Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 10541 til 10560 af 154034
-
Fysioterapi/ Ergoterapi
ForumindlægHej Jeg har brug for en til at hjælpe med Ergoterapi studiet og speciel anatomi og fysiologi. Du skal være tålmodig og fleksibel i forhold til tider. Jeg vil gerne betale en fast timepris, som vi aftaler sammen. Lige nu har jeg 5 eksamens spørgsmål som handler om anatomi :) -
Karakter og point
ForumindlægHej jeg sad og tænkte på hvor grænsen går for hvilke karakterer man får ved skriftlig eksamen A-niveau. Der er 25 spørgsmål som giver 10 point hver. Hvor mange forkerte må man få, for at man havner på et 10-tal? Anyone? -
Afskaf årskaraktererne
ForumindlægI gymnasiet betyder årskaraktererne meget. De er ligeså væsentlige som eksamenskaraktererne, og de vil ofte være afgørende for, om man kommer ind på en uddannelse.Dog vil jeg gerne sætte spørgsmålstegn ved nødvendigheden af disse årskarakterer. Jeg mener ikke, at man burde have årskarakterer (i d... -
Matematik
ForumindlægEr der nogen der ved hvad sidste års 10.klasse matematik emnet var eller hvad den hed. -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej Nogen der ved hvor jeg kan finde tidligerer eksamensopgaver, 1. Semester Odontologi? Helst gerne fra 2016 og ned. Har kigget rundt på KU's hjemmeside, men kan slet ikke finde det. -
Effekt
ForumindlægJeg har kigget på denne opgave godt og vel en time, og jeg kan ikke løse den, er der en, som vil give mig en hjælpende hånd med den? Opgaven er: Til fremstilling af blyhagl blev flydende bly båret op i tårnet i spande. Hver spand indeholdt 5,0 L flydende bly. Densitet af flydende bly: 10,21 g/c... -
Kvinden i buret konklusion hjælp
ForumindlægHej Studieportalen, nogen der kan hjælpe med at gennemlæse min konklusion og evt. komme med råd og rettelser. Kvinden I buret er en intens, spændingsfyldt krimi, som har meget at byde på. Alt fra skræmmende beskrivelser af hvordan en kvinde, der er spærret inde i et trykkammer, bliver offer for... -
hvad er idealgasligningen? AKUT
ForumindlægNogle der kan forklare hvad ideagasligningen går ud på? jeg forstår ikke de andre beskrivelser på nettet, da jeg synes det er skrevet på et ret højt akademisk niveau. -
Gamle eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen af jer, som har adgang til prøvebanken og som kan sende mig opgavesættet fra Mat A STX 26 Maj 2021 og 13 August 2021? Jeg vil vildt gerne have dem, så jeg kan øve mig på opgaver i skriftlig mat A. -
Hvordan belyser ens to fag ens hovedspørgsmål?
ForumindlægHej alle :) Der står at man skal skrive på sit talepapir hvordan ens to fag tilsammen belyser ens hovedspørgsmål?? Jeg har historie og biologi og om Kolera.. skal jeg så bare sige at historie og biologi belyser det på at de tilsammen giver et godt indblik i både boligforhold og selve bakteri... -
SRO
ForumindlægHej jeg har biologi A og Matematik B Jeg skal fortælle, hvordan salmonella påvirker kroppen på kort og langt sigt, men ved ikke hvad jeg skal komme ind på -
Emne - Psykolgi og Kemi
ForumindlægHej det er ved at være tid til SRP rundt omkring. Jeg skal til inspirationsdag og snakke med vejledere. Jeg vil gerne have nogle emner forbedret. Jeg tænkte på om der var nogle ideer til emner i Kemi A og psykologi C? Jeg er åben for bud. -
Sygeeksamen
ForumindlægSkal op til sygeeksamen på mit sidste år STX, det er dog ikke i august som det plejer for mange, da det godt kan lade sig gøre her i maj. Det er skriftlig dansk, men ledelsen har valgt at sætte denne eksamen ind på min skriftlige biologi eksamensdag, og bio er nu er rykket 2 dage frem fra origin... -
Valg af studielinje på STX
ForumindlægHej. Jeg skal starte på STX efter sommer, og jeg har besluttet mig for hvilken linje jeg ville på. Men jeg har stadig nogle spørgsmål oppe i hovedet. Er der evt. nogle af jer der ved, hvilke fag man har, og på hvilket nivuea man har det på, indenfor sproglinjen? Jeg ville gerne have Engelsk A... -
eksamenssæt
ForumindlægHej med jer. Nogle der ved hvad eksamensæt sidste år på B-niveau skriftlig hedder? -
Oversættelsesprogram som virker offline?
ForumindlægHej, Jeg skal meget snart op til skriftlig spansk. Er der nogen der kender til et oversættelsesprogram som virker offline? Tak på forhånd. -
hjælp! 10 klasse eksamen om 6 timer
Forumindlæghjælp, skal til skriftlig matematik og min formelsamling er væk, nogen der har en jeg må få? -
hjæææælp
ForumindlægHej jeg skal vælge om jeg vil opgradere fysik, kemi eller biologi til b og Matematik, engelsk, biologi eller tysk til a er der nogen som kan anbefale og find eulemper og fordele ved at vælge???? -
Hjælp!! Please!!
ForumindlægDet har ikke helt noget med engelsk at gøre, men, Okay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
Bio skr. eksamen
ForumindlægHejHvordan gik den skriftlige biologi eksamen i dag? Hvilke opgaver valgte i?Hva synes i om opgavesættet?Synes selv det gik ok. Valgte opg. 1 om cassava, opg. 3 om giftige havsnegle og opg.5 om testosteronSynes det var lidt irriterende med en økologiopgave som en af de store.
