Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10321 til 10340 af 176852
-
Kemi -om eddikesyre mm. HJÆLP!
ForumindlægHåber nogen vil hjælpe med de her opgaver, hvis der er noget information der mangler så bare skriv, men tror det hele er her.. :-) CH3COOH(aq) + OH-(aq) --> CH3COO-(aq) + H2O(l) 1. Afgør ved hjælp af reaktionsskemaet om CH3COOH titreres som en mono-, di-, tri- eller tetrahydron syre. ... -
A-format
ForumindlægJeg sidder og roder lidt A-formatet på papir, og har på http://da.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8rrelser_(papir) fundet formlen for beregning af sidernes længde på et givent format eks A4 Er der et klog hoved, som kan hjælpe mig med et bevis for, hvorfor det er sådan? Mvh Carsten -
Matematik a
Forumindlæger der nogen der har noter til matematik bøgerne systime c og b. evt også til bogen MAT A, Matematik for handelsskolen af lis Bøttcher og Henrik Grell, G*E*C GAB ? hvis der er nogen der har, men som ikke har lagt dem herind, så må i meget gerne sende dem til min mail: mette_ndsspil@hotmail.com TA... -
Karakter
ForumindlægHej.. Er det kun det skriftelig B- niveau som tæller 1/3 af karakter når den lægges sammen med A, eller er de både skriftelig og mundtlig? -
Skr eksamen
ForumindlægHejsa.Er der nogle der har god måde at forberede sig til skr matematik på B-niveau? -
Eksamen 2006
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er ved at regne eksamenssættet fra sidste år, men sidder fast i opgaverne. Er der ikke en der gider at hjælpe mig og komme med nogle hints til hvad man kan gøre.. Jeg har søgt i forumet, men der fandt jeg kun facit, men det er jeg ikke interessede i. Jeg vil gerne have hjælp ... -
mat a
Forumindlægløs ligning -
Spansk eksamen
ForumindlægHejsa jeg laeser paa STX og skal tr;kke spansk 24 timers eksamen i morgen d. 20. juni og skal op til eksamen d. 21 juni. Saa vil lige hore om der ikke var en som kunne hjaelpe mig. Betaler ogsaa gerne. -
24 timers eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg sidder med en 24-timers eksamen i historie og har trukket Mellemkrigstiden. Mine bilag ser ud som følger: 1. Golo Mann: Rigsdagsbranden 27. februar 2. Forordning fra rigspræsidenten til beskyttelse af folk og stat, 28. februar 1933 3. Forbud mod Tysklands socialdemokratiske p... -
solsystemet - eksamen
ForumindlægHej Jeg har fået et fysik eksamens spørgsmål der lyder således: Du skal redegøre for den nuværende forståelse af solsystemet og de direkte observerbare effekter det giver andledning til. Stikord til den faglige samtale: Formørkelser, årstider, polar cirkel og vendekreds. Hvad tror i der m... -
mundligt eksamen
ForumindlægHey, Jeg skal op i mundtligt religion imorgen, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre... Er der nogle bestemte måder jeg skal håndtere teksten? Evt. nogen der har en liste med ting som man skal bør med teksten under forbederedelsen.. Og hvad med til selve eksamen? Nogle ting man skal sige/ eller ikk... -
Tysk eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg er igang med min tysk eksamen, men er virkelig ring til tysk. Har en artikel jeg skal have oversat, så jeg forstår den og kan bruge den i min præsentation. Er der måske en af jer, som er skrappe til tysk, der hurtigt kan give mig et referat af teksten og vigtigste emner.? Teksten ... -
Reaktionsligning fra eksamen
ForumindlægHej til alle. Jeg var til eksamen i sidste uge, hvor en af opgaverne lød på at afstemme følgende reaktionsligning i sur væske: ClO3^- + I3^- -> IO3^- + Cl^- Har nu siddet og kigget på den i weekenden, og kan stadig ikke få det til at passe. Er der èn som kan gennemskue den? På forhån... -
Ang. eksamen
Forumindlægaltså, det er jo altid dumt (selvmord!) at læse op af papir til eksamen, derfor tænkte jeg om det ville være smart at tegne en tegning at snakke udfra eks. i forhold til det centrale dogme, proteinsyntese og gensplejsning som jeg har trukket emne om - så kan man tale udfra noget men læser ikke op... -
Pressefoto til eksamen
ForumindlægHej Det er sådan at jeg har trukket pressefoto til eksamen og skal aflevere min synopsis imorgen. Jeg er ret nervøs for selve prøven og ikke så glad for min synopsis. Jeg tror den er færdig men ved ikke om jeg mangler noget. Er der nogen der har nogen vigtige punkter I tænker man skal komme ind ... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej Jeg har snart eksamer og skal op i matematik mundtlig. Matematik er ikke en af mine yndlingsfag og er derfor ret nervøs for at jeg ikke kan bestå den. Har i nogle gode tips eller ideer hvad man kan gøre for at blive klar til den mundtlige eksame og i må meget gerne skrive, hvis i har kommet ... -
Matematik A- hjælp!
ForumindlægI en model antages det, at en bestemt populations vækst er sådan, at antallet N af individer i populationen til tidspunktet t (målt i døgn) tilfredsstiller differentialligningen: dN/dt=((0,08t-1)/t)*N Det oplyses, at antallet af individer i populationen til tidspunktet t=1 er 1,2*10^6 Benyt mod... -
24-timers eksamen???
Forumindlægundskyld jeg måske spørger lidt dumt...men hvad menes der helt præcis med en 24-timers eksamen? Har aldrig hørt om det før!Hvor forekommer det henne? og hvorfor? -
eksamen 9.klasse
Forumindlæghej det er fordi man for jo sine årskarakter så hvis jeg for ekempel for 02 i matematik og for 10 i eksamen komme det så være for sig eller så de ligger det sammen så det bliver 7 eller 4 til sammen -
sociologi ! eksamens hjælp
Forumindlæghej igen :) er der nogen herinde ,, som ved hva sociologi er ? en god beskrivelse man kan bruge til 1g eksamen... tak <3
