Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9821 til 9840 af 63055
  • Faseændring

    Forumindlæg
    Nu har jeg både kigget min bog igennem, studieportalen og diverse sider på nettet, men jeg forstår stadig ikke hvad en faseændring er. Er det når vand bliver til damp f.eks. er der nogle, som muligvis vil give mig et eksempel på det.
  • Analyse af Min Skoletid - dan turell

    Forumindlæg
    Hjælp, tak. Skal op til dansk eksamen her om en uge, og jeg vil gerne have al den hjælp jeg kan få. Jeg skal analysere teksten "Min skoletid" af Dan turell, og jeg ville bare gerne have lidt hjælp til analysering af den osv, så jeg kan afslutte min folkeskole med en god karakter i dansk...
  • læseprøve

    Forumindlæg
    heeij.. Jeg har fået vide af min lærer, at vi skal have en TL-4 læseprøve på mandag. Det er til 9. klasse Er der nogen af jer der ved, hvilken typer opgavesæt der er i den og hvordan det foregår? er der svær? på forhånd ´tak
  • søges matematik privat undervisning

    Forumindlæg
    Jeg søger en matematiklærer, til min 15 års datter. Hun går i 9 klasse. Vi bor i Hvidovre. Jeg vil naturligvis betale for undervisningen. Mvh Lina e-mail: [email protected]
  • Flystyrtet, Øjenvidneberetning hjælp!!!

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe med at rette en stil for mig? Og eventuelt give kritik? Det ville være en kæmpe hjælp. Sender den over mail til personen. Går i 8. klasse, så gerne en i 9. eller over. 8. går også an. Har skrevet "flystyrtet" som øjenvidneberetning.
  • terminsprøve?

    Forumindlæg
    hej alle samme :) jeg går i 9 klasse, og sakl snart til terminsprøve. - Men jeg er idt på den, fordi jeg har ikke rigtig fårstået hvad det er. Er der ikke nogen som kan forklare det for mig ? Og hvilke fag SKAL man op i ? og hvilke fag bliver der tage lod om ? håber i kan hjælpe, på forhånd t...
  • Notater til tysk-eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg skal til tysk eksamen imorgen (9 klasse) og er pludselig blevet meget i tvivl om hvorvidt man må have sine notater med ind i forberedelses lokalet. Min veninde siger at man overhovede ikke må tage noget med derind. Men passer det?
  • element??

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklarer en "lille" 9. klasse, hvad der sker rent teknisk, når man laver sit eget element, ved at bruge fx en Zn stang som - elektrode og Fe som + elektrode og putter dem ned i noget svovlsyre???
  • Sammentrækning af ord - Engelsk

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive en sangtekst (kreativt produkt til vores 9.-klasses projektopgave), hvor jeg skal bruge en sammentrækning af ordet "neither". Min far, som har hjulpet, kan ikke huske, hvordan man gør det. Har I nogen forslag? - Tak
  • perspektivering til De blå undulater af H. C Branner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en synopse til de blå undulater af H.C. branner, men jeg kan ikke rigtig finde noget jeg kan perspektivere teksten til. Er der nogen der har nogen forslag? Jeg går i 9 klasse
  • dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket fordybelseområdet "Danmark, danskhed og danskere" i dansk 9 klasse eksamen - og jeg vil gerne høre om nogen havde en ide om hvad jeg kunne tage udgangspunkt i? Altså af tekst (noveller, artikler) osv :) Er virkelig blank...
  • Eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Er der nogle som ved hvornår man får sine skriftelige eksamenskarakter oplyst? Jeg går i 9. Klasse og har lige været til skriftlig dansk i dag, hvornår kan jeg regne med at få min karakter?
  • Analysehjælp mod betaling!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er en pige i 9. klasse som snart skal op i mundtlig dansk. Jeg søger derfor en, som vil hjælpe mig. Jeg giver 125 kr i timen, og hjælpen skal forgå hjemme hos mig i Herlev. Skriv venligst for mere information. Hilsen Winnie
  • HJÆLP SØGES TIL MATEMATIK

    Forumindlæg
    Jeg søger hjælp til matematik, da jeg snart skal til eksamen, men ikke kan finde ud af det. :S Jeg går i 9. klasse og kommer fra Falster. Hvis du kan hjælpe skriv til [email protected] Hilsen Helene Christensen
  • Projektopgave Rapport

    Forumindlæg
    Hej...Jeg skal aflevere 9. klasses projektopgave i morgen, og jeg vil derfor spørge: Hvad skal der stå i en rapport? Hvad skal der stå i en konklution?Og jeg ved godt jeg skulle have hørt efter og jeg har søgt på google...:)
  • HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Vil bare høre om der nogle der kender alle 6 opgaver, som 9 klasse fik til eksamen sidste år (2011)? det kunne være fedt, hvis nogle bare kunne 2-3 stykker! :D .... altså, har kun brug for navne på opgaverne!
  • Har brug for hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Vil bare høre om der nogle der kender alle 6 opgaver, som 9 klasse fik til eksamen sidste år (2011)? det kunne være fedt, hvis nogle bare kunne 2-3 stykker! :D .... altså, har kun brug for navne på opgaverne!
  • Eksamen: normalsider

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er igang med at finde tekster til min synopsis til eksamen, men har glemt at spørge hvor mange tegn en normalside er. Er der nogen der ved hvad man bruger i 9. klasse? Har selv klikket mig lidt rundt, men kunne ikke finde noget.. Tak på forhånd :)
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg ville gerne træne mig op til terminsprøverne i 9 klasse og jeg kan ikke finde nogen af de FSA problemregning eksamenssæt. Kan i hjælpe mig med at finde nogen, og hvis i har i forvejen så bare sæt dem ned i kommentaren. Tak på forhånd .
  • Er folkeskolens terminsprøver vigtige ???

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil bare gerne spørge om der er nogen der ved om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om det er med til at give læreren en vudering på om man er egnet til gymnasiet eller ej - især hvis læreren er i tvivel. :-)