Søgning på: analyse af digte. Resultater: 8661 til 8680 af 26633
  • Hvad betyder dette ord ?

    Forumindlæg
    Hej :) Hvad betyder argeste ? Jeg har prøvet at slå det op i en nudansk ordbog, men det stod der ikke ? ;) Håber på hjælp ;)
  • Betydningen af en sætning??

    Forumindlæg
    Hejsa ! Nogen der kan forklare mig, og omformulerer "Hans stilskabende og vågne registrering af det moderne samfund" ? ^^ Sidder med det folkelige gennembrud, og ovenstående omhandler Johannes V. Jensen. Gracias ;)
  • nihilismen..

    Forumindlæg
    Nietzhe siger jo i 1880'erne at gud er død.. er han så det i resten af litteraturhistorien ?
  • Fiktion

    Forumindlæg
    Hej sp! Jeg har fået en opgave der lyder sådan: Giv 3-4 eksempler på genren fiktion og giv eksempler på skriveteknikker, der knytter sig til den. Håber der nogen der kan hjælpe...
  • Latin ´kærlighedsdigt

    Forumindlæg
    hej alle. vi har brug for i deer til nogle lantiske kærlighedsdigte til vores ap eksamen.. please skriv nogle
  • Love

    Forumindlæg
    Hejsa er der nogen af jer som har skrevet om kærlighed i engelsk??? Jeg har skal om 3 uger fremlægge om det... Jeg er ikke den bedste til at stave engelsk, så det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde skrevet om kærligehed på engelsk... Hilsen Louise
  • Hjælp til dansk!!!

    Forumindlæg
    Hvad er fiktion? Hvad er litteratur - Historie? Hvad er et forfatter skab? Hvad erEsay - genren? Hvad lyrik som genre? Hvad er danskhed mellem kulturer?
  • Anybody :-D

    Forumindlæg
    Hey people! Nogle der kunne tænke sig at rette en engelsk stil igennem i morgen fredag? Kunne være skide godt :-D
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder i jer til eksamen i skriftlig dansk?
  • Jeg fortæller?

    Forumindlæg
    Hvad hedder en jeg fortæller på tysk :S? HJÆLP er igang med 24 timers forberedelse
  • Rettelser af tekst.

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil være en engel og rette dette? Ved godt der er super mange fejl i. Men er simpelthen så dårlig til tysk. På forhånd tak. -------- Das Gedicht handelt von einem jungen Mann, der sieht ein Röslein wie auf der Heiden steht, das unnatürlich schöne und junge ist. Er droht mit ihr ...
  • Lidt hjælp til forståelse af gammel tekst

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne vide hvordan haven skildres overfor den, tror jeg nok, lidt mere idylliske natur? Det drejer sig om følgende uddrag (det er vist kun i starten at det omtales så se defor bort fra resten af teksten, såfremt i ikke vil læse det hele :-): Ney, elskte Søn! Med Forsæt har jeg ført Dig u...
  • Hjælp til at brygge en joke

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og skal lave en joke,og håbede at nogle af jer sjove mennesker kunne hjælpe.. Det eneste krav er at joken gerne skal indeholde en person, der hedder Brandt.
  • Guds rige?

    Forumindlæg
    Hey er der nogen der kan forklare mig, hvad der menes med at guds rige er her "allerede" og "ikke endnu"?
  • Engelsk skønlitteratur om depressionen, 1930.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal finde noget engelsk skønlitteratur som siger noget om 1930'ernes depression. Nogen der kender noget? Mvh. Michael Engel
  • Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg har et spørgsmål vedrørende min eksamen. Er det vigtigst at sige noget ens censor og lærer gerne vil høre eller sin egen mening? Jeg har om en novellle.
  • essay om forførelse

    Forumindlæg
    Hej.. Skal skrive et essay om forførelse, og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme i gang? Jeg skal havde det til at fylde 2 sider? Er der nogen der ved hvordan jeg kan starte? Hilsen Randi
  • Kunsteventyrsforfattere

    Forumindlæg
    Skal skrive opgave om kunsteventyr og de personer, der har været en milepæl inden for genren.. Mit spørgsmål er derfor: Hvem, udover H. C. Andersen har været vigtige fofattere i genren kunsteventyr?
  • Hvad er?:)

    Forumindlæg
    Hej :)... Hvad er en ode....? Jeg har læst en tekst med en title der hedder "Af en asfaltrottes bekendelser Eller: Ode til storyen" hvordan kan titlen forstås?
  • Les relation humaines

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har lige trukket emne til min fransk eksamen i morgen. Jeg har trukket les relation humaine. Er der nogen der har nogle idéer til hvad man evt. kunne sige/komme ind på?