Søgning på: tysk notater. Resultater: 9601 til 9620 af 18469
-
Gallipoli
ForumindlægDet var på den tyrkiske halvø russerne i 1915 og 1916 angreb Østrig-Ungarn i Karpaterpassene.(Idag Istambul) Har lige et par spg.Var det de ØST-Østrigere der var i kampen her?(Senere kom tyskerne jo, og reddede østrigerne fra russerne, tyskerne overtog ansvaret for krigen)Hvad lavede Østrigerne s... -
Hjælp!!
ForumindlægHej, jeg er ved at lave en stil på tysk, som skal afleveres. Men jeg ved ikke om jeg har skrevet den rigtigt. Så jeg håber at i lige vil kigge den igennem og fortælle mig hvad jeg har gjordt forkert. Den handler om en pige som hedder Cher Lloyd. Cher Elizabeth Lloyd. Sie wurde geboren am. 28 Jul... -
Dem/ eller den? -TYYSK ..
Forumindlæghar altid svært ved dem eller die, & svært ved, meinem, meinen, meiner, mein usw... Eksempel: Hedder det; Der Buch, Den Buch eller Dem Buch?, Det samme, passe det at det hedder 'Die Tür' (Den dør) . Hvis ja -hvorfor sætter man 'die' foran en dør, når 'die' er hunkøn ? .. ... -
Gymnasium?
Forumindlæghej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak -
HJÆLP, det haster meget
ForumindlægHej, er der en der vil hjælpe mig med tysk oversættelser? Det haster virkelig meget. Skriv gerne over indbakke! :) -
Tal
ForumindlægJeg skal kun have et lille hjælp til, hvordan man siger 16 og 1982 på tysk tak -
rettelse af stil :)
ForumindlægHej er der en venlig sjæl, der ville rette min tysk stil igennem? :) -
At rejse er at leve
ForumindlægNogle der ved, hvordan man siger dette på tysk? Det ville være en stor hjælp, kan nemlig ikke finde det selv. -
rettelse
ForumindlægHej Er der nogle som kan rette et par tyske sætninger ? -
Kære læsere
ForumindlægHvordan siger man kære læsere på tysk? mvh. Thomas -
Hjælp til sætning!
ForumindlægHvordan ville i oversætte dette til tysk? vi skulle være der i tre dage -
Rette stil
ForumindlægEr der nogen der vil rette en tysk stil på lidt over en side? :) På forhånd tusind tak! :) -
En lille oversættelse
ForumindlægHej Er der nogle der vil rette min tysk oversættelse, som kun er på 10 sætninger? -
Forklaring på symbol af ørn i nazi-verdenen
ForumindlægHvilken betydning ørnen havde som symbol for de tyske nazister? -
terminsprøver
Forumindlægved i hvad man laver i 9 klasse tysk terminsprøver ? -
bøjning af viel?
ForumindlægHej :D hvordan bøjes viel? tysk: viel - dansk: meget -
Eksamen ...
Forumindlæger der nogen som har været i eksamen i Tysk A i maj 2011 ? -
Hjælp med sætninger.. kom nu!
ForumindlægVil i ikk nok hjælpe med nogle tyske sætninger? Er på herrens mark... -
kort resume! skal læses igennem; nogen der har tid?
Forumindlæglille resume på tysk! nogen som har tid til at se det igennem? -
aflevering rettelse
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der vil rette min tysk aflevering ?
