Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9601 til 9620 af 25374
-
Anoreksi et paradoks i evolutionspsykologien??
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at få forklaret hvordan evolutionspsykologien er et paradoks i forhold til anoreksi hos unge piger, sidder med en case om en pige der hedder Lena. -
Oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen, som ved om denne sætning er oversat rigtigt: En ung pige vender hjem <=> Una chica joven regresa a su casa Tak på forhånd -
Statistik på lille datasæt
ForumindlægHej Jeg har et meget lille datasæt som jeg ønsker at lave lidt stakistik på til en større opgave. Jeg syntes umiddelbart selv at det er en enkelt problemstilling, men jeg kan simpelthen ikke finde løsningen selv. Jeg har 3 kuld af fugle. I 1 kuld er der 2 unger og de 2 andre er der kun 1 unge. Dv... -
artikel, pleass hjælp
ForumindlægHi, jeg skal skrive en diskuterende artikel til en avis om emnet "unge og studiestart". Jeg vide faktisk ikke hvordan jeg skal start. Nogen kan hjælp mig lidt på vej. -
Ideér til fremlæggelse
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal holde et oplæg på 3 min om det at være ung og jeg ingen ideér til indholdet. Det skal selvfølgelig være på engelsk. Håber i har nogle ideér? Mvh Sofie Kjøller -
Staniol og afløbsrens
ForumindlægHvad sker der rent kemisk (reaktionsligning)når man blander staniol og afløbsrens. Jeg ved at unge laver blandingen i plastflasker og får her et ordentlig brag. -
hjælp hurtigt ,s
Forumindlæghvordan oversætter man denne her sætning; Var bedstemors forældre unge i 1939? Ja, det var de. oversat til tysk; Waren die Grossmutter´s Eltern Junge in 1939 ? Ja, das waren sie ? -
Interview
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive nogle spørgsmål ned og bruge dem til at interviewe en ældre person om hans ungdom. Så jeg vil gerne have en her til at svare på dem. 1: En anden måde at være ung - hvad betyder bogens titel for dig? 2: Hvad indebærer det at være ung? 3: Hvad ligger i begr... -
Delopgave
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp til denne opgave: Model: vt+1 = Mvt hvor matricen M = (1,7 1,0/ 0,8 0,6) og vt = (xt / yt) Det er ikke en brøk men / illustrerer, at tallene står over hinanden. Antal unge kaniner i år t+1: 1,7xt + 1,0yt = xt+1 Antal gamle kaniner i år t+1: 0,8yt + 0,6x... -
grupper
Forumindlæg4. Hvilke fordele og ulemper kan der være ved at tilhøre en gruppe? 5. Forklar, hvad der er sket med familiemønstre og gruppen af unge fra 1950´erne -
Haster:debatindlæg?
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgesmål. Der er en opgave jeg skal have lavet. Den lyder sådan. Skriv et debatindlæg til en avis om unge og deres påklædning. Debatindlæg, kan det godt være en nyhedsartikel - læserbrev, hvad mere kan det være. ? tak på forhånd. -
Haster! Politik
Forumindlægjeg skal skrive en stil om unges deltagelse i politik på verdensplan, altså jeg skal skrive generalt. Hjælp mig!!! jeg har søgt på nettet i to timer nu, og har ikke skrevet et eneste ord. :( -
spørgsmål
ForumindlægHej :D jeg er i gang med et projektopgave og jeg kan ikke skrive mere om et spørgsmål, så det kunne værre rart med et hurtigt svar taak ;-) - Hvilken indflydelse har de sociale medier på de unges sociale kompetencer? -
ældre mennesker i samfundet
ForumindlægTænkte på om i havde nogle koneksvener ved at have mange ældre i samfundet: Jeg har: staten taber penge pg pension mangel på arbejdskraft, da der ikke er nok unge mennesker ude på arbejdsmarkedet -
hvad synes du?
Forumindlægheej jeg ville bare gerne høre hvad i folkens synes om unge nu til dags, angående sport, opførsel, livstil, lektier skole, mad etc. bare lige kort hvad i syntes om det.. please :D -
PLEASE HJÆLP
ForumindlægHeej alle sammen .. Er der nogle som kan give nogle eksempler på dette spørgsmål: Er der forskel på at være ung forskellige steder i Danmark? Jeg skal finde så mange så muligt.. Håber i vil hjælpe... -
HJÆLP!
ForumindlægHej. Vi er to unge fyre der mangler ideer, til et godt produkt. Vi har om evolutionsteorien, med fokus på evolutionen forandring af verdenen. Håber i kan hjælpe os.. :-) på forhånd tak. -
Debatindlæg
ForumindlægHej... Jeg skal skrive et debatindlæg til en avis. Den skal indeholde kommentarer til en artikel som jeg har fået udleveret, og overvejelser over foholdet mellem unge og forældre Kan i hjælpe mig!!! Det haster -
Hjælp :( har virkelig brug for det:(
ForumindlægJeg skal aflever en stil imorgen som der skal handle om unges druk og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om ;( Er der nogen som der kan skrive nogle god råd??? -
Sommer-skoler
ForumindlægJeg og min ven overvejer at starte en sommerskole til børn, der ikke har noget at lave i ferien, evt unge mennesker også. Hvad skal vi lave der? Kom bare med foreslag heeh ;)
