Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10421 til 10440 af 61667
  • Matematik-økonomi --> Virksomhedsøkonomi?

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig i at blive gymnasielærer i matematik og et økonomi-fag, måske virksomheds eller erhvervsøkonomi. Matematik-økonomi på uni, kvalificerer det til sidstnævnte?
  • Lektiehjælp i matematik tilbydes

    Forumindlæg
    Hvis du ofte har problemer med matematik og gerne vil have noget hjælp så skriv. Jeg har læst matematik på universitetet i halvandet år og kan hjælpe op til A-niveau.
  • Matematik differentialligning

    Forumindlæg
    Se følgende fil. Kunne godt bruge lidt hjælp og hints til at komme igang med opg b :)
  • Matematik A

    Forumindlæg
    Lad I ⊆ R være et ikke-tomt, åbent interval, og lad f : I --> R være en differentiabel funktion, hvor f(x) ≠ 0 for ethvert x ∈ I Ved den logaritmisk afledende af funktionen f forstås funktionen f* : I --> R, hvor ∀ x ∈ I : f*(x) = f´(x)/f(x) Vi siger da, at f e...
  • perspektiveringsemner til essay(eksamen)?

    Forumindlæg
    HeyEftersomm jeg har engelsk HN eksamen på tirsdag er det jo rart lige at have et "forspring". Har i et forslag til noget man generelt kan perspektivere til i engelsk essays(der er self undtagelser)? jeg har f.eks tit skrevet om fremmedgørelse, narcissisme, postmodernisme, familieopbrud...
  • Skriftlig eksamen imorn!

    Forumindlæg
    Hej... tænkte på om der var noen som lå inde med en/flere besvarelser fra sidste års skrft. bio-eksamen som de vil lægge op... opgave formuleringerne og gerne opgave sættt ville os være meget interessant... jeg skal selv op imorgen, og ville bare se hvilke slags pgaver jeg måske kunne støde i...
  • Eksamen i sundhedspædogogik og kommunikation

    Forumindlæg
    Hej, min mor uddanner sig som SSA og skal snart til eksamen i sundhedspædogogik og kommunikation, men hun ved ikke, hvordan eksamen foregår, da hendes lærer ikke har fortalt hende om dette. Nogle der ved, hvordan eksamen foregår? Tak på forhånd.
  • Fsa 1998 matematik

    Forumindlæg
    hej, nogle som har facit til fsa matematik 1998 december ?.. skal bruge den senest mandag. på forhånd tak.
  • Problem med Matematik Aflevering

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har et problem med min Matematik aflvering og ville høre om i kunne hjælpe mig lidt. Der er et billede nedenunder.
  • Filosofi c eksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa, hvor længe varer filosofi eksamen?
  • dumpet matematik - liv over?

    Forumindlæg
    hej Studieportal Da jeg ikke tog mig sammen i Gym og tog så på VUC men dumpede undrede jeg mig så, om der egentlig er videregående udannelser der ikke kræver matematik?
  • Hvordan foregår Fysik eksamen og Kemi eksamen (hvis man trækker det) på gymnasiet?

    Forumindlæg
    Skal man op i grupper? Altså arbejde sammen? Hvordan foregår den?
  • Pædagogpakken med matematik. HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er ved at være færdig med pædagogpakken på hf (Dansk A, Engelsk B, Psykologi C og Samfundsfag C). Jeg har søgt ind på seminariet, og det starter først op til September, det vil sige, at jeg ikke får SU i sommerferien, og er dermed "tvunget" til at gå på kontanthjælp....
  • Matematik A

    Forumindlæg
    Heej allesammen. Jeg sidder og er virkelig kommet i krise over AT. Mit emne er brystkræft (screening), og jeg har fagene biologi c og matematik a. Det er nemt nok at få biologi c med, men har et problem med matematik a. Jeg har følgende materiale om mammografi screening: http://www.bmj.com/conten...
  • Samfundsfag og matematik - hjælp

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har valgt at skrive i samfundsfag og matematik til min SRP. begge fag som jeg har på A-niveau. Jeg ville gerne have skrevet om folkesundhedens udvikling i Danmark, men mine vejledere sagde det var for uspecifikt. Så de kom med et forslag, om at jeg kunen skrive om unge der får spisefors...
  • Skriftlig dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til skr. dansk eksamen om 2 dage..Jeg har eksamensangst, og har virkelig brug for gode noter.Er der nogle der har nogle gode råd omkring den skr. dansk eksamen, har noter om ismer og andre gode noter?Håber der er nogle, der kan hjælpe mig!!Hilsen Tik
  • Bisidder til eksamen i epidemiologi/biostatistik

    Forumindlæg
    Jeg søger en super klog tutor som kan være min bisidder til min eksamen d 11. januar fra kl 10-16 hjemme hos mig selv i kokkedal. En som kan hjælpe mig hvis jeg går i stå - måske jeg kan ringe til? Eksamen er iøvrigt i epidemiologi og biostatistik.. sms mig gerne på 232292007..
  • Dansk A eksamen - STX 2016

    Forumindlæg
    Hvordan gik det til eksamen?
  • DANSK MUNDTLIG EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket impressionisme til mundtlig eksamen og jeg har valgt "frøkenen" af Herman Bang er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere den? Er virkelig ude på dybt vand!!!
  • HF-eksamen - dumpe naturfag?

    Forumindlæg
    Kan man godt dumpe en naturfagpakke og stadigt bestå HF-eksamen? jeg har nemlig samlet en fuld HF via enkeltfag og en natur-og kulturfagpakke, er færdig med begge meget snart,