Søgning på: historie noter stx. Resultater: 9061 til 9080 af 33650
-
nogle der har
Forumindlæger der nogle der har nogle gode noter til geografi på C -
LANDBO LIVET I 1800-tallet
ForumindlægHej er der nogen der har noter omhandlende landbo livet i slutningen af 1800-tallet? -
fyssik kemi
Forumindlægnogle der kan sende mig nogle noter til fysik kemi -
HJÆLP TIL MUNDTLIG MAT A!
ForumindlægER DER NOGEN DER HAR NOGLE NOTER TIL MAT (A) EKSAMEN MUNDTLIG ?? -
Matematik Hjælp!!!
ForumindlægHej:) er der nogen som har noter til matematik 10klasse. Skal op til mundtlig eksamin. Tak på forhånd! -
positiv kommunikation og alkoholmisbrug
Forumindlæghjælp skal skrive stik kort noter, hvordan gør jeg det. -
Magnatisme, Syre og baser, elektricitet
ForumindlægNogle der har nogle noter om ? Magnatisme ? Syre og baser ?Elektricitet? -
SRP!! hvilket fag kan jeg kombinere med biologi A????
ForumindlægHej. der er sådan at jeg skal til at vælge srp fag d. 15 december, og jeg ved ikke hvad jeg vil komnbinere a ffag med biologi. Hvilket fag er godt at kombinere biologi A med? (ihvertfald ikke med Kemi!!! det er svært synes jeg) og hvilke emner kan der være? jeg har set en masse eksempler på BIo... -
Mental forberedelse!
ForumindlægJah... vi talte i min læsegruppen, hvad vi gjorde for at forberede os mentalt til eksamen. Det var en meget sjov diskussion. Nogle af budene var: - Høre AC/DC - TNT i badet morgenen før, så hele familien vågner pga. larmen - Løbe en tur hver dag efter læsningen (plejer dog alligevel at gøre det... -
brug for en retter, tak :D' hurtigt
Forumindlæghej alle sammen. jeg er gået lidt i stå, med hvad jeg skal skrive så hvis i måske vil læse det her igennem og rette det og evt. fortælle hvad jeg mere kunne skrive ville være super fedt gerne inden for 2-3 dage. I’m now 25 years old. I live in a very small flat with my girlfriend, her nam... -
McCains våbenpolitik
ForumindlægKunne godt være at den skulle ind under engelsk, men synes dog den er mest passende her. Har om Våbenpolitik og skriver lige nu om McCains holdninger. og så læste jeg denne her tekst på hans hjemmeside, men kan ikke helt finde ud af om han har indført /vil indføre en kontrol af straffeattesten?... -
Studiretningsopgave hjælp
ForumindlægHey Skriver min studieretningsprojekt i fagene Fysik og matematik om Raketter og impuls. Jeg har skrevet lidt og ville spørgere om der er nogen, som er interresseret i at kigge den igennem ig se om den passer med problemformuleringen. Og måske give nogel gode råd? På forhånd tak -
haster
Forumindlæghvis jeg analyserer en tale ? hvad hedder metoden så? er det hermaneutiske ? -
Post-
ForumindlægNogen der ved noget om postmodernisme? -
analyse...
ForumindlægHEJ...Jeg vil gerne vide hvad der menes når man siger "gør rede for tekstens fortællerforhold"?? hvad skal man så skriv..tak på forhånd... -
SRP
Forumindlægskal besvare Epokegørende udviklinger indenfor mikrobiologiens metoder: har skrevet følgende; I midten af 1800-tallet opdagedes den rolle, som mikroorganismerne, især bakterier, spiller i en lang række sygdom. Denne viden muliggjorde gennembrud i den medicinske behandling og teknologi, for eksemp... -
Der evige Jude
ForumindlægHar nogen set den tysk propaganda film?.Hvis DU har, så vil du lige skrive nogle stikord om handlingen?. Hvad er det vigtigste?På forhand tak.. -
dansk stil
ForumindlægHej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse og rette min aflevering jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil give mig respons. -
Gode råd til oplæg/fremlæggelse
ForumindlægHar i et par gode råd til hvordan man skal håndtere en fremlæggelse? Hvad burde man tage udgangspunkt i? Har i en "model" man kan følge? Evt. punktform? -
Gran-plot
ForumindlægHvad er den nærmere teori bag et gran plot. En måde til at bestemme ph udfra vha af forsøgsresultater fra et titreringsforsøg. Noget med at der hvor 2 linjer skærer er ækvavilenspunktet men ka ikke helt huske det
