Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9761 til 9780 af 14598
-
Oversættelse
ForumindlægJeg skal oversætte disse tre sætninger, men jeg er utrolig meget i tvivl om, hvilken tid "skulle blive" og "kunne" er i - skal skulle blive bøjes i aller, og i så fald - hvilken tid? På forhånd tusind tak for hjælpen. - Perioden som pilot skulle blive både hovedindholdet (fr... -
Tysk.
ForumindlægHej. Jeg skal oversætte nogle sætninger med de rigtige personlige pronominer i anden sætning. håber nogle vil hjælpe, da jeg er lidt i tidsnød... :) Jeg har selv oversat nogle af dem. men er ret sikker på de er forkerte.... Støvlerne er grå. Han pudser dem aldrig. Skoene er blå. Hun har lige ... -
Hjælp til rapport
ForumindlægHej jer derude på Studiepotalen;) Min veninde og jeg er igang med en fysik/kemi rapport, hvor hovedemnet er organisk kemi og vores delemne er carbons indvirkning på levende organismer. Vi har endnu ikke fundet problemstilling eller arbejdsspørgsmål, men vi vil gerne i retning af, kan livet på jo... -
Kort og Forståeligt - hvad er ekspressionisme?
ForumindlægHej derude :) Jeg sidder og er igang med min dansk-historie opgave, hvor jeg har valgt emnet Første Verdenskrig og litteraturen efter. Kunne godt tænke mig et forståeligt svar på hvordan ekspressionismen kommer til udtryk i litteraturen, hvad forkuserede forfatterne primært på da de skrev ... -
9. Klasse afgangs eksamen - kortfilm - HJÆLP
ForumindlægHejsa. Jeg har trukket kortfilm som mit emne til 9. klasse afgangs eksamen. Vi kan ikke vælge kortfillmene (det er dem som vi skal perspektivere til): Oceanien, Beast, Valgaften, Livets vand, Sort passager, Ingen siger farvel men alle forsvinder Lige nu står jeg mellem "life is a bitch&... -
Er dette talesprog?
ForumindlægJeg er meget forvirret i forhold til denne sætning, hvorvidt det er talesprog eller ej. "Disse linier skrives – ingen skal sige, vi mangler selverkendelse – af en københavner. Og – for nu at få hele synderegisteret med – ikke blot af en københavner, men en hundrede... -
Hjælp
ForumindlægHej^^ Jeg har skrevet 3 sætninger, og vil gerne vide, om de er rigtige. Sætningerne lyder således: Life is a big mystery. Some people are pleased, and some people are sad. Most people takes a closer look at their own lives. They get the feeling that some things can be better. Håber der e... -
Hvad forstår I ved dette digt ??
ForumindlægMig og dig tæt som magneter mit ansigt mod dig, og dit mod mit mit er kendt, dit er ukendt drømmer videre med den kildende følelse Gad vide hvem du er? Gad vide hvor du er? Gad vide om du drømmer og tænker på mig? for det gør jeg. hele tiden Jeg forstiller, dig og mig men ... -
Hjælp til Biologi opgave !!!!
ForumindlægJeg sidder og arbejder på en Biologi opgave. Der er en opgave jeg ikke kan løse og jeg har endnu ikke fundet noget på nættet om det :-( Opgaven jeg ikke kan svare på er: Giv en beskrivelse af hvordan livet har udviklet så fra at bestå af enkeltcellede bakterier til i dag at bestå af meget kom... -
Social ulighed
ForumindlægJeg skrev følgende i en tråd for at hjælpe en, som skulle have hjælp Er I enig med mig i denne formulering af social ulighed? "Social ulighed er ulighed i levevilkår og livschancer. Social ulighed kan f.eks. være den ulige adgang i uddannelsessystemet og på jobmarkedet. Er man barn af fatt... -
Produkt om ukrainsk flygtninge
ForumindlægHej alle! Jeg er i gang med en projektopgave om unge ukrainskeflygtninge. Vores problem formulering lyder sådan, 2 millioner børn er flygtet fra krigen i Ukraine. Hvilke forandringer har krigen medført, hvilke bekymringer er der ift. deres fremtid, og hvordan hjælper vi dem nu og videre i livet?... -
Noter til historie prøve
ForumindlægHej jeg går i 7 klasse og skal have en prøve i historie-timen. Jeg vil bare spørge om i har nogle noter om emnet "store forandringer" årstal: 1660-1800 overskrifter: under bøddelens sværd, Griffenfeld, lov og orden, hovedstad... -
Sociale medier - Problemformulering! Skynd jer vi skal have svar inden kl. 11
ForumindlægPlease skynd jer vi skal have svar inden kl. 11!! PLEASE!!! Vi mangler en ordenlig problemformulering! Arbejdsspørgsmål: Hvad er teenageres forhold til og forbrug af sociale medier? Hvilken rolle spiller sociale Medier i et moderne samfund? Hvad kan vi gøre for at forhindre af de unge bliv... -
Projektopgave: Kriminalitet
ForumindlægVi skal lave en opgave om ungdomskriminalitet og vi har brug for jeres hjælp. Overemnet er ansvarlighed. Vores problemstilling: Vi vil undersøge om unge, der kommer ud i den kriminelle løbebane, har nemt ved at bryde disse vaner eller om de fortsætter trods fængsel eller anden straf. Derefter vi... -
Projektopgave hjælp!
ForumindlægVi har projektuge i denne uge, og vi har svært ved at komme igang. Vores emne er "Livet som professionel fodboldspiller." Vi har tænkt os at gå i dybten med hvad det kræver for at blive prof, hvad ens kost skal bestå af og om man kan have en privatliv ved siden af fodbolden. Vi skal op ... -
hjælp til en app
ForumindlægHej Jeg arbejder på udviklingen af en app, der sigter mod at øge livligheden i en by. Min idé indebærer at integrere QR-kode scanning i appen. Udover at være brugervenlig og tilfældighedsbaseret, hvilke yderligere funktioner mener I, den bør have? Appen skal være nem at bruge, så jeg leder e... -
tysk hjælp med at oversætte
ForumindlægUng er på en måde at være fri. hvis du er voksen skal du tænke over mange ting fx penge til husleje,mad og tøj osv. sådan er det ikke hvis man er ung, men at være ung skal du tænke over din fremtid, din uddannelse. Som ung hænger du meget med dine venner og ikke så meget med familien,det et fors... -
English homework help! English Literature Graduate from London can help you today!
ForumindlægHello, I am an English Literature Graduate from London who now lives in Denmark. I am offering my help to Danish people that need to have their English work corrected and edited or just need to be helped with their homework by asking questions. Please email me at [email protected] if you need m... -
evolution udvikling
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp. vi har projekt uge snart og overemnet er Udvikling, jeg har valgt mit underemne som Evolution ( menneskets udvikling) . Jeg har skrevet rigtig meget om det første liv og det fra abe til menneske.. men der er jo også flere teorier end bare det med aberne, så v... -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je...
