Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8861 til 8880 af 25374
-
Hvad betyder?
ForumindlægHej! :-) Jeg har fået nogle spørgsmål jeg skal besvare ud fra en artikel, men jeg forstå ikke helt spørgsmålene... Nogen der kan forklare dem? - Redegør for artiklens kommunikation og genre. - Vurder afslutningsvist artiklens samlede udsagn og virkning. Og hvad betyder autoritets- og ordvalgsa... -
problemer med ven
ForumindlægHar haft lidt problemer med en veninde.Min veninde var hjemme ved mig,hun skrev hele tiden til sine ven, det blev jeg lidt ked af det og jeg sagde sødt til hende om hun ikke ville stoppe.Hun blev lidt sur. En dag havde jeg lånt hende en film,efter noget tid spurgte jeg om hun ikke ville give mig ... -
personkarakteristik i år er alting anderledes
ForumindlægHej peeps Er der nogen der har en indre og ydre personkarakteristik af Anne og Mads fra bogen i år er alting anderledes. Dette er en nødsituration! :) -
Forklaring på your og you’re
ForumindlægHej, jeg har svært ved at vide hvornår jeg skal bruge your eller you’re i en sætning. Kan i hjælpe mig med at finde ud af hvornår jeg skal bruge your eller you’re? -
stoffer
ForumindlægHej jeg er i gang med en projektopgave i skolen og mit over emne er stoffer og jeg kan ikke finde den alders gruppe der tager det mest -
Befolkningspolitik
ForumindlægHej, jeg ville høre om der er nogen der kunne svare mig på disse spørgsmål: hvordan er Indiens befolkningspolitik og hvilke fordele og ulemper er der ? hvilke fordele er der ved Kinas etbarnspoltik ? Mvh. Sarah -
Iskriv reportage:
ForumindlægForestil dig, at du er journalist på en lokalavis. Du skal skrive en reportage om en nødsituation opstået i Aktivitets- og kulturhuset, der indeholder hotel, restaurant, svømmehal og motionscenter. Du ankommer til stedet, mens alarmen, som du kan høre... -
Projektopgave - hjælp!
ForumindlægHej! Her om en uge har vi projektuge og vores overemne er "Overgange." Jeg og min gruppe har tænkt på at skrive om "skønhedsidealer," men spørgsmålet er: er det et godt emne at bruge? Hvad kunne være produkt... -
fritid
ForumindlægVil gerne have et job for har for meget fritid kunne godt tænke mig at arbejde i en butik det behøver ikke være bag kassen bare som medhjælper Er 14 år og bor på nørrebro:) -
Niveauet på FSA og FS10
ForumindlægHej Vil bare spørger om der er forskel på niveauet på fsa og fs10, og hvis der er hvor meget er det så... tak på forhånd ;) -
SRP- psykopati
ForumindlægHej, er der nogen, som har lyst til at kigge min opgave igennem? -
Assignment 5
ForumindlægAssignment 5: Anti-vaxxers and the coronavirus Argumentative essay Using both texts from the given material, write an argumentative essay in which you account for and discuss the distrust in vaccines, taking the Covid-19 pandemic into consideration. Give your essay an appropriate headline. W... -
Stå i spidsen
ForumindlægHvad menes der hvis en person står i spidsen for en gruppe? -
joe and the juice segmentering og målgruppevalg
ForumindlægJeg er gået i stå med min opgave så søger efter hjælp - måske en af jer kan hjælpe. 1) beskriv segmenteringsprocessen for joe and the juice 2) beskriv to segmenter. i beskrivelsen skal fremgå, hvilke segmenteringsvariabler, du anvender 3) opdel joe and the juices kunder i segmenter ud fra en l... -
HJÆLP MIG ELLER SUT DIG SELV!
ForumindlægALTSÅ PLEASE INGEN HJÆLPER SKAL BARE BRUGE ET EKSEMPEL PÅ BRUG AF OKTETREGLEN!! DET ER OTTENDE KLASSE OMG! -
Studietur
ForumindlægHey Allesammen, Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med. Jeg er i den situation at jeg har betalt 3200kr til min gymnasie for en studietur til Berlin. Sagen er at jeg af personlige årsager alligevel ikke kan tage afsted. Og jeg kan ikke få pengene tilbage. Jeg har en klassekammerat som me... -
Betaler skat, men skal ikke
ForumindlægJeg har i sidste år modtaget SU, to forskellige satser. 1200 kr. da jeg gik i gymnasiet, og 3800 kr. for da jeg startede på GSK i september. Jeg har ved siden af hver måned en indkomst på 2000 kr. Skat begyndte at trække 38% skat af både SU og min indkomst fra ca. juli. (Først SU i september) ... -
Frekvens
ForumindlægHej <jeg har fået denne opgave at svare<. Hvad er frekvensen for den lille viser (altså på uret9 angiv i omgange pr døgn. Er det ikke 60*60 gange at den kører rundt, for jeg ed ikke hvordan jeg kan tage nogle af de PERIODE/FREKVENS-FORMLER i brug? -
Pres
ForumindlægHej ;-) Jeg er i gang med en projektopgave om pres, og jeg sidder lidt fast.. Jeg kan ikke finde ud af hvorfor man presser hindanden blandt venner. Der er jo nemlig ikke nogen åbenlys grund til at man gør det, det er bare noget man altid har gjordt.. Hvad tror i?? jeg håber at der er nogen som... -
Et digt med en sammenligning eller en merafor
ForumindlægEr der nogen af jer som har skrevet et digt med en metafor eller en sammenligning i? det kunne være en stor hjælp vis i svarede
