Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 941 til 960 af 181597
-
1-årigt A-niveau
ForumindlægHvor mange har været oppe til det??I så fald så holdes der eksamen til det niveau på forskellige dage, såå kunne man ikke lige få at vide hvad de gik ud på... ;P HEHE, ej, de er jo nok ikke det samme, men ville lige høre... -
tysk skriftlig 2012
ForumindlægHej, er der nogen i dag, som har været til tysk eksamen skriftlig A, og hvordan er det gået med jer? Jeg har skrevet for mange ord, som jeg plejer, min lærer siger aldrig noget til det. Men jeg pludselig blevet bange for om censor gider rette den:-(( Selvom jeg på ingen måde bare gentager mig... -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op. -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i matematik mundtlig på A-niveau. Jeg forberede mig og er stødt på ordene "grundlaggende trigonometriske begreber. Hvad kunne disse begreber være? enhedscirkel, cos, sinus osv? -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle herinder, der vil læse min opgave fra dansk skriftlig eksamen igennem og komme med en bedømmelse? I kan se den i mit indlæg, der hedder: Dansk skriftlig eksamen 2013 - Rastløshedens tyranni -
Matematik eksamen eksempler
ForumindlægJeg skal i morgen til eksamen i matematik, og i den anledning vil jeg høre, om I har nogle eksempler på, hvordan en problemregning kan skrives? Skal der være en special opbygning - f.eks. skal opgaverne løses i spalter??? Jeg er lidt usikker på, om jeg må undlade spalterne og bare skrive udregni... -
Råd til mundtlig matematik eksamen
ForumindlægSkal til Mundtlig MatB eksamen i næste uge, sider og forbereder og blev i tvivl om hvad der ville være bedst, skal jeg "forberede" udregninger og lignende så jeg ikke står og fumler med en lommeregner inde til eksamen. -
Matematik C Eksamen
ForumindlægHey alle! Jeg vil bare spørge om Mat C eksamen er kendt som en af de "nemme" eksamer? Har I været oppe til Mat C eksamen og hvor svært synes I det var? :) -
Engelsk B skriftlig eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder og har været oppe i skriftlig engelsk på B niveau i dag. Jeg er lidt nysgerrig over hvordan det er gået, og ville se om nogle ville sammenligne? Jeg skrev selv delprøve 2A. :D *** HVIS JEG IKKE MÅ SLÅ DETTE OP SÅ HURTIGT EFTER EKSAMEN, MÅ I GERNE GIVE MIG BESKED. DETTE... -
Andengradspolynomium- matematik eksamen
ForumindlægHej :) - Jeg skal til matematik eksamen snart men har et lille problem, jeg har fået udleveret en opgave der lyder således " Du skal behandle grafen for et andengradspolynomium, herunder toppunkt og symmetriakse". .- Jeg har behandlet grafen for et andengradspolynomium, men ved slet... -
Skiftlig eksamens projekt med matematik
ForumindlægHej. Skal vælge fag til mit skiftlig eksamensprojekt på HF. Jeg begynder på matematik A her til Januar, og Geografi har jeg på C. Jeg har aldrig prøvet sådan noget her før, så er i tivivl om hvordan man gør det? Da jeg er netkussist har jeg heller ingen lærer jeg kan spørge om hjælp ved, før j... -
Hjælp til mundtlig matematik B eksamen..
ForumindlægHej allesammen. Da jeg har ligget syg i den her uge har jeg misset min eneste mulighed for at øve med min lærer, om matematikken. jeg har alle beviserne og formlerne, men jeg har virkelig brug for hjælp til hvad jeg skal sige til de ting.. er der nogen der kan hjælpe mig? Spørgsmål 2: Andengrad... -
eksamen
Forumindlæghej er der tilfældigvis nogen af jer, som har været til den skriftlige prøve i dansk A i dag som har skrevet om Sidsel Falsig Pedersen: hundeliv? kunne godt tænke mig at høre, hvad i tænker den handler om for jeg havde svært ved at se om det var en hund eller et menneske :/ og 5-6 er længe at ... -
Eksamen
ForumindlægHej.Hvordan forløber en eksamen i fysik egentlig i 2.g? -
Eksamen ?
ForumindlægHvis man er begyndt i stx i året 2007 og bliver student her i 2010 er det så obligatorisk at gå til eksamen i engelsk på b-niveau ? -
Skriftlige karaktere - stx
ForumindlægVille bare hører om der er nogle der har fået deres skriftlige karaktere tilbage (stx) og hvordan det er gået?Det virker som om det er mange der har klaret sig dårligt i dansk, i hvert fald dem jeg lige har snakket med, så ville lige høre her inde hvordan det egentlig er gået også i andre fag self? -
skriftlig terminsprøve Dansk A
ForumindlægHej Er der nogen som vil læse min terminsprøve og vurdere den? :) -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
Engelsk A skriftlig
ForumindlægHeya! Jeg må indrømme at jeg virkelig halter iht grammatikken. Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider hvor jeg kan øve mig på grammatikken op til engelsk A skriftlig eksmamen. Mit problem er specielt at jeg kan bruge grammatisk/faglig terminologi.. Mvh. Mikkel. -
Matematik
ForumindlægHejJeg står og skal til at tage et par fag på Odense teknikum. For at kunne komme ind på radiografudd. Det drejer sig om fysik og matematik på b-niveau. Det er matematikken jeg gruer for. Jeg har ikke haft matematik i årevis og kan huske, at jeg ikke havde nemt ved det. Jeg prøvede kræfter med de...
