Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10601 til 10620 af 176852
-
Hvilke eksamener kan jeg komme op i?
ForumindlægHej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g? Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, ... -
Hjælp - eksame Imorgen
ForumindlægJeg har brug for en Pædagogisk anlagt person -) Skal have forklaret.Spredning og middelværdien. Håber der er en der vil.Skal til eksamen imorgen kl 10:00 så det vil være super hvis der var en der ville hjælpePs. jeg har super dum til spredning og sådan noget. -
Old eksamen
ForumindlægHaiiEr igang med at lave noter til old eksamen.. Vores pensum består af Ødipus, Theogonien (Hesiod. vers 104-210), Odysseen (9, 16 og 24 sang), Symposion og Kong kroisos (vers 7-27)..1)Er der nogen der har forslag til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen?2)Hvad kan man kan perspektivere d... -
mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan fuck kan det være, at lærerne kræver at man skal kunnne ALT i hovedet til den mundtlige eksamen i matematik? Alle formler, alt! Fuck det her lortesamfund.. -
Historie eksamen
ForumindlægHej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Hvad er især vigtigt at huske? -
Filosofi eksamen
ForumindlægHey Er der nogen af jer der har har været oppe til filosofi c eksamen (ny reform), og som vil fortælle lidt om hvordan det kommer til at foregå? -
Klage over eksamen
ForumindlægHejsa, Hvis man vil klage over en AT-eksamen, og klagen bliver accepteret, hvornår skal man så have den nye prøve? - er det inden vi får huen, eller? på forhånd tak. -
Dansk eksamen
ForumindlægJeg skal op til mdt. dansk eksamen(folkeskolensafgangsprøve)snart og kunne godt tænkte og får nogle tips eller gode råd til hvordan man kan får gode karakter... -
nv-eksame
ForumindlægHej. er der nogen, som kan forklare mig, hvordan nv-eksamen kommer til at gå. de fag jeg har i nv er biologi og fysik. -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHvor mange dage i forvejen begynder I på forberedelse til eksamen? Hvad gør I? Læser I bare pensum og skriver notater til det løbende, eller hvad gør I egentlig? -
engelsk eksamen
ForumindlægHej... Når man til eksamen i den første time skal "give eksempler på de karakteristiske stiltræk" fra udraget, skal man da også gøre rede for effekten af disse stiltræk? -
Kristendom Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i kristendom, hvor jeg har trukket kristendom i Danmark, og jeg vil spørge om, hviken betydning og rolle kristendom har for os danskere i dag? -
Dansk eksamen
ForumindlægHejsa! :-) Har trukket folkeviser til min dansk mundtlig eksamen, men jeg har svært ved at finde en god folkevise. Har I nogle ideér? :-) -
HJÆLP TIL AT EKSAMEN!!
ForumindlægHej - skal op til eksamen og har virkelig brug for hjælp Nogen som kan fortælle mig hvad henholdsvis fordelene og ulemperne er ved at bruge: -Kvalitativ metode? -
Dumpet eksamen!
ForumindlægJeg har dumpet min Naturgeografi eksamen, og kan naturligvis ikke tage den om. men min store drøm er at læse Jura så gennemsnittet skal jo være i orden, hvad gør jeg nu? kan jeg tage faget op på VUC, skal ud og arbejde næste år så har tiden? Skal jeg blot satse på den simple chance ved kvote 2?... -
HJÆLP EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHey jeg skal op i afsluttende mediefag B eksamen her i morgen og er for at være ærlig. rigtig blank. Har lavet en produktion sammen med min gruppe jeg skal analysere, men filmen er bare ikke blevet som vi ville have den til at være. og nu er jeg den eneste der har trukket medie eksamen så de ... -
eksamen i morgen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal trække emne til eksamen imorgen til Historie.. Jeg ved bare ikke hvordan denne eksamen foregår, er der nogle der kan hjælpe mig på forhånd tak C.T -
Syre base kemi
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave ? En opløsning blev fremstillet på følgende måde: I en 250 mL målekolbe er blandet 1,75 g NaHCO3(s) med 0,484 g NaOH(s) i lidt vand, hvorved de to stoffer er blevet opløst. Herefter er der fyldt op til mærket med demineraliseret vand, og kolben er ... -
Kemi syrer/baser
ForumindlægHej sidder fast i disse to opgaver kan nogle hjælpe??? opagve 3. Tegn en skitse af titreingskurven på baggrund af Pks værdierne begrund dit svar? - De omtalte pks værdier er følgende: H3Cit :3,13, H2Cit-: 4,76 og HCit2-: 6,40 ved ikke helt hvorda jeg skal skitsere en titreringskruve ud f... -
HASTER: old eksamen
ForumindlægHEJ... jeg ville lige høre hvordan eksamen i oldtidskundskab helt præcist foregår, det jeg ved er at man trækker en kendt tekst og skal derefter analysere den, men hvad skal analyse indeholde er virkelig på barfod her, så håber virkelig at der er nogen her inde som kan skrive en lille guide til ...
