Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 8961 til 8980 af 47924
-
Matematik eksamen - noter til formelsamling
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen i Matematik om et par måneder, og jeg har kun fået en formelsamling på mig. Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive i mine noter i min formelsamling, som er vigtigt at have med til eksamen. Da jeg hverken får undervisning i Matematik, eller har lærere som gider at sva... -
Haster! Gennemtjek af eksamens opgave.
ForumindlægHej alle, Jeg har en eksamens opgave som skal afleveres imorgen, har skrevet ca 900 ord. Det ville være rart hvis nogen kunne kigge på den og se for evt. fejl osv. Tror mine øjne er trætte nu, så det er sikkert meget godt med nogle friske øjne :-) -
Haster - Tysk eksamen - analyse af tekst?
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til tysk eksamen imorgen, og er blevet lidt i tvivl om hvad jeg egentlig skal til fremlæggelsen af de tekster jeg har trukket idag. Er det meningen at jeg analysere dem meget grundigt og altså komme med citater osv.? eller er det ikke nødvendigt? Tak -
Kortfilm til mundlig eksamen(!!)
ForumindlægHej alle Jeg skal op til mundlig eksamen her om et par uger og jeg har trukket kortfilm. Jeg søger gode kortfilm med godt med fylde, og evt meget gerne analyser af de film, så jeg kan få noget inspiration. Mange tak!<3 -
Hjælp til 24 timers eksame.
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket til min 24 timers eksame, og har valgt mit analyserende spørgsmål skal være: Hvilke løsninger kan være med til at mindske den økonomiske krise i EU? Nogle der har nogle gode forslag, er ved at løbe tør for ideer? På forhånd tak! -
Skriftlig spansk eksamen
ForumindlægHej alle :) jeg ville bare høre om i havde nogen gode råd til hvordan man kan læse op til skriftlig spansk eksamen? Jeg plejer nemlig ikke at læse op til de skriftlige årsprøve.. Er der nogen som har nogle forslag?:) -
Virksomhedsøkonomi skriftlig eksamen 2008???
ForumindlægHej. Jeg sidder med en aflevering, og kan ikke komme videre, forstår slet ikke viø overhovedet... Derfor leder jeg efter én der enten har lavet denne opgave som aflevering el. andet. Det er den der blev brugt til eksamen i 2008 i skriftlig virksomhedsøkonomi B -
eksamen-hjælp ( cis og tans-bindinger)
ForumindlægHej Skal til eksamen i kemi b nivaue. Er igang med at skrive noter til emnerne, da jeg er stødt ind i et problem. Har skrevet cis og trans-bindinger i en af mine rapport, men ikke huske hvad det er, og kan ikke finde det i noterne. Nogle der kan hjælpe hurtigst muligt. På forhånd tak -
Bio-eksamen imorgen!
ForumindlægHej Alle! Jeg skal til eksamen i biologi imorgen, c-niveau. Mit spørgsmål går på hvor i kroppen enzymer dannes og så viljeg høre om nogen har en oversigt over de funktioner enzymerne har i kroppen?! Mvh. Fie -
Metode til AT-eksamen
ForumindlægJeg står og skal op til AT-eksamen imorgen, men er meget i tvivl om punktet, metoder.. Skriver i Samfundsfag og Kemi Er der nogle der kan forklare mig hvilke metoder der skal anvendes i de enkelte fag, og eventuelt hvordan? På forhånd tak! -
Eksamen - fitness drejebog
ForumindlægHej, jeg står og skal aflevere en drejebog til idræts eksamen, men er lidt på bar bund i forhold til hvad den skal indeholde.. Er der nogen der hjælpe? Emnet er styrketræning. Kan man så lave et program der specificerer styrken til en sportsgren, f.eks. volley? Tak på forhånd! -
Filosofi C eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan filosofi eksamen foregår? jeg skal nemlig op om nogle dage, har bare ikke fattet helt hvordan det foregår. Altså hvilke spørgsmål man kan trække osv. Skriv hvis du ved noget, tak :P -
Mundtlig eksamen- outline
ForumindlægHej. håber nogen der kan hjælpe mig med det her, :-) Til min mundtlig engelsk eksamen, skal jeg tale om death penalty, og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive mere om.?? Jeg har skrevet lidt om historien bag det.. :-) ville være dejlig hvis nogen kunne hjælpe med det.. -
Dansk Mundtlig eksamen - Danmark
ForumindlægHej, jeg har trukket Danmark til mundtlig dansk eksamen. Men jeg er lidt stuck på hvad jeg skal vælge under det emne... Kunne godt tænke mig at arbejde med en novelle eller noget visuelt. Nogle ideer til hvad det kunne være? Gerne noget med massere af guf Tak på forhånd. -
ting til skr. eksamen i dansk.
Forumindlæghej - jeg tager følgende ting med til eksamen i skr. dansk i morgen.Gads lille LeksikonPolitikens ordbog med etymologiFremmedordbogSamfundsLexSociologibog (samfundsfag)Etik (religion)Hvad vil i mene at jeg mangler? -
Analyse af kortfilm Eksamen
ForumindlægI øjeblikket har vi om kortfilmen Eksamen.. filmen er lidt indviklet især temaet og symboler.. Derfor ville jeg spørger dem der har set filmen om de kunne hjælpe mig med nogen symboler og deres mening? Tak på forhånd:) -
huen efter eksamen
Forumindlæghej hvem er det der sætter huen på ens hoved? og er det lige efter eksamen? eller? -
SE HER Psykologi eksamen imorgen
ForumindlægHej kære brugere af studieportalen =) Jeg sidder og er igang med at lave en 24 timers forberedelse til Psykologi B eksamen imorgen. Min opgave består i at lave en synopsis på baggrund af 4 artikler jeg har fået. Mit tema er: Sundhedspsykologi De 4 artikler handler kort om: 1.Positiv psykologi: M... -
24 TIMERS EKSAMEN: RENÆSSANCEN !!!!! HASTER
ForumindlægJeg søger virkelig hjælp, da jeg lige har trukket min 24 timers eksamen i historie. Jeg har trukket perioden "Renæssancen - når mennesket kommer i centrum" og er på helt bar bund. Jeg har fået 6 forskellige bilag, hvor det første omhandler middelalderens mennesketype kontra renæssance... -
Disposition til mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa, Er der måske en venlig sjæl som kunne give et par hint om det at lave en punkt-disposition til mundtlig eksamen. Jeg skal til psykologi-eksamen den 29. med baggrund i en opgave jeg har skrevet om mobning. Vi har fået nogle gode hint af vores underviser om hvor mange punkter, der er mest h...
