Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 10381 til 10400 af 65693
-
hjælp til old-eksamen
Forumindlæger der nogen der kan opridse en form for analysemodel med de punkter man skal/ville være godt at komme igennem til oldeksamen i den kendte tekst? Det ville være super rart :) mvh Laura -
HJÆLP haster !! EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej alle. faldt lige over det her i min bog: Ca 21% af den luft vi indånder er ilt. Rsten af den atmosfæriske luft er overvejende kvælstof (78%), kuldioxid (0,03%) og enkelte andre luftarter. Desuden indeholder luften vanddamp. Luften vi udånder, er stort set sammensat som den vi indånder, men de... -
Dansk eksamen
ForumindlægHey Hvad skal man kunne når det er sprog og sprogligtistisk -
Hjælp til eksamen- spildevand
ForumindlægHej nogen der har mulighed for at hjælpe med at besvare de her spørgsmål? Hvordan er økosystemet ved udledningspunktet og et tilsvarende andet sted (referencested)? Hvad indeholder vandet ved udledningspunkt og referencesteder? Er der i Holstebro delt system til regnvand og spildevand? -
Eksamen i morgen
ForumindlægJeg skal analysere "Den dansende dreng" Men kan ikke komme igang, er der nogen som har en som jeg må bruge eller finde ideer fra? -
Hjælp til fransk eksamen
ForumindlægMai 68 – Contestation (Révolte) Mouvement de contestation politique, sociale et culturelle, qui se développa en France en mai-juin 1968. (mill-nøf-cent-svesont-ouit) Beaucoup de jeunes était l'une des manifestations. ils ne vivront pas comme leurs parents. Les étudiante trouve le... -
HJÆÆÆLP eksamen
ForumindlægJeg har lige trukket om "Valg i USA", og bilagene omhandler om Obama´s hjælp til fattige, om den våbenloven, og valgresultatet 2012, jeg sidder fast og kan ikke komme igan med problemformuleringen -
HJÆLP TIL PSYKOLOGI EKSAMEN!
ForumindlægHej allesammen! Jeg går på lærerseminariet og skal udarbejde en problemformulering inderfor udviklingspsykologi. Endvidere skal den tage udgangspunkt i en situation som lærer, eller ligende. Indtil videre har jeg skrevet: Hvordan kan man som lærer bedst muligt vejlede og hjælpe børn med ADHD, så ... -
AT-eksamen
ForumindlægHej jeg står og skal op til AT om et par dage. Jeg har aldrig prøvet det før og er en person der har det lidt sværere end andre i skolen. Allerede nu ved jeg at jeg har grebet min synopsis forkert an - da jeg har taget ALT med i den. Jeg har ikke gemt de ekstra gode guldkorn eller information, s... -
EKSAMEN I RADIOAKTIVITET
ForumindlægHey derude! Har nu trukket mit emne til fysikeksamen, som lyder Radioaktivitet og bevarelseslovene. En af bevarelseslovene lyder således: Leptontalsbevarelse. Er der ikke en der kan forklare mig princippet bag denne lov. En lepton er så vidt jeg ved af, en elektron og en anti/neutrino. Her e... -
Kulturfag eksamen.
ForumindlægHej jeg skal op til ks-eksmaen som består af ( historie, religion og samfundsfag) jeg skal fremlægge i 15 min, hvor efter man har en dialog med lærene i 30 min. Mit emne er Identitet før og nu Jeg ville hører om der ikke nogle kunne stille mig nogle spørgsmål angående dette, så jeg kan få en f... -
hjælp hurtigt til eksamen
Forumindlæghej alle jeg skal have hjælp til følgende opgave: En bestemt type minivindmølles årlige produktion af elektrisk energi kan beregnes ved hjælp af formlen: E=0,14*x^2, hvor E betegner den årlige produktion (målt i kWh) og x er vingelængden (målt i cm). Opgaven: (a) Bestem den årlige produktion... -
Hjælp til min eksamen!!
ForumindlægKender I nogle gode noveller/artikler som handler om mobning? De skal være på dansk! -
Religions eksamen!!
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op i religion på onsdag, og jeg har virkelig ikke styr på religionskritik.... Er der nogen der kan forklare mig hvad det vigtigste er jeg skal læse op på? eller ligger i inde med nogle noter omkring emnet som i kan sende? På forhånd tak :) -
Eksamen i engelsk
ForumindlægHej Er der nogle, der har nogle interessante under emner til : - Teen issues - Gun violence Det må gerne være nogle der er origanale, og har lidt mere kød på;) -
Kristendoms eksamen
ForumindlægTrukket emne: Fristelser, synd og tilgivelse Det valgte delemne er: Synder og dyder Hvad kan vi lave som arbejdes spørgmål til emnet synder og dyder ;) -
NV-eksamen
ForumindlægJeg har problemer med, hvordan jeg skal skrive journalerne ud fra alle de naturfaglige fag skal man så efterfælgene lave en rapport ud fra en eller flere journaler? - eller hvordan gør man? -
engelsk eksam, hjælp! det haster
Forumindlæghej Jeg skal meget snart op til engelsk mundtligt, eksamen. Jeg håber nogen kan hjælpe. Er der nogen der har analyse på følgende tekster * Shopping for one * Pm`s wife crusades against the bullies * Together we can beat the bullies * The happiest days of your life af Penelope Lively * To keep th... -
Ordforråd til eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk eksamen om et par dage, og jeg vil gerne forbedre mit ordforråd en smule. Er der nogle som en liste over nyttige ord, som man ofte bruger i det tyske sprog? Vendinger osv. har jeg nogenlunde styr på, men jeg tror, at der en masse ord, som jeg ikke vil kunne, når dialogen me... -
Hjælp til 24-timers eksamen :)
ForumindlægHej alle :) Sidder netop til 24 timers eksamen og håbede på der var nogen som ville være super søde lige at se mine problemstillinger (+problemformulering) og svare om jeg er på rette spor eller helt henne i vejret ? ;) Emne: Tyrkiet i verden Problemformulering: Hvad kan forklare Tyrkiets prob...
