspunkt er at få suppleret mit Kemi-C til Kemi-B niveau og jeg har læst mig frem til at universiteterne (SDU,AU,KU) kører betinget optagelse dvs. hvis jeg dokumen... -
problemer i kemi
ForumindlægHej, jeg har en del problemer i kemi. en af grundene er nok at jeg syntes bogen vi bruger ikke er særlig god, bog er Kemi C isis. så jeg ville vide om i syntes om Basiskemi C er en bedre bog, og om forklaringerne er bedre -
Hjælp Til Eksamen!!
ForumindlægHeyJeg kunne godt bruge lidt hjælp til fysik eksamen. Skal til eksame i overmorgen, så.Men vis nogen har notater til:Syre og Baser emnet eller Kernefysikså vil jeg meget gerne høre fra jer.På forhånd tak!:)Min mail er patrohoq@hotmail.comså bare send vis i har noget.PS. i må også gerne sende nota... -
eksamen
Forumindlæghej hej.. jeg står og skal op til fysik eksamen i morgen.. vi har skrevet en rapport om en hornmine der skal hæves fra havet og ombord på et skib, og har så selv lavet spørsmål som vi har beregnet for at få så meget forskelligt med som muligt, og vi skal op og forsvare det. men hvordan foregår så... -
Disposition til fransk eksamen mundtlig
ForumindlægJeg skal til fransk eksamen i mundtlig, og det ville være lækkert hvis en gad rette min disposition :) På forhånd tak. Je vais commencer par présenter ma disposition : 1. (Evt. Premièrement osv.) Un résumé 2. Une analyse (personkarakterik) 3. Interprétation (tema, personlig vurdering) 4.... -
Eksame Hjælp!
ForumindlægHej jeg skal til dansk eksame på torsdag for at afslutte 10.klasse...Jeg vil høre om nogen evt. skulle ligge inde med en Analysemodel til Avisartikler????? Det ville være en kæmpe hjælp...På forhånd tak:-) -
Eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik-eksamen i morgen, og har et lille problem, hvis jeg trækker oliekemi. Er der evt. nogen der ved, hvor mange ml butan der er i en engangslighter? Det ville hjælpe enormt meget. c: -
Eksamen
ForumindlægJeg har brug for hjælp til rettelse af min spansk fremlæggelse, som jeg ska bruge til min eksamen! Hvis du gider hjælpe, skriv din mail adresse, det drejer sig om 2 sider! -
Eksamen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig dansk eksamen, her til til sommer. Jeg har trukket lyirk. Så jeg vil hører om der er nogen, som har nogen gode digtet, som jeg kan vælge?. -
Hjælp. Eksamen!
ForumindlægHej. Jeg er i løbet ind i problemer med et digt, som jeg skal op i til eksamen i morgen. Hvad betyder denne strofe: Vantro er mismodets gys, pas på vægen og luen. Og lad det skinne dit lys, for dem alle i stuen -
EKSAMEN
Forumindlægjeg har en religions eksamen i næste uge. hvad skal man gøre når man får teksten lave en ananlyse? eller skal man redegøre for den? og kan man finde hjælpemidler til redegørelse f.eks et skema over hvordan man gør -
Eksamen
ForumindlægHej SP Har lige nogle spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig. Hvorfor interesserede man sig for de antikke tekster? Hvilke spørgsmål kunne lærer og censor finde på at stille til eksamen? -
Klage over skriftlig engelsk eksamenskarakter
ForumindlægHej Allesammen I går fik jeg min eksamenskarakter i engelsk - 02. Dette undrer mig meget, da jeg hele året kun har fået 7 eller 10. Jeg synes også det gik godt til selve prøven. Jeg snakkede så med mange andre fra min klasse og det viste sig at alle har fået lavere karakterer end de pleje... -
kemi B Hjælp
ForumindlægKemi- B Hjælp Jeg sidder og skal øve til mundlig kemi og kan ikke svare på de her spørgsmål nogle der kunne hjælpe mig?? gøre rede for begreberne reaktionshastighed, katalyse og enzymer. -
EKSAMEN!
ForumindlægHej.. Kan i hjælpe mig med dette spørgsmål? hvornår kan et samleje i cyklus resultere i graviditet og hvornår kan man være sikker på at det ikke resulterer i graviditet?
