Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 8701 til 8720 af 23878
-
Bud på min stil, dansk skriftlig eksamen
ForumindlægJeg vil blive rigtig glad hvis nogle af jer herinde som har læst teksten vil lige læse min stil igennem og vurdere den til en karakter. Jeg har altid ligget på et 7 tal(fik også 7 til termins) så vil da lige høre om den er under et 7 tal denne gang. Har da lidt fornemmelsen af det nemlig. Efter j... -
psykologi eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal op i psykologi og er blevet lidt i tvivl om hvordan den foregår. Er der nogen der ved det? (det er den gamle ordning) -
Porter
Forumindlæghej..hvad er det for en model som porter har lavet til regnskabet -
dansk eksamenssæt fra 2009 ..
ForumindlægEr der nogen som vil fortæl mig hvad de forskellige stile fra dansk eksamen hedder i sommers .. -
Nye reform
ForumindlægHej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller -
Musikeksamen 1.g
ForumindlægHey allesammen, jeg er blevet i tvivl om hvordan den teoretiske del af eksamen foregår? Får ma udleveret spørgsmål 24 timer før eller er det et ukendt spørgsmål - det er forresten den nye gymnasierefor... det er fordi det er meget tvetydigt på de papir vi har fået udleveret.... -
Cubakrisen og USA's valg
ForumindlægHej jeg er i gang med at skrive min SRP og skriver om Cubakrisen og Spilteori. Det vides at USA havde 6 valgmuligheder, til hvordan de kunne reagere på raketterne på Cuba: 1. Intet at foretage sig. 2. At anvende diplomatiske midler. 3. I hemmelighed at gøre Fidel Castro klart, at hvis han ik... -
Temaanalyse?
ForumindlægHvad skal den indeholde? -
Idé til projektet??
ForumindlægJeg har mulighed for at skrive i Spansk eller Musik som jeg lægger vægt på og så kombinere med Dansk.. Er der nogle som har nogle gode forslag til emner?? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHer til december er der sikkert mange af os der skal til at skrive studieretningsprojekt (i hvert fald dem der går på handelsskole/gymnasie på 3. år) .. Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvad man skal skrive om, så tænkte om vi ikke kunne hjælpe hinanden med at komme på nogle ideer . S... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej Jeg skal skrive studieretningsprojekt med afsætning som hovedfag, og International økonomi som supplerende fag. Er der nogen der kan hjælpe med en opgaveformulering? Er selv helt blank -
Eksport til Japan
ForumindlægHey ... Jeg skal skrive en opgave om danske virksomheders eksport til Japan. Ville bare høre om nogen der kunne give mig inspiration til at komme igang, eller nogen der havde skrevet noget i lignende stil? (: På forhånd, tak for hjælpen .. -
hjælp med novelle
ForumindlægHva vil det sige evt fortælle kendskab til forfatter ? skal jeg bare skrive om forfatteren ? -
Starten på et resume?
ForumindlægNu har jeg efterhånden lavet et resume et par gange, men jeg sidder nu og tænker på at jeg aldrig rigtigt har tænkt over hvordan jeg starter det. Hvordan burde et resume startes, går det an på hvilken slags tekst osv. at det er til? Eks. "Teksten handler om.." "I teksten får man a... -
Opløslighed i vand
ForumindlægHvad kan man tilsætte til vandet så carboxylsyren blev endnu mere opløseligt i vand? Man bruger dette trick når man skal opløse EDTA i vand. (Jeg har fået oplyst, at det muligvis er en base - men hvilken?) På forhånd tak :) -
Introns og exons - relevans for genetik?
ForumindlægHej alle, jeg er i gang med en biologi-rapport om restriktionsanalyse, og der er et diskussionsspørgsmål der lyder som følgende: "Hvorfor bruges DNA-sekvenser fra introns og ikke fra exons i retssager?" Jeg har selv tænkt over om det er fordi det DNA vi har der er introns, altså det de... -
hvad betyder alliance?
ForumindlægHvilke alliancer indgås mellem personerne i løbet af samtalen. -
INDLEDNINGEN..? ER DER NOGET JEG MANGLER?
ForumindlægHEJ... JEG VED GODT DER ER ANDRE DER HAR SPURT TIL INDLEDNINGEN... MEN JEG VILLE GERNE VIDE HVAD SKAL DER MED DERI... JEG HAR SKREVET LIDT UNDER EN HALV SIDE I INDLEDNING OG JEG HAR FORSØGT AT FANGE LÆSEREN DERUDOVER HAR JEG SAMTIDIG MED EN BESKRIVELSE AF HVORDAN OPGAVEN SKAL OPBYGGES INDRAGET M... -
forskel på samf. og historie!
ForumindlægJeg har et spørgsmål. Hvad er egentlig forskellen på samfundsfag og historie? Det er gået op for mig at jeg i min opgave bare har blandet de to fag sammen. Jeg ved ikke hvad den egentlige forskel er, når man skriver en opgave. Kan i hjælpe mig? -
Nato vs. Eu
ForumindlægHey.. har et vurderende spørgsmål i mit SRP Vurder NATO's betydning i det internationale politiske system anno 2007. Herunder belyses situationen i forhold til EU´s sikkerhedspolitiske rolle. Så ville høre om nogen havde konkrete eksempler på hvad forsekellen mellem NATO og EU er?
