Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 7781 til 7800 af 23765
-
censurs bemærkninger!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved hvor man kan finde noget som censoren har skrevet. Altså hans mening hvad der kunne være godt at have med ved samfundsfags aflevering ”retningslinier for censur af studentereksamensopgaver”. Jeg havde fundet det før men ved ikke hvordan.Håber at der er nogen som kan hjælp... -
Haster. Drejer sig om en hjemmeside,
ForumindlægHejsa. Skal finde evalueringen af studentereksamen fra 1999 i latin, men kan simpelthen ikke finde den. ¨å derfor håber jeg at nogen evt. kan hjælpe.PÅ forhånd tak.. -
.Mpc til km
Forumindlæghej.jeg er ved at lave en opgave og er gået lidt i stå... er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg omskriver Mpc til km.det drejer sig om 210 Mpc -
E/m
ForumindlægHej måske er der nogen af jer, som har arbejdet med øvelsen, hvor man kan bestemme forholdet mellem elektronens ladning, og den masse idet en elektronstråle med kendt fart afbøjes i et magnetfelt af kendt styrke...A)så er spørgsmålet bare: om den vandrette komposant af jordens magnetfelt vil have... -
Månerejser - idealisme/realisme.
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive AT, og har en problemstilling der siger følgende: 3. I hvilken grad er månerejserne udtryk for samarbejde? (mellem USA og USSR under den kolde krig) Det er her mening, at jeg skal bruge realisme/idealisme til at belyse dette, men jeg aner ikke hvordan jeg lige skal gribe... -
opsætning & indhold
ForumindlægHej jeg skal til at skrive DIO i IØ og samtidshistorie. Jeg er bare meget i tvivl om hvordan opgaven skal stilles op og hvad den skal indeholde? Hvis nogle har nogle skabeloner mm, der viser en hvad og hvordan opgaven skal være ville det hjælpe meget.. -
Rødkål
ForumindlægHej jer derude,Jeg sidder med et lille problem. Hvilken effekt har rødkålssaften? Altså hvorfor virker den som indikator papir?Hilsen mig :D -
Hurtig hjælp. Tak :-)
ForumindlægHej. Jeg sidder med en opgave, den er sikkert nem i følge mange, men lige nu kan min hjerne ikke lige finde forklaringen på den. Så håber en af jeres kan ;-) Det lyder sådan her: Der solgtes i 2001 232 832 L. cola.i 2001. Befolkningstallet var 4.953.265 i 2001. Hvor mange liter Cola er ... -
Eksamenskarakterer i skr. musik 2004
ForumindlægHey!Er der nogen der ved hvor man kan se hvad elever, der var oppe i skriftlig musik eksamen i 2004, fik i gennemsnit? Ikke et generelt gennemsnit, men et gennemsnit for hver enkelt af de stillede opgaver: Koralharmonisering, viseudsættelsede, jazz arrangement, pop/rock arrangement, delopgaven.Fo... -
hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skulle høre om der er nogle der kunne hjælpe mig med nogle sætninger som jeg skal skrive på spansk? Ciudad Juárez er en mexikansk by med ca 1.142.354 indbyggere. Den ligger i nordlige del af Mexico og grænser op til USA. Byen er kendt som en af verdens farligs... -
Neutraliser syrer med natirumhydroxid
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af dette her reaktions skema. nogle som kan hjælpe ?\nDer hvor der er ?, er der som jeg mangler hjælp.\n\nH2so4 + NaOH -> H2SO4 + HOH\nHCl + NaOH -> NaCl + HOH \n(COOH)2 + NaOH -> ??? + HOH\nC3H4OH(COOH)3 + NaOH -> ???? + HOH\nCH3COOH + NaOH -> ??? + HOH\n\nog... -
Stil fremhævning af noget????
ForumindlægHvis jeg har en bestemt sætning som jeg gerne vil have at læser lægger specielt mærke til, hvad gør jeg så?\n\n\nVille det være forkert at mærkere den med fed eller måske kursiv?\n\nVille det virke forkert på en dansklærer? -
Hjælp til problemformulering
Forumindlæghej.\nVi er to drenge der har valgt advokat som emne i vores OSO og mangler en god problemformulering.\n\nProblemformuleringen skal omhandle en undren omkring selve erhvervet - altså ikke uddannelsen. \n\nrart hvis vi ku' få lidt hjælp her! -
Poul Henningsen
ForumindlægHej!Er der nogen som har læst teksten "kubismens politiske indhold" af Poul Henningsen? hvis ja, hvad er formålet med teksten.. for jeg forstår ikke helt, hvad det er, han vil med den. -
Hvorfor går hjertet ikke i krampe? (24 timers-eksamen)
ForumindlægHej Hvorfor går hjertet ikke i krampe. Jeg har fået en figur hvor der op af y-aksen er vist membranpotentiale og ud af x-aksen ses tiden. På figuren ses to grafer hvor den ene viser aktionspotentialet for en muskelcelle i hjertet. Den anden graf forstår jeg ikke. Den står angivet som "mekani... -
Hypotese
ForumindlægEr der ikke nogen der kan hjælpe med en hypotese?? -
abe -->human
ForumindlægHvad hed manden, vis teori var at menneskerne stammer fra aberne? -
fedme!!!!!
ForumindlægJeg er i gang med min AT opgave, men jeg mangler nogle oplysninger, som jeg håber nogle kan hjælpe mig med. Jeg mangler nogle grafer og udviklingen af fedme fra 1950 og frem til 2030. Grafen behøver ikke være præcis mellem dette interval - et kortere stykke ville også være fint. Håber der er nog... -
HYDROTERMFIGURER med forklaringer søges
ForumindlægHej allezusammenJa, jeg skal op i geografi om ikke så længe, og derfor vil jeg meget, meget gerne være lidt bedre til de der hydrotermfigurer, da risikoen for at trække sådan èn er ca. 1/8 :(Derfor håber jeg, at der er nogle herinde, som vil dele ud af deres figurer med tilhørende forklaringer el... -
Det romerske senat
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om det romerske senat. Jeg har findet lidt information om senatet, men kan ikke finde ret meget. Syntes ellers at der skulle være en del, men tror måske jeg leder de forkerte steder. Jeg skal finde noget om hvilken periode senatet var, og noget om hvordan senatet bl...
