Eksamensforberedelse

Hvilke eksamener kan jeg komme op i?

10. april 2018 af Frederik21332 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g?
Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, Idræt B og Idræt C. Jeg er også i tvivl om hvad chancen for mundtlige og skriftlige er?


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. april 2018 af Rolfen123 (Slettet)

Der er stor chance for de skriftlige. Jeg tror nærmest alle skal op i deres A-fag skriftligt. 


Svar #2
10. april 2018 af Frederik21332 (Slettet)

#1

Der er stor chance for de skriftlige. Jeg tror nærmest alle skal op i deres A-fag skriftligt. 

Vil det sige, at jeg med garanti skal op skriftligt i alle mine A-fag, men samtidig har en chance for, at trække nogle af dem mundtligt? Og hvad med Idræt B og C, som ikke er A-fag, men som jeg stadig har lige nu i 3G?


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. april 2018 af Rolfen123 (Slettet)

Altså ikke med 100 % garanti, men måske 90 % :)) Og ja, du har også mulighed for at komme op både skriftligt og mundtligt i fx spansk

Det ved jeg ikke helt mht b- og c-fag


Skriv et svar til: Hvilke eksamener kan jeg komme op i?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.