Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 10141 til 10160 af 152757
-
The Life & Loves Of A She Devil
ForumindlægHey...Er der ikke nogen som har nogen gode notater til ovennævnte bog (snakker om den i emnet) ??Den er skrevet af Fay weldon, og det er jeg søger en form for analyse, samt nogen person karakteristikker..Hilsen Rasmus -
Notat om forbedring af integration (Samf A eksamen 2014)
ForumindlægJeg sidder lige nu med eksamensættet fra den skriftlige samfundsfagseksamen i 2014. I opgaven skal jeg skrive et notat, hvor jeg kommer med en strategi for, hvordan man kan forbedre integration mellem indvandrere og danskere - Jeg føler mig dog lidt lost, så hvis der er nogen af jer der har lidt ... -
Enigma - kommunikation, matematik (A) og religion (C)
ForumindlægHej, Jeg skal til AT-eksamen på tirsdag. Men jeg er stødt på et problem i forhold til at flette tilstrækkeligt matematik ind i besvarelsen af mine underspørgsmål. Jeg har valgt emnet Enigma, altså den chiffermaskine tyskerne benyttede under 2. verdenskrig. Mine underspørgsmål lyder: 1. Hvad ... -
Bestem 2. ordens viralkoefficienten a' for gassen
ForumindlægHej Har denne universitetesopgave som jeg håber i kan hjælpe mig med. Filen er vedhæftet. -
Modeller i VØ og Afsætning, Pandora A/S
ForumindlægHey folkens Jeg er ved at forberede mig lidt på den SRP, jeg skal skrive til december, hvor i jeg vil skrive om Pandora. I den forbindelse kigger jeg på, hvilke modeller jeg kan anvende i opgaven. I min opgave vil jeg ikke kigge på konkurrencesituationen, da denne er meget svær at analysere fo... -
Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)
Forumindlæger der nogen der har svar til denne? :) -
Eksamensopgave, Dansk A, HTX, 2008 - Emner ?
ForumindlægHeej Jeg skal snart til terminsprøve. Jeg går på HTX 3. år. Jeg kunne godt tænke mig at høre om emnerne i opgavesættet som blev brug til eksamen 2008 på HTX. Vil gerne have lidt viden indenfor det pågældende emne inden prøven. -
Reaktionskinetik - Hvor lang tid er der gået når [A]=0,12 mM?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 11 i dokumentet? På forhånd, tak -
Problemformulering SSO ENG A- BK b
ForumindlægDet er om den spanske borgerkrig. Kom gerne med idder Med udgangspunkt i analyse og fortolning af (...) ønskes der en bestemmelse af hvorfor de frivillige meldte sig ind i den internationale brigade, med henblik på de frivilliges betydning for den spanske borgerkrig, Endlig vil jeg analyser b... -
Vurdering af Engelsk A-niveau skriftlig eksame
ForumindlægHej. Som mange andre herinde, vil jeg også gerne have vurderet min engelsk skriftlige eksamen. Hvis nogen skulle have lyst ville det væe rigtig dejligt - Tusind tak :) Hilsen Anne. -
Bioteknologi A Stx 21. maj 2014
ForumindlægHej, er der nogen der ligger inde med en besvarelse af bioteknologiopgaven fra d. 21. maj 2014? Sidder lige og har det hårdt med nogle af opgavere! God Søndag! -
Note sider - "A dry white season"
ForumindlægJeg skal ha' genopfrisket kapitlerne.Derfor; er der nogen som ligger inde med noter til bogen el. evt kender gode sider med noter om de enkelte kapitler? -
H. C. A. Mit livs eventyr
Forumindlæger der nogen der har noget om "Mit livs eventyr" af H. C.A.mangler virkelig hjælp- -
AT 2012 psyk C dansk A UTØYA
ForumindlægHej. Nogen der har med AT at gøre herinde? Har lavet synopsis omkring ofrene/overlevende fra utøya og er så utilfreds med den. Føler slet ikke jeg er kommet frem til det jeg ville i den, så den er blevet rigtig sjusket. Nogen der har nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre af ekstra arbejde? isæ... -
Samf. A eksamen: Det internationale system og dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej. Jeg sidder alene og har trukket "Det internationale system og dansk udenrigspolitik" Jeg kunne rigtig godt brug nogle råd til hvorledes jeg skal gribe dette an os respons på min problemformulering og problemstillinger. Mine bilag omhandler at Dk's udenrigspolitik har ændret sig... -
Dansk A STX 3.g rettelse af kronik
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min dansk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-) -
AT opgave i Religion C og Dansk A
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT meget snart ;/ Jeg har valgt at analysere dokumentarem " oprør fra ghettoen". Er der nogen der kan hjælpe mig med at analyser i religion del? -
y'=a*y*(M-y) bevis
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at bevise denne differentialligning? Min noter er meget utydelige. Håber der er nogen der har et godt bevis. -
Opgave 14.9 VØ A (Den blå bog)
ForumindlægHej. Vi skal aflevere opgave 14.9 på onsdag. Jeg er gået helt død med at få tallene til at passe. Er der nogen som har opgaven eller vil hjælpe med den? På forhånd tak -
Eks i mekanik Design og produkution (A) hvordan foregår det
ForumindlægHej jeg skal op og forsvare mine opgave om ca en ugen men er ikek helt sikker på hvordan det foregår nogle der kan hjælpe med dette ? på forhånd tak
