Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 10701 til 10720 af 23765
-
hjæælp fysiiik!!!
ForumindlægHej allesammen kan i hjælpe med en fysik opgave. Opgaven er vedhæftet. På forhånd tak for hjælpen:D! -
Fejl ved down
ForumindlægEn lang række af fysik kompendierne kan ikke downloades (en fejl opstår) -
Betegnelsen E_kin = E_pot
ForumindlægJeg skal bruge det til et fysik projekt, hvor der skal forklares hvad E_kin = E_pot betyder? -
Gode kemi Bøger
ForumindlægEr der nogle venlige sjæle, der vil fortælle mig, om nogle gode fysik/kemi Bøger for folkeskolen. -
Modvind
ForumindlægNogle kloge fysiker der kan forklare hvorfor der er altid er modvind når man cykler? -
en eller anden hjælp mig...
ForumindlægHej alle sammen jeg tænkte Jeg skal analysere et billede i fysik, men hvordan gør man det? -
Arbejde sammen
ForumindlægHej. Hvordan læser man til fysik/kemi prøven sammen? Hvordan griber mandet an? -
spændingsfald
Forumindlæger her en som kan hjælpe med fysik. om spændingsfald i et kredsløb.? jeg har vedhæftet opgaven -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal op til fysik eksamen hvilke punkter synes i at jeg skal have med? svaret haster! tak på forhånd! :) -
Forsøg med det periodiske system?
ForumindlægHvis der er nogle der kan et forsøg man kan lave til en fysik eksamen så venligst skriv det... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægI kemi, hvad har man af spektre typer? Jeg ved at man har absorptionsspektrum. Er absorptionspektre det samme som i fysik? -
Hvad er grundtoffer?
ForumindlægHej jeg har fysik og kemi på folkeskolen. Men forstår bare ikke hvorfor vi skal have grundstoffeR? -
UVM evaluring af eksamenssæt
ForumindlægNogen som ved hvor man kan finde evaluring af eksamensæt fra fysik 2010 august.. -
reaktor.
Forumindlæghej igen er ikke så god til fysik så håber i vil hjælper. hvad bruges en moderator til i en reaktor - og hvad består den oftest af? -
fysik.kemi?
Forumindlæghej. Kan man finde nogle gode hjemmsider der underviser kemi eller fysik, men det skal være gratis:)?? udover frividen.dk -
Eksam
ForumindlægJeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict?? -
AT - HJÆLP TIL METODER
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe, om hvilke metoder bruger man i fysik og matematik? (Har virkelig travlt) -
oplæg
ForumindlægNogen historie op fysik kloge som lige vil sikrer mig at det der står er korrekt.. -
Elektronregnskab
Forumindlæghvornår er det man skal lave elektronregnskab i fysik ? Er det ikke under udregning af Q-værdier :) ? -
LOmmeregner!!!
Forumindlæghvilken lommeregner bruger man på htx når man har matematik og fysik på A-niveau...
