Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10821 til 10840 af 61667
-
eksamen i morgen. hjæææææælp
ForumindlægHej folkens DET HASTER VIRKELIG. Skal op til eksamen i morgen i dansk og skal sætte den grimme ælling i aktantmodellen, kan i hjælpe??? -
TYSK EKSAMEN. HVAD ER VIGTIGST
ForumindlægNår man nu har trukket sit ukendte stod indenfor en vis emne... hvad skal man som regel have med til sit oplæg til eksamen... hvad er vigtigst at komme ind på.... åårh :S ... -
Mundtlig Dansk Eksamen - Ondskab
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet "Ondskab" til eksamen i mundtlig dansk. Er der nogen som kender nogle goder teskster som handler om ondskab??? -
sydpolen - eksamen i mundtlig engelsk
Forumindlæghej alle. skal til eksamen i engelsk mundtligt og har valgt sydpole. er der en der kan forklarer hvorfor dyrene på sydpolen kan overleve - fordi det er jo så koldt - når vi menneske ikke ville kunne? tak -
Socialrådgiver modul 3 eksamen
ForumindlægHej Jeg søger et eksempel på en modul 3 eksamen på socialrådgiveruddannelsen. Jeg vil gerne betale for det, hvis en vil sende deres! -
gamle skriftlig mat opgaver?
ForumindlægDa jeg snart skal til skriftlig mat eksamen kunne jeg meget godt tænke mig at se nogle tidligere eksamens opgaver, er er regnet, for stx/hf A-niveau, men B-niveau er også okay. I hvert bare nogle opgaver, der ligner det jeg kan støde ind i for stx mat skriftlig A-niveau. Har prøvet at søge, men j... -
Matematik a - Supplering
ForumindlægEr det muligt at læse matematik a, som supplering i Aarhus området? Vil helst ikke bruge mere end 6 uger. Vh Thomas -
Fysik >< Matematik
ForumindlægSkal man være god til matematik for at studere fysik på universitetet? Er fysik ikke mere præget af matematik end kemi er på uni? -
MATEMATIK NOTER SØGES :-D
ForumindlægMatematik noter søges da jeg skal op i skriftlig matematik! Hvis der er nogen der ligger inde med nogle noter til matematik programmet Maple ville det også være en skøn hjælp da det er det program vi bruger (y). Almindelige noter er skam også helt OK! TAAAAK på forhånd! -
Pierre Bourdieus (eksamen)
Forumindlæghey... er der en der kan forklare mig hvad Pierre Bourdieus habitus teori går ud på.. jeg skal bruge den i forbindelse med arbejde og arbejdsmiljø kan ikke helt forstå hans teori så skal have det forklaret meget simpelt på forhånd mange tak..... ps. vil være glad hvis jeg kunne få svar meget h... -
Mundtlig matematik- årsprøve
ForumindlægJeg er meget usikker på den mundtlige årsprøve jeg har i matematik onsdag. Hvad går det ud på? Skal jeg regne nogle eksempler eller bare forklare tingene og bevise dem...?Vi har ikke fået noget at vide, så jeg er lidt på bar bund. Vores lærer nævnte bare at vi fik forberedelsestid, hvor vi kunne ... -
Hjælp til eksamens synopsis
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til... -
AT eksamen - evaluering og fremgangsmetode til den mundtlige eksamen!
ForumindlægHejsa folkens. Godt, jeg har så d.d. været oppe til AT eksamen og har fået mig et stort 10tal så det er jeg ovenud lykkelig for. Nu skal i høre hvordan jeg har gjort. Som det ser ud er det meningen at man skal have 10min til egen monolog hvor man fremlægger sin synopsis og 14min med åben dialo... -
HJÆLP! Dumpet matematik mundtligt!
ForumindlægHej folkens! Jeg har netop dumpet matematik mundtligt ( 00 ) og i matematik skriftligt er det min årskarakter der tæller som er 02. (Får også 02 i årskarakter mundtligt) .. Problemet er at jeg gerne vil læse til sygeplejerske.. - men er usikker på om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, s... -
En enkelt lille matematik opgave hjælp
ForumindlægAngiv følgende tal som uforkortelig brøker: 4½ * 5 2/3 Hurtig hjælp.. -
Fsa 2008 matematik december
ForumindlægHej! jeg ville høre om der var nogle der havde svarene til fsa opgaven fra december 2008? -
FSA MATEMATIK MAJ 2009
ForumindlægHej alle :) Skulle der tilfældigvis være nogle af jer der lægger inde med ovenstående? I så fald, vil i sende den til mig? /Mvh -
Please - en Matematik opgave
ForumindlægHjælp skal afleverer opgaven imorgen....Please Du skal antage, at en flyvemaskine ved en flyveopvisning bevæger sig i et bestemt mønster, så højden målt i fod over jorden er bestemt ved: f(x)=520sin(0,02x)+700, hvor x er tiden i sekunder. Det oplyses, at 100 fod svarer til ca. 30,5m. a) beste... -
matematik med et twist af naturgeografi
ForumindlægHej og hjælp! - Undersøg tilbagetrækningen af gletscheren. Hvor meget har gletscherfronten trukket sig tilbage siden 1850? http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii02-dk.html (øverste billede) http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii01_kort02_large.jpg - vi er to på opgaven, og vi kan bare ikke find... -
Matematik færdigheds regning
Forumindlæger der nogle som kender en hjemme side hvor man kan øve sig på færdigheds regninger ?
