Søgning på: tysk notater. Resultater: 9961 til 9980 af 18469
-
er det rigtigt ?
ForumindlægMein Leben war dunkel und einsam. Aber alle verändert sich als ich dich sah -
Geni.
ForumindlægEt tyskgeni tilstede? ^_^ -
frygtsamfundet?
ForumindlægJeg skriver i øjeblikket SRO, altså studieretningsopgave, og skal inddrage begrebet "frygtsamfundet", men hvad er dette? -
atomvåbnet..
Forumindlæghej. jeg har tænkt mig at skrive om atombombe i AT set fra datidens synsvinkler. Hmm.. hovedemnet er jo fremtiden, visioner og forudsigelser, men har ingen anelse om hvad mine foreløbige problemstillinger kan være. Er der nogen som har nogen ideer? -
Små sætninger
ForumindlægHej alle. Nogen der har tid til at kigge på 10 små sætninger? Louise -
Sætninger .
ForumindlægHvis jeg skal sige " Det passede overhovedet ikke, de havde ikke engang spurgt os" , kan man så sige " Das stimmt überhaupt nicht, sie hatten nicht einmal fragten uns". Jeg tror *fragten er forkert? =) Hvordan siger man " Samler I på frimærker" ? - Sammelten ihr... -
Fossile brændsler
ForumindlægHvilken rolle spillede fossile brændsler for den industrielle revolution? -
En sætning
ForumindlægEn privat rettelse af min sitl er stadig meget velkommen, men her er lige den sætning jeg er mest i tvivl om: - Det har han været i [seit] (flere) måneder. Jeg er mest i tvivl fordi jeg ikke ved hvad [ ] og ( ) skal sige. - Das ist er in seit Monaten gewesen -
Overvågning - Teorier?
ForumindlægHej! Jeg er lidt i vildrede, kunne godt tænke mig at inkludere nogle samfundsvidenskabelige teorier i en opgave med emnet "Overvågningssamfund". Nogle forslag til teoretikere jeg kan undersøge nærmere? Måske med særligt fokus på frarøvelsen af personlig frihed... Mvh Liv -
Nernst ligning
ForumindlægHej Spørgsmål ang. nernst ligning. Vha. nernst ligning kan man udregne ligevægtspotentialet for hver ion (hvis man kender konc). Men jeg er lidt i tvivl om hvad man skal bruge det til? Hvorfor behøver man at vide hvilket ligevægtspotential en specifik ion har? Hvad skal det bruges til? Håber... -
Roman
ForumindlægHør her allesammen, jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er en stor MATEMATIKER, og jeg hader de sproglige fag og især at læse romaner og noveller, men desværre skal vi i klassen hver vælge en bog (roman) som skal være skrevet før ca. 1935. Jeg har ikke så lang tid til at læse den, derfor v... -
hjælp hjælp hjælp
Forumindlæger der en herinde som kan hælpe mig med dennne sætning .... at deres mors hjerte er så svagt,at enhver unødig ophidselse kan tage livet af hende. be be be :O) tak -
Hjælp
ForumindlægHeej.. :d Jeg er igang med at skrive en at-opgave i Historie og kemi om 1.verdenkrig. Men jeg har et lille problem, jeg kan ikke rigtig komme igang, da jeg skal starte med at skrive en problemformulering, som jeg ikke er så god til.. Så hvis der nogle der havde nolge forslag om nogle spørgs... -
Monotoniforhold. :)
ForumindlægHvis man skal forklare om monotoniforholdet på en snoet graf (altså hvornår den er voksende og aftagende), og der er kun er punkter til start og slut.. Hedder det så g er aftagende i [-5;-2] g er voksende i [-2;3] .. Eller skal man gøre sådan [-5;-2[ , ]-2;3], når der intet punkt er ved grænsen... -
Kig her!
ForumindlægHey folkens.. Jeg skal vælge en ungdomsbog og lave en anmeldelse om den. Jeg tænkte på om i ved om "Drageløberen" er en ungdomsbog? Er der nogle herinde der ved det.. På forhånd tak :) -
Bisætning indledt af bindeord
Forumindlæg1) ich glaube bestimmt; dass er hat recht. (dass- at) 2) Er nahm seinen Mantel; weil es war kühl.(weil - fordi) 3) Wir gehen ins konzert; wenn du hast Geld. (wenn - hvis) 4) Es war dunkel geworden; als er holte seinen Wagen. ( als- da) 5) Ich kaufe eine Zeitung; bevor ich nehme die S-Bahn. ... -
Hjælp til forståelse af grammatik!
ForumindlægHvordan kan jeg vide om der skal stå: Sein, seiner, seinen, seinem, seines, seine den, der des, dem, die? i en sætning? -
Reichstag?
ForumindlægHvad gik Reichstag ud på - var det noget Hitler indførte? Hvem styrede Tyskland før Hitler - og hvad gik galt for dem? -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægHej alle sammen :) Er der nogle som ved hvordan man skal oversætte nedenstående: Beretningen omhandler de forskellige forhold i øst og vest, efter at Tyskland er blevet delt. Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe :D -
hvordan siges det korrekt?
ForumindlægHej hvordan siger man: Eleverne lærer blandt andet at udfordre og kordinere deres hjerne og krop samtidig Die Schüler lernen unter anderem ihrer Gehirn und Körper....?
