Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10421 til 10440 af 61667
-
Matematik-økonomi --> Virksomhedsøkonomi?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig i at blive gymnasielærer i matematik og et økonomi-fag, måske virksomheds eller erhvervsøkonomi. Matematik-økonomi på uni, kvalificerer det til sidstnævnte? -
Lektiehjælp i matematik tilbydes
ForumindlægHvis du ofte har problemer med matematik og gerne vil have noget hjælp så skriv. Jeg har læst matematik på universitetet i halvandet år og kan hjælpe op til A-niveau. -
Matematik differentialligning
ForumindlægSe følgende fil. Kunne godt bruge lidt hjælp og hints til at komme igang med opg b :) -
Matematik A
ForumindlægLad I ⊆ R være et ikke-tomt, åbent interval, og lad f : I --> R være en differentiabel funktion, hvor f(x) ≠ 0 for ethvert x ∈ I Ved den logaritmisk afledende af funktionen f forstås funktionen f* : I --> R, hvor ∀ x ∈ I : f*(x) = f´(x)/f(x) Vi siger da, at f e... -
perspektiveringsemner til essay(eksamen)?
ForumindlægHeyEftersomm jeg har engelsk HN eksamen på tirsdag er det jo rart lige at have et "forspring". Har i et forslag til noget man generelt kan perspektivere til i engelsk essays(der er self undtagelser)? jeg har f.eks tit skrevet om fremmedgørelse, narcissisme, postmodernisme, familieopbrud... -
Skriftlig eksamen imorn!
ForumindlægHej... tænkte på om der var noen som lå inde med en/flere besvarelser fra sidste års skrft. bio-eksamen som de vil lægge op... opgave formuleringerne og gerne opgave sættt ville os være meget interessant... jeg skal selv op imorgen, og ville bare se hvilke slags pgaver jeg måske kunne støde i... -
Eksamen i sundhedspædogogik og kommunikation
ForumindlægHej, min mor uddanner sig som SSA og skal snart til eksamen i sundhedspædogogik og kommunikation, men hun ved ikke, hvordan eksamen foregår, da hendes lærer ikke har fortalt hende om dette. Nogle der ved, hvordan eksamen foregår? Tak på forhånd. -
Fsa 1998 matematik
Forumindlæghej, nogle som har facit til fsa matematik 1998 december ?.. skal bruge den senest mandag. på forhånd tak. -
Problem med Matematik Aflevering
ForumindlægHejsa. Jeg har et problem med min Matematik aflvering og ville høre om i kunne hjælpe mig lidt. Der er et billede nedenunder. -
Filosofi c eksamen?
ForumindlægHejsa, hvor længe varer filosofi eksamen? -
dumpet matematik - liv over?
Forumindlæghej Studieportal Da jeg ikke tog mig sammen i Gym og tog så på VUC men dumpede undrede jeg mig så, om der egentlig er videregående udannelser der ikke kræver matematik? -
Hvordan foregår Fysik eksamen og Kemi eksamen (hvis man trækker det) på gymnasiet?
ForumindlægSkal man op i grupper? Altså arbejde sammen? Hvordan foregår den? -
Pædagogpakken med matematik. HJÆLP!
ForumindlægHej alle! Jeg er ved at være færdig med pædagogpakken på hf (Dansk A, Engelsk B, Psykologi C og Samfundsfag C). Jeg har søgt ind på seminariet, og det starter først op til September, det vil sige, at jeg ikke får SU i sommerferien, og er dermed "tvunget" til at gå på kontanthjælp.... -
Matematik A
ForumindlægHeej allesammen. Jeg sidder og er virkelig kommet i krise over AT. Mit emne er brystkræft (screening), og jeg har fagene biologi c og matematik a. Det er nemt nok at få biologi c med, men har et problem med matematik a. Jeg har følgende materiale om mammografi screening: http://www.bmj.com/conten... -
Samfundsfag og matematik - hjælp
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive i samfundsfag og matematik til min SRP. begge fag som jeg har på A-niveau. Jeg ville gerne have skrevet om folkesundhedens udvikling i Danmark, men mine vejledere sagde det var for uspecifikt. Så de kom med et forslag, om at jeg kunen skrive om unge der får spisefors... -
Skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til skr. dansk eksamen om 2 dage..Jeg har eksamensangst, og har virkelig brug for gode noter.Er der nogle der har nogle gode råd omkring den skr. dansk eksamen, har noter om ismer og andre gode noter?Håber der er nogle, der kan hjælpe mig!!Hilsen Tik -
Bisidder til eksamen i epidemiologi/biostatistik
ForumindlægJeg søger en super klog tutor som kan være min bisidder til min eksamen d 11. januar fra kl 10-16 hjemme hos mig selv i kokkedal. En som kan hjælpe mig hvis jeg går i stå - måske jeg kan ringe til? Eksamen er iøvrigt i epidemiologi og biostatistik.. sms mig gerne på 232292007.. -
Dansk A eksamen - STX 2016
ForumindlægHvordan gik det til eksamen? -
DANSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej jeg har trukket impressionisme til mundtlig eksamen og jeg har valgt "frøkenen" af Herman Bang er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere den? Er virkelig ude på dybt vand!!! -
HF-eksamen - dumpe naturfag?
ForumindlægKan man godt dumpe en naturfagpakke og stadigt bestå HF-eksamen? jeg har nemlig samlet en fuld HF via enkeltfag og en natur-og kulturfagpakke, er færdig med begge meget snart,
