Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 9501 til 9520 af 23765
-
primtal..
Forumindlæghmm.. skal skrive rapport om primtal.. men havd er der at fortælle om primtal.. og hvor finder man informationer om det? -
Ohms hjul bevise de tolv formler
Forumindlægjeg er i gang med rapport og skal bevise de 12 formler for ohms hjul er der nogle der kan dem -
Bølger
ForumindlægHjælp Jeg er i gang med at lave en rapport, er der nogle der vil hjælpe mig med beregningen -
Elektricite hjæælp
ForumindlægBeskriv magnetfeltet omkring en ledning? Hvordan skal jeg gøre det.. Er i gang med en rapport please svar -
Genetisk Diagnotisk
ForumindlægBeskriv metoden til genetisk diagnostik - har fået opgaven i en rapport en der kan hjælpe :P ? -
nogen som har
Forumindlægnogen som har det her liggende: Lav en rapport med tegninger, formler og billeder af fotosyntesen, forbrænding og kulstofkredsløbet. -
Ledningstal
ForumindlægHej derude Er igang med kemi rapport og har brug for noget teori om Ledningstal. Håber der er hjælp derude.. -
lampes nyttevirkning
ForumindlægMon der er nogle som har en rapport, ang. en lampes nyttevirkning? ville virkelig hjælpe mig meget!! -
Fremstilling Oxygen
ForumindlægHej Alle Lige et spørgsmål mere. Beskrive fremstilling af O2(Oxygen). Det er vedrørende en rapport om Atombindinger og Ionforbindelser. Mange Tak. -
Hovedgruppe 8 - danner hvilken ioner?
ForumindlægHovedgruppe 8 i det priodiske danner hvilke ioner? For jeg skal bruge det til en kemi rapport. -
Menstruationscyklus
ForumindlægNogen der har besvaret spørgsmål om menstruationscyklus? Skal lave en halv rapport om det til imorgen og er ikke begyndt /: -
vægtstangsprincippet
Forumindlægjeg forstår ikke helt teorien bag dette? nogen der kan hjælpe er igang med en rapport og er helt lost. -
Falsters landskab(er)
ForumindlægNogle der ligger ud med en rapport om falsters landskaber? moræne, randmoræne altså forklaringer osv???? -
Olie Destillation teori !
ForumindlægJeg vil gerne have olie destillationens teori tak, hurtigst muliigt til en rapport ! -
kobber(ll)sulfat
Forumindlæghvad står romertallet for i kobber(ll)sulfat? nogen der ved det? skal bruge det til en kemi rapport.. på forhånd tak -
Teori til makroindex metoden
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre, hvilken teori der ville passe ind i en rapport, over makroindex metoden? -
Laserens virkemåde
ForumindlægSkal forklare i en rapport om laserens virkemåde, nogle ideer til hvad jeg kan skrive om? (: -
forslag
Forumindlæghej jeg skal skrive en biologi rapport om livets opståen hvad for nogle teorier synes i jeg skal bruge? -
Biologirapport
ForumindlægHej, jeg skal aflevere en biologi rapport om et vandløb, og på den første side skal der være en indholdfortegnelse hvad består sådan en af? -
Grignard
ForumindlægHej ville lige spørge om nogen har beskæftiget/lavet Grignard Rapport ? Hilsen Jason
