Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11001 til 11020 af 57177
-
Gennemsnit
ForumindlægHej Alle Jeg tænkte på om der er nogen der er indforstået med hvordan ens gennemsnit bliver beregnet? Hvis jeg tager nogle ekstra c-niveau fag ved siden af de fag jeg allerede har på STX, og jeg får en høh karakter i dem bliver de medregnet i min gennemsnit? Selvom jeg har taget dem som enkeltf... -
Skal have AP igen???
ForumindlægHej derude. Sidste år startede jeg på STX og var oppe i NV og AP ligeefter nytår. Nu er jeg startet forfra, men skal have AP igen?? Men jeg har været oppe til eksamen i AP for et halv år siden?? Må man godt tage en eksamen om igen, nu hvor jeg har været oppe før??? -
Udtræk til eksamen
ForumindlægEr det den enkelte skole, der bestemmer hvilke fag eleverne i 1 g skal til eksamen i? Idet det vel er "normalt", at der ikke er udtræk. Er der forskel på, hvorvidt man går på HHX eller STX ? Den karakter læreren giver forud for offentliggørelsen af eksamenudtrækket, er det en standpun... -
Gymnasiet (første skoledag)
ForumindlægHej, I slutningen af marts fik jeg tilsendt et brev, hvor der stod, at jeg var optaget på stx. På onsdag skal jeg starte i skole og aflevere en kopi af min dåbsattest og afgangsbevis. Men jeg er ikke døbt. Skal jeg så aflevere noget andet eller slet ikke noget? Please hjælp -
Udtryk
ForumindlægHej alle hjælpere, Hvordan vil man udtrykke, "Det ikke lige hver dag man ser, at...", på engelsk? -
fodnoter?
Forumindlæg..Hvor mange fodnoter har i gennem jeres SSO? Kan ikke finde ud af om jeg gør det rigtigt. For jeg har læst mig frem til al min viden på emnet, så kan egentlig finde fodnoter til alt, hvor jeg har læst det! Så vil lige høre hvad der er "normalt"? -
Buddhisme
ForumindlægHej. Jeg har fået en liste af min lærer om nogle begreber, man skal kunne. På listen står der bl.a. universel medfølelse. Hvad har det med buddhisme at gøre? -
Bestemte integraler og arealer.
ForumindlægJeg skal lige have helt styr på sammenhængen/forskellen ml. bestemte integraler og arealer. Arealet er det samme som det bestemte integral, når vi taler om en positiv funktion, altså over x-aksen? Når vi har en negativ funktion, spejles denne i x-aksen, og vi får -f(x). Skal f(x) (som lægger und... -
OneNote > Online?
ForumindlægHej jeg har vil lige høre om der er nogen der kender noget der svare til "microsoft office OneNote" som bare er online? På forhånd tak. -
Ovid
ForumindlægVille høre om der er nogen der ligger inde med nogle notater til Ovid fra Ovids metamorfoser? Det undrer mig nemlig at der ikke ligger nogle herinde:) Jeg kan komme op i III, 131-510 VI, 1-311 VIII, 183-259 X, 503-739 Ville være en stor hjælp hvis nogle kunne hjælpe. -
bevis for skalarprodukt formlen
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med spørgesmålet? Giv et bevis for skalarproduktformlen ->^a · ->^b = |->^a||->^b| cos(v) -
Statik... -hjælp?
ForumindlægHejsa... sidder og bikser med statik, og nej ikke statestik men statik.. nogle der kan hjælpe mig med det, nogen som skulle have nogle gode notater eller links, alt kan bruges er virkelig i krise... :/ håber I kan hjælpe mig... -
Hvordan tilføjer jeg opgaver???
ForumindlægHej Jeg sidder med en god opgave, men jeg ved ikke hvordan jeg kan oploade den?? -
Religionsnoter søges!
ForumindlægHej med jer Er der nogen er sidder inde med nogle gode religionsnoter som de godt vil give videre? -
NaCl opløselighed i vand
ForumindlægJeg ved at i 100 ml vand, kan 36 g NaCl opløses, ved 20 grader. Hvad så hvis temperaturen er højere eller lavere end 20 grader? Hvor mange gram kan så opløses? Eksempelvis ved -2 grader? Eller 34 grader? -
Hjælp til universitet.
ForumindlægHej. Jeg afsluttede gymnasiet for et par uger siden, og jeg er i gang med at rydde op i mine noter og dokumenter. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg skal smide det hele væk eller lade det blive. Til jer der går på universitetet, har I oplevet at I fik brugt jeres noter fra gymnasiet? Eller har no... -
Lille engelsk rettelse
ForumindlægHej. Er der ikke en der gider kigge den her engelsk tekst igennem for fejl?A lack of interrestThe top executive of Intel is worried about the fact that there generally is not being spend enough funds on education and research and that the politicians do not show enough interest in the subject. “I... -
Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?
ForumindlægHej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen? -
hjælp til stil
ForumindlægHar brug for hjælp til rettelse af stilen, og evetyedet hvis der er en der gider at skrive den færdig. TAK ps.Den skal rettes fo sprogfejl Om at gå i skole Utroligt nok er jeg ofte vågn, før vækkeuret ringer. Jeg ligger i min seng og høre klokken tikker og tikker der går tre og et halvt mi... -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:)
