Generelt

Sygeeksamen

29. maj 2016 af Ligegladmeddet (Slettet)

Skal op til sygeeksamen på mit sidste år STX, det er dog ikke i august som det plejer for mange, da det godt kan lade sig gøre her i maj.

Det er skriftlig dansk, men ledelsen har valgt at sætte denne eksamen ind på min skriftlige biologi eksamensdag, og bio er nu er rykket 2 dage frem fra originaltidspunktet.

Så ville høre om jeg skal forvente et nyt eksamenssæt i begge fag eller kun dansk eller hvordan?


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. maj 2016 af Anmy (Slettet)

Du får højest sandsynligt et helt nyt eksamenssæt i begge fag da de ikke vil tage chancen med at du kan få udleveret eksamenssættet af en klassekammerat og derfor kan snyde ved at være forberedt på spørgsmålene.


Svar #2
30. maj 2016 af Ligegladmeddet (Slettet)

Øv at det skulle gå ud over bio også...

Kan man forvente at sygeeksamensættene er af samme kvalitet og minder om hinanden, eller er de ''lappeløsnings''-agtige?


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. maj 2016 af Anmy (Slettet)

Der kan jeg ikke udtale mig, dog har jeg hørt at sygeeksamen ender med at blive samme kvalitet men dog lidt sværere niveau end den du ville rigtig have kommet op til hvis du ikke havde været syg.
Men jeg er ikke 100% sikker, så vil råde dig til at spørge en af dine lærere eller på kontoret på din skole da de nok kan hjælpe dig mere end jeg kan. Held og lykke med dine eksaminer i hvert fald.


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. maj 2016 af Skaljeglavedinelektier

Sygeeksamerne er generelt svære og med lidt andre typer af opgaver, da sygeeksamen er et tidspunkt, hvor opgavekommisionen kan afprøve og implementere nogle nye ideer og opgavetyper. Om dette også gælder, hvis man skal op i maj, ved jeg ikke. 


Skriv et svar til: Sygeeksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.