Søgning på: tysk notater. Resultater: 10101 til 10120 af 18469
-
Procentregning
ForumindlægHej. Jeg har prøve i procentregning i morgen. Derfor ville jeg lige benytte muligheden til at spørge, om der er nogen af jer derude, som evt. skulle sidde inde med nogle nyttige notater om dette emne? På forhånd tak! Mvh Jakob -
De apolloniske værdier!
ForumindlægJeg sidder lige og forbereder mig til Old eksamen. Jeg har ikke ret mange notater vedr. "De apolloniske værdier". Så er der nogle der måske lige vil hjælpe mig der?´specielt i forhold til i hvilken kontekst, altså hvor jeg skal bruge dem? og hvad baggrunden for dem er? På forhånd tak :) ! -
Hvordan foregår eksamen. VØ
ForumindlægDet er lang tid til spørgetime, men vil gerne læse lidt nu. Hvordan foregår eksamen. Hvad er godt at læse om ? Hvordan bliver spørgsmålene stillet. / formuleret. Spørger de ind til hele bogen ? Evt nogle der har notater som de lavede til deres mundtlige prøve. -
sangtekstsanalyse
Forumindlæghej, jeg har læst to sangtekster i faget engelsk: anniedog af smashing pumpkins og beatiful ones af suede. ville lige hører om der er nogen der kender et sted på internettet eller har nogle notater til en analyse af hvad teksterne går ud på. ville være en stor hjælp! -
Statik... -hjælp?
ForumindlægHejsa... sidder og bikser med statik, og nej ikke statestik men statik.. nogle der kan hjælpe mig med det, nogen som skulle have nogle gode notater eller links, alt kan bruges er virkelig i krise... :/ håber I kan hjælpe mig... -
Statik... -hjælp?
ForumindlægHejsa... sidder og bikser med statik, og nej ikke statestik men statik.. nogle der kan hjælpe mig med det, nogen som skulle have nogle gode notater eller links, alt kan bruges er virkelig i krise... :/ håber I kan hjælpe mig... -
personlighed og identitet..
Forumindlæger der en herinde der kan hjælpe mig, er kommet lidt i nød skal aflvere min synopsis om personlighed og identitet imorgen inden kl 10 og den kan ikke rykkes, er der en venlig sjæl som har opgaven liggende som jeg må låne lidt notater fra ? -
NOTER!
ForumindlægEr der nogen der kan give notater til historie eksamen i 9. ? :) Det haster meget da jeg skal op på tirsdag! Så hjælp mig! Please! Kan ikke huske alle emner, men der er den kolde krig, anden verdenskrig og første self. Please hjælp! Tusind tak, Martinii -
Engelsk eksamen i morgen
ForumindlægHey har engelsk eksamen i morgen :) Og jeg ville hertil høre om der er nogle der har nogle gode notater om de litterære perioder, romeo og julie, speaches(gerne med retoriske virkemidler) og poetry med nogle begreber til hva man skal se efter i digte. :) På forhånd tak -
Bølger og Vand
ForumindlægHej. jeg har trukket bølger og vand til min 24 timers fysik eksamen.. jeg har nu skrevet 7 sider notater, men spekulerer bare over hvad der er vigtigst at have med i mundtlig fremlæggelse på 8 min. kunne være lækkert med et forslag og nogle indskud Hilsen Jesper :) -
Thermopylai/Thermopylæ, haster!
ForumindlægHej Alle. Er der tilfældigvis nogle som brænder for at vedhæfte eller uploade nogle notater til slaget ved thermopylai af Herodot. ??? Det ville gøre mig, og mange andre, meget glade! På forhånd tak !! P.s. Old, jeg forlader dig foraltid, i morgen! -
Noter til Harry Potter
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om Harry Potter og spørgsmålet lyder således: "Write the letter that Dumbledore has written for Harry Potter’s aunt and uncle." Nogle der har notater eller lignende? tak på forhånd :) -
Herodot Historie skrivning
ForumindlægHej Er der ikke en der har nogle gode notater til Herodot, den del der hedder 'Kampen mod perserne' (Herodot i udvalg s. 49-59) hvor der er fokus på historieskrivning? Altså kildekritik, empiri osv. -
iliadens 24. sang
ForumindlægHej alle. Er der nogen er jer der har notater til iliadens 24. sang eller bare kan give et kort resume om handlingen ? jeg skal til eksame i old i morgen den 24 sang er den eneste jeg ikke har fået læst :/ Mange tak på forhånd -
Villy Sørensen, Det ukendte træ
Forumindlæghey, skal skrive større skriftlig opgave her i uge6, ville hører om der var nogle som lå inde med nogle gode notater til novellerne "det ukendte træ" og "tigrene" fra sære historie. på forhånd mange tak for hjælpen -
Haster!!!!!
Forumindlæghej :) Nu skal jeg til fysik eksamen i morgen, og så er jeg gået i stå ved energibevarelse? er der nogen som kan fortælle mig kort og godt hvad der menes med energibevarelse, for jeg kan ikke finde nogle notater om det, og der står ikke i min bog! Så ville virkelig være en stor hjælp ! -
Panteret - Jura
ForumindlægHej sidder lige nu og læser mine notater igennem... kom til området Panteret, hvor der er flere forskellige forhold jeg studser over, så ville bare lige hører om der var en som eventuelt har lavet et procedureskema over hvordan i ville gribe en opgave an indenfor panteret ? -
Resume og/eller gode noter til Herodot i udvalg og Medea :))))
ForumindlægHalløj, Jeg skal op til old eksamen, omg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som sidder og brænder inde med nogle gode notater til ovenstående emner... Nogle der måske er liiiige bedre end mine egne.. Pft! ;) -
Analysemodeller
ForumindlægMin computer er brudt sammen, og har derfor ikke mine notater mere :( Er der er rar sjæl herinde, der har nogle engelske analysemodeller? skal op til mundlig eksamen i overmorgen, så det ville være en stor hjælp. Jeg skal bare bruge alle de analysemodeller I ligger inde med. på forhå... -
Fysioterapeut
ForumindlægHej jeg er helt ny startet som fysioterapeut studerende. Opstarten er svær pga. de mange klinisk udtryk og det tunge stof. Så jeg ville hører om der er nogle opgaver, notater eller noget anbefalet materiale som jeg kan supplere mit studie med. På forhånd tak
