Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 9841 til 9860 af 40403
-
Er du go' til Tysk?
ForumindlægHeelp Please. Har sådan brug for hjælp.. :( Skal fremlægge her på onsdag og det HASTER virkelig. Når men hvordan bøjer man mobning= mobbing på tysk? Altså, hun "mobber" og der "mobbes" og de "mobbede" osv.. Det Vil være så FEDT hvis jeg kunne få det svaret :) På Forh... -
Eksamenhjælp i tysk 2g
Forumindlægeksamen hjælp 2g. Jeg trækker en tekst i tysk d. 19. juni og skal til eksamen dagen efter. Jeg har brug for 4-5 timer hjælp den 19. juni. glæder mig til at høre fra dig. -
Tysk eksamen, selvvalgt emne
ForumindlægHej! Jeg skal til at forberede en tysk synopse til den mundtlige eksamen, og jeg mangler et emne. Det skal omhandle noget om Tyskland. (Jeg vil ikke fortælle om berlinmuren eller øst og vesttyskland) Har du måske nogen forslag? -
Opgave om danske og tyske skoler
ForumindlægHej allesammen, jeg går på en tysk/dansk skole og skal lave en opgave hvor jeg sammenligner det tyske og danske skolesystem (folkeskoler!). Da jeg aldrig har gået på en 100% dansk eller tysk skole, ville det være rart, hvis nogen kunne hjælpe. Jeg har her et par spørgsmål, men fortæl også gerne o... -
Kan du hjælpe med en sætning? tysk?
ForumindlægHej alle :) Hvordan siger man, " måske var de hjemme hos Simone" mit bud: vielleicht waren Sie Heimat zu Simone? Jeg gætter kun, er rimelig blank lige nu.. Håber på hjælp! :-) -
tysk.. en lille sætning
ForumindlægHej, er der nogen der vil kigge på denne sætning. på forhånd tak!Vorgestern, als Martinas Eltern auf ihren Geburtstag vorbereiteten, klopfte es plötzlich an die Tür -
Tysk - hjælp... "en dag af gangen"
Forumindlæghey, hvordan siger man "han tager en dag af gangen?"mit forslag: "Er nimmt ein Tag für Tag"...Ved ikke om man kan sige det?Håber I kan hjælpe- på forhånd mange tak! -
oversattelse tysk plz!
ForumindlægJeg har vognen. -Peter havde cyklen. -Bornene havde vognen. -Bornene har bogerne. -Hvem har blyanten. -Jeg har ikke blyanten. -Jeg har kuglepennen. -Hvem har brevet. -Sekrateren havde brevet. -Hvem har butikken. -Hr. Schmidt har butikken. -Butikken har varerne. -Hvor har du brevet. -Jeg har breve... -
Er der en der vil rette en kort tysk stil?
ForumindlægHallo Mustafa, Ich heisse "xxx" und ich bin xxx Jahre. Meine Familie und ich kommen ursprünglich aus "xxxx" als ob dich aber wir leben in xxxxx. Ich bin ca. 1.75 Meter gross und habe eine normale Figur. Andernfalls kann ich sage, dass ich ein Student in "xxxxxx"... -
tysk a niveau - kulturforskelle ..
Forumindlæger der nogen der ved noget om kulturforskelle mellem amerika og europa (tyskland ) ??? -
Rettelse af tysk (Til Tyskfødt, Heinz)
ForumindlægHej Heinz! Ville du gide rette en opgave på 121 ord? Opgaveformuleringen er i det dokument jeg har sendt samt det jeg har lavet. Den første del er meget dårlig da det gik lidt hurtigt, men den anden del er jeg rimeligt sikker på ;-) Gider du også lige tjekke om jeg har husket alle kravene i op... -
Tysk stil om Sport - hjælp med rettelser
ForumindlægHej.. Jeg står med en opgaveformulering der lyder således: Erzähl, welchen Sport du gern hast und was dir besonders an diesem Sportszweig gefällt. Erzähl wie lange, du diesen Sport machst und was dir sonst interessant am Thema interessant vorkommt. Jeg har så prøvet at skrive en stil, hvor jeg... -
Hurtigt tysk spørgsmål!
ForumindlægHej! Jeg er blevet i tvivl om denne lidt kludrede sætning overhovedet fungerer uden möchte til sidst? Zur Erinnerung an Ulrich Mühe habe ich mich entschieden, dass ich um ihn in seiner Rolle als Gerd Wiesler zu charakterisieren. / ...(möchte)? -
Retning af tysk disposition
ForumindlægKunne godt bruge noget seriøs vejledning, og en seriøs gennemgang af mine stave-, taste- og grammatikfejl. Hvis du er interesseret - så svar lige på min tråd. Fortsat god aften =) -
tysk regelmæssige verber i datid :)
Forumindlæg1. (lieben: DATID:): Alfred … Angelika, (entdecken: DATID) bis er …, (interessieren FØRDATID:)dass sie sich für Heinz 2. (be... -
Hvad skal jeg skrive om? - tysk
ForumindlægHej! Jeg har fået at vide af min lærer at jeg skal skrive en opg som jeg så skal aflevere til hende. Må selv bestemme hvad den handler om, men har ingen ideer. Måske har i nogle? Tak på forhånd! -
Tysk grammatik, hjælp søges, tak
ForumindlægHej drenge og piger! Kan I hjælpe mig med en sætning, jeg ikke helt har styr på. Der skal stå: Han bliver mobbet, fordi han er en ny elev. Har forstand på, han bliver mobbet, men ikke det andet. ..., weil er einen neu Schüler ist. Heddet dét det? Takker på forhånd! -
bølgen-tysk film
Forumindlæg1-Beschreib diese Personen: a. Rainer Wenger b. Tim c. Karo d. Marco 2-Welche Gruppen oder Personen versuchen uns zu beeinflussen? 3-Warum steigt man in einer Gruppe ein? 4-Warum steigt man nicht aus einer Gruppe? 5-Ist der Film realistisch? Begründe. 6-Ist Wenger ein guter Lehrer? Begrü... -
Tysk: Er det datid? eller i førnutid
ForumindlægIch bin Samstag den 24.april konfirmieret in Århus -
Kort tysk tekst. hjælp til rettelse? :)
ForumindlægJeg har en lille tysk tekst jeg gerne vil have nogen til at rette for mig, en der har lyst til at hjælpe? :-)
