Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9961 til 9980 af 63055
  • AMISH HASTER!!

    Forumindlæg
    hej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP
  • Produkt til emnet "Ulighed"

    Forumindlæg
    Hej. Vi har projejtopgave i 9, klasse, og har overemnet FN9;s verdensmål, og underemnet "Mindre ulighed", vi mangler derfor ideer til, hvad slags produkt vi kan lave, som IKKE er en kortfilm, teater osv.
  • VIGTIGT SPØRGSMÅL, MATEMATIK.. DET HASTER :)

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en matematik aflevering.. men er gået i stå. Jeg har lige 2 opgaver, som jeg ikke fatter.. nogle, der kan hjælpe ps.. 9 klasse , folkeskolen.. Opgave 1: 30 % af et beløb er 90.. hele beløbet er?
  • hjælp

    Forumindlæg
    min opgave lyder: i løbet af 9 år faldt det samlede antal elever i 10. klasse fra 40722 i 1996 til 34428 i 2005. Hvor mange procent er det samlede elevtal faldet i denne periode? hvordan regner jeg det?
  • Dansk mundtligt eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9 klasse, og jeg skal snart til eksamen i Mundtligt dansk. Jeg har trukket reklamer og jeg er helt blank. Er der nogen der kan anbefale nogle reklamer hvis de selv har trukket samme. Jeg ved ikke om det skal være et billede eller en video reklame. På forhånd tak :)
  • forslag til tysk?

    Forumindlæg
    hej jeg er en 9. klasse elev som ikke er glad for den undervisning læren giver i tysk.. er der nogen, der har nogle forslag til hvad man kan lave i tysk istedet for at oversætte tekster hele tiden? det må gerne være noget, hvor eleverne er aktive. på forhånd tak :D
  • 9;Ondskab9; Dansk eksamme

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har trukket fordybelsesområdet 9;Ondskab9; til min 9. klasses afgangs eksamme. Jeg har ingen ide til hvilken tekst/billede jeg skal fremlægge om. Nogen der her en ide?
  • Femern bælt produkt?

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har projektopgave i 9. klasse, og jeg har om hvordan femern forbindelsen vil komme til at påvirke os i Danmark efter byggeriet er færdig. Vi kan ikke helt komme på et godt produkt, så er der nogle som har et godt forslag til vores fremlæggelse? Tak på forhånd
  • reklame 9.kl

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal analysere en reklame til 9. klasses eksamen, og jeg sidder fast ved en ting. Jeg ved ikke hvad farven hvid symbolisere præcis i denne reklame? filen er vedhæftet tak på forhånd
  • hjælp til strållinger til eksammen

    Forumindlæg
    Hej, vi er 2 piger som har trukket "strålinger" til eksammen i 9 klasse. vores problemstillingen er "Strålingens indvirkning på levende organismer". ville i kunne hælpe med at lave nogle arbejdsspøgersmål, og vores fire kompentencer (Modellering, Kommunikation, Undersøgelse o...
  • Hvilket Kollegie i Århus?

    Forumindlæg
    Hej allesammen - Jeg skal på Århus Katedralskole efter 9. klasse, og jeg skal have fundet et godt og ikke for dyrt værelse. Men så ville jeg gerne høre om i kender eller har boet på nogle gode/eftertragtede kollegier. De skal helst ligge i midtbyen. Jeg har selv kigget lidt på Mejlgad...
  • Ideer og Inspritation til emne!

    Forumindlæg
    Hej alle! Vi har fået opgivet overemnet; problematikker i 9. klasses projekt opgave. Vi er meget interesseret i phykologi, filosofi og politik. Vi har dog brug for hjælp til inspiration og ideer, da vi selv er rimelig blanke! har I nogen ideer, eller lidt Inspiration? - På forhånd tak!
  • Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej alle. Mig og min ven går i 9. klasse og skal snart op til projektopgave. Vi skal snart aflevere en problemstilling men vi ved ikke rigtigt hvad der skal være i den.Vi har valgt emnet "Charles Darwins evolutionsteori" og vores overemne er kredsløb. Nogle gode forslag til en problemst...
  • Hvad er en spole?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal til at lave en disposition til 9. klasse afgangseksame og emnet er, induktion. Jeg er kommet til det punkt, hvor jeg ikke lige ved hvordan jeg skal forklare hvad en spole er? Jeg kunne godt bruge noget hjælp, så hvis I har svaret må I gerne svare nedenunder. Tak på forhån...
  • Valg af underemne

    Forumindlæg
    Hej alle, Vi skal til at igang med vores 9. klasses projektopgave, men ved ikke helt hvad vore underemne skal være? Vi har to overemner der hedder "Konflikter" og "Forandring og konsekvenser" Jeg håber der kommer nogle svar og på forhånd tak :)
  • Projekt Selvmord/Depri

    Forumindlæg
    Hej. Vi går i 9 klasse og skal lave en projekt opgave. vi mangler et hoved spørgsmål til vores problemformulering, vi kan ikke finde nogle gode pt, det ville være supper hvis i havde nogle gode hoved spørgsmål :D
  • Undermne til Projektopgave magt og afmagt

    Forumindlæg
    Hej Vi er 2 piger fra 9. Klasse som ikke ved hvilket underemne vi skal vælge. Vores overemne er magt og afmagt, nogle der har ideer til havd vi kan vælge? Tak på forhånd :)
  • Terminsprøve og eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg har snart terminsprøve og senere hen eksam Men har i nogle hjemmesider hvor jeg kan øve det hele Som dansk engelsk matematik osv til 9 klasse ;)
  • Produkt

    Forumindlæg
    Jeg skal til at starte på den årlige 9 klasses projektopgave, og jeg står og mangler et produkt til min fremlæggelse. Jeg har valgt at have som emnet asyl, men er helt blank på, hvad jeg kan vælge som produkt. Er der nogle som måske har en idé? På forhånd tak :-)
  • Mexico9;s pladetektonik, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i 9. klasse ved at skrive en rapport om Mexico, men jeg kan ikke finde noget om deres pladetektonik. Er der en eller flere som kan hjælpe mig? Min rapport SKAL nemlig indeholde noget om det :-) Tak på forhånd