Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9401 til 9420 af 33009
  • Lektie hjælpe

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en der kan hjælpe mig i Dansk, skal analyse og fortolke en novelle. til mit eksameprojekt. Jeg har dansk på HF på A niveau. god løn gives.
  • Haster virkeligt...

    Forumindlæg
    Hejsa søde mennesker Er der nogen der måske har opgaver fra den her bog HF mat b Carstensen-Frandsen-Studsgaard Opgaver: 634, 642,816,820,823,902 Haster virkeligt Knuzzer
  • fotosyntes og respiration

    Forumindlæg
    Hey! Jeg er en hf pigen som sidder og har brug for jeres hjælp! Jeg er blevet stillet følgende spørgsmål: Redegør for begreberne fødeenergipyramide og fødekædeeffektivitet.På forhånd tak!
  • 1.g mobning (terror)

    Forumindlæg
    Allo!Vi har brug for gode råd og ideér til en effektiv og nederværdiende mobning af de nye 1 hf´ere og 1.g´ere!? hieraki længe leve!
  • Hjælp til kemi C eksamenspørgsmål

    Forumindlæg
    er en pige på 23 og har kemi på c niveau i hf. jeg skal op til eksam den 5/1 og har brug for hjælp før den 5/1 tid sted og pris kan vi finde ud af
  • argumenterende artikel

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal skrive en artikel om argumenterende artikel på hf niveau i dansk kan nogen hjælpe mig med at hvordan kan jeg begynd og skrive?
  • Engelsk skriftlig afgangs eksamen 2005

    Forumindlæg
    Hey:-)Nogen der ved hvad den skriftlige eksamensopgaven fra Engelsk højt niveau for sproglig linje og Hf 2005 var? Hvilken short story skulle der skrives essay om?
  • Græsrodsbevægelser

    Forumindlæg
    Samfundsfag på HF c-niveau. Jeg skal give eksempler på græsrodsbevægelser ???? Jeg har meget svært ved at skelne mellem interesseorganisationer, græsrodsbevægelser og NGO´er. Nogen der kan hjælpe mig ?
  • ENGELSK TERMINSPRØVE!!!

    Forumindlæg
    Hjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på???????
  • vil få nogen ideer til andenårs opgave

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive anden års opgave på HF. Jeg valgt biolog. er der nogen, der kan give mig nogen ideer om hvad man kan vælger som et emne i biologi. Tak
  • Nogen har ideer om

    Forumindlæg
    Jeg skal snart skrive en andenårsopgave på HF, jeg vil gerne vælge biologi. Jeg vil jer til at give nogle forslag hvad for et emne kan det være bedst at srive om. TAk
  • DANSK EKSAMEN

    Forumindlæg
    Skal til dansk eksamen på mandag på HF. Jeg er ikke helt vildt god til at tage mig sammen, og drøjer lidt med, at overskue hvordan man skal gribe det hele an. Nogle der har nogle gode råd til dette?
  • Geometri

    Forumindlæg
    Figuren viser en trekant ABC. målene 17,16,15. Bestem vinkel A. Nogen der kan hjælpe. Det er fra vejledning eksamensopgaver hf c-niceau
  • Vedr Su

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er 21 år og går på hf, jeg er udeboende altsa har et ejerlejlighed, og mit fradrag er nok omkring på 4200 hvor meget kommer jeg så til at få?
  • Lommeregner TI-89 Titanium

    Forumindlæg
    Jeg har en lommeregner til salg!!!!! HEJ :D TI-89 Titanium den er blevet brugt sidste år på HF Skal have 500 kr for den... Ring på 42221823 for info :D
  • eksamen - hvordan?

    Forumindlæg
    Hej På den nye reform i matB, trækker man sit emne dagen før man skal til eksamen? Uanset hvilke af to eksamensformer skolen vælger? Det er Hf enkeltfag Hilsen Sam
  • hjælp til 12beviser

    Forumindlæg
    Hey.... En som gerne vil hjælpe mig med 12beviser til HF B MAT. bla. cosinus-relation,sinus-relation, toppunktsformel. ville være en stor hjælp hvis der er en som kunne bearbejde 12beviser for mig, ( tilbyder 500kr) H.Michael
  • TI-84 søges!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal igang med Matematik B på 2. år på HF her d. 13. Jeg står og mangler en TI-84 lommeregner. Nogle der har en liggende, de ikke skal bruge længere, og er villig til en hurtig handel?
  • Hvordan bestemmer jeg arealet af trekant ABC?

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at bestemme arealet af følgende trekant: (opgave 6) file:///C:/Users/zlbz/Downloads/090831_opgave_matC_hf%20(1).pdf
  • TI-89

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og leder efter en lommeregner som hedder TI-89 som jeg skal bruge på min HF , hvis der er nogle som har en brugt som de ikke bruger mere så send en mail på [email protected]. Hilsen Stine