Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 7741 til 7760 af 14598
-
pædagogisk assistent.
ForumindlægJeg sælger mine pæd. Ass. Bøger. Jeg har sundhedsfag, Dansk, Engelsk, idræt og bevægelse, kultur og aktivitet, pædagogik, sprog, kommunikation og psykologi, liv i Danmark og Ka' selv - vil selv. Samlet ny pris 1996 kr. Sælger for 1200. Ved hurtig handel kan prisen diskuteres :-) -
starten af den kolde krig?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvordan starten af Den Kolde Krig var? altså ikke med hvordan den startede, men bare hvordan startet af den var, hvordan livet var under krigen i starten, og ja sådan nogle ting. Håber det gav mening :) Ps, hvis I har nogle sider eller noget hvor der står noget om mit s... -
Bogstave - regning
ForumindlægHar aldrig i mit liv haft opgaver som disse, er der nogen venlige sjæle som vil regne ud og forklare hvordan man gør´? (2x + 3)2 (3x – 5y)(3x + 5y) (ax – by)2 (d + yx)(d – xy) -
starten af den kolde krig?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvordan starten af Den Kolde Krig var? altså ikke med hvordan den startede, men bare hvordan startet af den var, hvordan livet var under krigen i starten, og ja sådan nogle ting. Håber det gav mening :) Ps, hvis I har nogle sider eller noget hvor der står noget om mit s... -
Samfundsfag--> Senmoderne tid
ForumindlægNogle der vil hjælpe om at bruge de teoretiske begreber og teorier på “virkeligheden”, altså vi har to piger som hele tiden træner, de poster det hele på instagram, hvilken sammenhæng har det for de sociologiske teoretikere Giddens, Ziehe og Beck til at forklare pigernes liv med så ma... -
Hjælp, hvordan oversætter man 1970'erne til tysk?
ForumindlægJeg kan ikke finde svaret på hvordan man oversætter 1970'erne, mit bedste bud kommer fra google oversæt, hvilket jeg selvfølgelig ikke stoler hundrede procent på, men den siger i hvert fald "in den 1970er Jahren"??? Sætningen der skal oversættes er "Aftaler mellem BRD og DD... -
Since eller now that?
ForumindlægHvad er forskellen? Og hvilket ord skal jeg bruge i følg. sætning? ..... they left town, it's been a little less fun to live here. We might as well enjoy ourselves ..... we're finally here! -
Dansk analyse af Augusta Hartmann
ForumindlægHeyyyy! skal skrive en analyse om "Må man gerne stjæle for at redde et andet mennekes liv?" (Augusta Hartmann), men ved slet ikke hvordan jeg skal skrive eller komme i gang med. Nogle der har et forslag eller i den grad kan hjælpe lidt? Alt vil være en hjælp! Bare helst lad vær med at... -
Udfordrende opgave
Forumindlæghej Opgaven lyder således: Et mol atmosfærisk luft fylder ca. 24,0 liter, Vurdér hvor mange luftmolekyler en person har haft i lungerne gennem et helt liv. Gør herunder rede for de relevante antagelser. jeg har disse relevante antagelser: 20 åndedrag pr. minut. 0,5L pr. åndedrag. Levetid: 7... -
Genterapi kønceller og somatiske celler
Forumindlægnår man udfører genterapi på kønsceller, bliver den næste generation også påvirket Men vis det udføres på de somatiske celler, er det kun det enkelte individ der bliver behandlet, hvordan kan det være, nå køncellerne dannes udfra de somatiske celler? og når det udføres på de somatiske celler, b... -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej. Vi er tre piger, der i denne uge har projektuge. Vi har valgt delemnet "Fra diktatur til demokrati". Men vi mangler en rigtig god ide til et produkt, der både er underholdende, og samtidig kan give gode point hos lærerne. Er der nogen der har en god ide? Vi har virkelig brug for ... -
hvad tror du på?
Forumindlægjeg har et Essay for som jeg har lidt svært ved. både det at man skal skrive en essay men også jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til emnet. det skal indgå: en eller flere episoder i dit liv, hvor du har haft brug for at tro på noget - og dine tanker bag du skal reflektere over, hvorfor... -
Identitet - Fordybelsesområde
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i 9 klasse. Jeg har trukket fordybelsesområdet Identitet. De opgivelsesemner jeg skal perspektivere til er - Catwalk, novelle. - Jeg en grovbolle, essay. - Et dukkehjem, drama. - Tolvtal i livet, lyrik. - De hvide mænd, roman. Kender i nogle noveller, essays el... -
Mundligt dansk og debatindlæg
ForumindlægHej "Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har trukket debatindlæg i dansk, og jeg aner ikke, hvad jeg skal vælge i forhold til debatindlægget. Jeg skal perspektivere til Elisabeth Grundtvig og debatindlægget 'Jeg meldte mig ud af samfundets hamsterhjul og blev forelsket i livet.'"... -
Projektopgave
ForumindlægHejsa :) Jeg har snart projektuge, hvor overemnet er Det Moderne Liv. Problemet er, at jeg har lidt svært ved at finde på et godt emne. Jeg havde egentlig en ide som hed Branding og Image, men ved ikke om det er et godt nok emne? Hvilke emner er der ellers som minder om branding og image? (nog... -
projektuge - menneskeskæbner
ForumindlægHej, vi er tre piger som har projektuge snart. vores overemne er modsætninger. Og vi vil gerne have om menneskeskæbner. Det skal have noget med hvor man kommer fra/miljøer og hvordan det påvirker ens skæbne. altså både for hvad man kan opnå i ens liv, men også omkring hvordan det influere en til ... -
Hvordan verden blev til?
Forumindlægjeg sidder med en opgave og vil blive meget glad for hjælp. Beskriv to markante forskelle i beskrivelsen i " Hvordan verden blev til" (nordisk mytologi) fra starten og Big bang teorien. jeg kan ikke se to markante forskelle, og begge ender med liv på jorden ... -
AIDA-modellen
ForumindlægHej, Jeg har til min mundtlig dansk trukket reklamer og valgt reklamen "At redde liv uden grænser" Og til det skal jeg bruge AIDA-modellen men jeg synes det er ret svært at finde hvornår de forskelige punkter er så det ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogle der ville komme med e... -
AT HASTER - DEDUKTIV METODE
ForumindlægHej, jeg sidder lige nu og skriver AT. Jeg skal skrive om hvordan vand er afgørende for liv, hvor jeg bygger en diskussion ud fra hvorvidt der er brug for vand. Her vil jeg skrive om bjørnedyr og selvom de kan leve længe uden vand, vil de i sidste ende have brug for det. Kan jeg godt skrive at d... -
Perspektivering til mundtlig eksamen?
ForumindlægHey Skal op i samfundsfag om noget tid, og jeg kan se, at der står, at man skal perspektivere. Hvad menes der helt præcist? Betyder det, at når jeg nævner noget, så skal jeg henvise til en tekst eller noget andet, som vi har læst i løbet af året, eller er det en perspektivering til det virkelige...
