Søgning på: tysk notater. Resultater: 8821 til 8840 af 18469
-
Analyse af kirkebryllup af Martin Jensen
ForumindlægEr der nogle som har lavet det, og må jeg godt få jeres fil eller notater som I selv har skrevet, hvis I lavet det. Please skal aflevere det i næste uge. -
Compton effekt
ForumindlægI mine notater under compton effekt står der at det beviser fotoner kan opføre sig som partikler. Dog siger de intet om hvorfor? -
romantikken
ForumindlægHej jeg sidder og forberedere mig til mundligt Dansk . er der nogen som har nogle gode notater fra romantikken mange tak på forhånd -
Anrufe und Karten
ForumindlægNogen der har læst Anrufe und Karten, der kan give et mig refarat eller har nogle notater eller gode bemærkninger i forhold til den? -
Engelsk?
ForumindlægHejsa jeg skal op i mundtlig engelsk her den 21 juni. Må man gerne medbringe sine notater, til selve prøven? :) Håber i kan hjælpe :) -
Liget i skoven - Stephen King
ForumindlægHej. Er der nogen derude som har nogle notater eller noget somhelst om Liget i skoven? Er virkelig desperat, så hvis der er, kan i så ikke lægge det ud her? -
Drømme eller maridt af Johnny Thiedecke
ForumindlægHejsa. Er der nogen der har notater til analyse af tekst 4: platons vurdering af demokratiet i denne bog? ;o) -
Det gode samfund????
ForumindlægEr der nogen der ved hvad det gode samfund er ?? Nogen der måske har nogle gode notater til det ? Hilsen Louise :) -
Plz hjæææælp... har eksame i morgen
ForumindlægEr der nogen der har notater om skulptur, nutidskunst, moderne arkitektur, ekspressionisme fra bogen Billedkunst på c niveau. Jeg fatter ikke så meget i billedkunst... Det er sværtttttttttttttt -
Renæssancen/Barok
ForumindlægHej alle kan jeg få hjælp til at sammenligne renæsance og barokmalerier og skulpturer? må gerne være notater, men bare nogen kan hjælpe .. -
Seneca om vrede
ForumindlægHej, er der nogen herinde som har nogen gode notater til Seneca - om vrede. Det ville virkelig være en stor hjælp hvis der var nogen der kunne hjælpe! :) -
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig? -
Er det tilladt til engelsk skriftligt?
ForumindlægHey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er? -
syrer og baser
ForumindlægHejsa Er der nogen af mig der kan fortælle det grundlæggende om syrer og baser, elle rhar nogle notater om det? Tak på forhånd -
Mellemkrigstiden
ForumindlægHej Er der nogle som ligger inde med nogle notater, eller en form for disposition over mellemkrigstiden? Den skal bruges til FSA mundtlig dansk. På forhånd tak -
Analyse af Doris Dörrie - Das Sofa
ForumindlægHej. - Jeg har virkelig brug for hjælp, er der nogen der har notater til Doris Dörrie "Das Sofa" ? HAR BRUG FOR HJÆLP!!! -
Virksomhedsøkonomi
ForumindlægHejsa :-) Er der nogle der har notater til virksomhedsøkonomi, bind 1 og 2, fra trojka af, da jeg snart skal til eksamen :-) -
Bevis for logistisk ligning uden seperation!
ForumindlægHej, titlen siger sig selv.. Nogen der har notater, angående hvordan man beviser logistisk ligning uden seperation af de variable, altså på en anden måde. -
Noter
ForumindlægNogen som sidder inde med gode Kemic C notater? Vi bruger bogen "Kemi 2000" -
kan det ske igen? af morten rhue
Forumindlæger der nogen der har læst kan det ske igen af morten rhue? og er der nogen der evt. har referat eller notater til bogen?
