Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 781 til 800 af 57177
-
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægVed godt i er trætte af det her spørgsmål, men jeg tænker på at søge ind på ITU, og ét af min linjes krav er at jeg skal have bestået dansk. Jeg kigger på mit karakter skema, og kan ikke helt få det til at give mening. Jeg har fået 00 mdt. og 02 i skr. som årskarakter, og fik 4 til skr. eksame da... -
Skriftlig Dansk eksamen på gym
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder lige og tænker på, om nogen kender et sted, hvor jeg kan finde opgavespørgsmålene fra skriftlig eksamen i dansk STX fra tidligere år? Når jeg søger under opgaver, finder jeg nogle stykker, men hvor kan jeg se, hvilke spørgsmål der blev stillet følgende år? Jer som har ... -
Stx til hf
ForumindlægHej mennesker, ville gerne spørg om det er muligt at skifte fra stx til hf nu hvor jeg kun er i 1.g, og er godt træt Af stx, der skal lige siges at jeg ikke har taget en 10.klasse? Vil også spørg dem der har gjort det om det har været en fordel eller en ulempe for dem? Og tak på forhånd ;-) -
HTX ELLER STX!?!?
ForumindlægHej. Jeg skal snart blive afklaret med hvilket gymnasie jeg skal på efter 9.klasse. Som mange, er jeg en som gerne ville have viden ift: Er det sværere at have et godt gennemsnit på HTX End STX!? Hvilke fordele og ulemper, er det ved at vælge enten HTX, eller STX? (Det er udelukkende gennemsni... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej Jeg er en dreng, som skal til at vælge en ungdomsuddannelse, men jeg er kommet meget i tvil her på det seneste. jeg har tænkt mig at jeg måske gerne vi have en videregående uddannelse, som omhandler økonomi, og jura men på den anden side er jeg også list tvivl op jeg vil ændre mening. Fordi,... -
eksamensbevis (STX)
ForumindlægHej :) Jeg er bare lige nysgerrig. Kommer vores årskarakterer også til at stå i vores eksamensbevis? Hvordan ser eksamensbeviset egentlig ud? Er det ligesom i folkeskolen, hvor man får en slags hæfte og så ligger der et papir indeni med vores eksamenskarakter? -
Hjælp med jeres noter
Forumindlæghej. jeg skal efter sommerferien starte på VUC HF enkeltfag, og et af de fag jeg skal starte med er matematik. Der er nu gået over 1år siden at jeg har haft matematik, derfor vil jeg gerne have opremset det foundamitale i faget. Jeg ville spørge om der er nogle af jer der har nogle noter som j... -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
hhx / stx
ForumindlægHej, jeg er utrolig meget i tvivl om hvor jeg vil hen efter 10. klasse. Mine karakterer har ikke været super gode det her år, og vil gerne enten på hhx eller stx.. Jeg har hørt STX skulle være fyldt med hippier, og HHX skulle være fyldt med snobbede personer.. jeg kan godt lide fagene der er på H... -
StX eller 10??
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 9, kl og vil virkelig gerne på STX efter folkeskolen! Men jeg ved ikke, om mine karaktere kan klare det.. Jeg har mange 7-taller og nogle få 10 taller, samt lidt 4-taller!! Kan man godt komme ind på STX med ca, tre 4-taller? Jeg vil ikke på 10, efter folkeskolen, da j... -
Stx- Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Jeg har idræt på B-niveau på STX, hvilket jeg skal afslutte til sommer. Vi skal således snart til at lave drejebog og bestemme, hvilke discipliner, vi vil op i til eksamen. I starten af året lavede vi et obligatorisk forløb om træningsplanlægning med fokus på aerobe træning. Dette for... -
STX eller HF ?
ForumindlægHej jeg går i 10.klasse på efterskole og er lige blevet 18 år. Jeg har søgt på stx efter sommerferien men nu er jeg i tvivl om det var det rigtige valg. På mine ønsker af stx har jeg valgt en naturvidenskabelig linje - vil gerne være noget inde for "læge verdenen". Men der er allere... -
STX eller HHX :/ ??!
ForumindlægJeg står i et dilemma. Jeg går på HHX, og skal skifte studieretning men jeg finder ikke rigtig nogle af de andre retninger interresante og så tilbød min studievejleder mig at flytte til STX.. Problemet er at jeg ikke ved om jeg har de samme muligheder for en videreuddannelse på STX som på HHX? Je... -
Til STX Folk
ForumindlægHej. Jeg skal starte på STX efter sommerferien. Mit spørgsmål er! Har man brug for en bærebar rigtig meget eller kan man godt bare "nøjes" med en iPad? -
SRP - Hvordan referere man til Den store danske?
ForumindlægSom titlen lyder, hvordan referere man til Den store danske, i sin litteraturliste, med henblik på forfatteren? Grunden til denne forvirring fra min side af, skyldes at der ikke er en fast forfatter. I stedet er der en 'oprindelig forfatter' (typisk en bruger), der har skrevet et indlæg ... -
Noter fra universitetet
ForumindlægHej alle, Jeg har haft en bruger herinde i lang tid, men har ikke rigtigt brugt det, så vil lige benytte lejligheden til at bruge det denne gang. Jeg er studerende på universitetet og vil egentligt gerne vide om nogen af jer kender en side, hvor man kan hente uni-noter? - både dem som ... -
frygt/noter
ForumindlægI frygt af at skulle trække billedkunst til min eksamen til sommer, har jeg besluttet at benytte mg af ferien på lige at læse lidt op.. Men tænkte på, om folk ikke var villige til at sende mig deres noter? :) -
Optagelsesprøve (STX)
ForumindlægHej alle Hvad ville være smart at gennemgå mht. til Det periodiskesystem til en optagelsesprøve (STX) Hvad er det for nogle stoffer i det periodiskesystem der reagere dårligt og godt? På forhånden tak. -
Terminsprøver på STX?
Forumindlæghej hvor tit har man terminsprøver på stx, og hvad meget betyder de. har hørt at det skulle betyde noget i årskarakteren end man tror -
Noter til naturfag
ForumindlægHej! Da jeg skal til eksamen i naturfag, ville jeg lige høre om der er nogen, der har nogle notater til dette fag liggende?Emnerne er som følger:EnergiIoner og ionforbindelserLineær vækst
