Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11041 til 11060 af 25374
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan ville du oversætte dette her:Den unge Jamen Kilroy var i 1940erne havnearbejder i Bostons dokker, hvor han lastede pakkasser med cowboybukser, der skulle sendes med fragtskibe til alle egne af verden.OgHør Kilroy, det er ikke meget du får fra hånden!Jeg har lidt besvær med dem...dok= en d...
  • spansk afl.

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle få sætninger jeg har problemer med? "...og tjener 40-50% mindre end de legale" > til spansk "Den unge marokkaner Reda Badi nåede illegalt til landet" > til spansk
  • KIG?

    Forumindlæg
    Mangler disse to tekster:Ole Sarvig: Husene, 1948Ole Wivel: Vrede unge mænd, 1958Der skulle vel ikke være nogle, som kunne være så elskværdige og hjælpe mig med at finde dem (evt. sende link?)På forhånd tak
  • sådan her??

    Forumindlæg
    Hvordan ville i sige:Og nu når vi nærmer os et emne der kunne tyde på noget med unge mennesker osv.sådan her:And by the fact, that we are nearing us a topic like young people osv??
  • læsegruppe!

    Forumindlæg
    hey:) så er skolen ved at starte igen..hvis der er nogle der har lyst, tænkte jeg på at vi kunne "oprette" en læsegruppe.. -mødes en gang om unge et på timer eller mere.. jeg skal i 2.g nu, det skal helst være folk fra 2.g(:vi kunne mødes i Roskilde, eller tæt der på:)
  • hvor meget ved i om HTX?

    Forumindlæg
    vi er nogle elever på HTX som har et projekt om hvad unge ved om htx, hvorfor de vælger/fravælger det, og hvor meget i hører i folkeskolen... så vi har lavet et spørgeskema som vi gerne vil have så mange svar som muligt på: http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=284832484347på forhånd tak
  • Talepapir til samfundsfag c

    Forumindlæg
    Mangler inspiration, gode ideer til hvad mit talepapir skal indholde, min synopsis handler om de sociale mediers påvirkning af de unge i det senmoderne samfund. Har aldrig før lavet et talepapir hjælp ?? Synes det er svært når man skal rundt om politik, og økonomi ..
  • opgave

    Forumindlæg
    Hej...Har brug for en smule hjælp til at komme videre med min opgave. Vi skal skrive en opgave omkring "Unge og Poltik" men der er ingen eksemplarer uploadet herinde, så ville høre om der var nogle som har skrevet denne opgave? den var vist eksamenssæt i 2005? På forhånd takPulP
  • Hjælp til SS=

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min sso opgave om social arv Og kunne godt bruge lidt hjæp til at forklare begrebet social arv og i analysen undersøg hvilken andre faktor, der kan have betydning for unges uddannelse i det semoderne samfund...
  • Hjælp til kreativtprodukt

    Forumindlæg
    Jeg og to veninder har brug for hjælp til et kreativt produkt, i projektuge. Overemnet er spor og vores emne er kropsidealer blandt unge. Vi har selv et par idéer, men vi synes ikke det er helt godt nok. Gerne et nytænkende forslag.
  • hjælp til 9. klasses problemregning!

    Forumindlæg
    Hej! sidder her med følgende opgave: http://peecee.dk/?id=6889 Stort set hele siden driller! :( er desperat efter noget hjælp, har i mulighed for at hjælpe en ung folkeskoleelev i nød?? I skal have tusind tak på forhånd!
  • Hjælp til matematik redegørelse om skat. 10.klasse niveau

    Forumindlæg
    Opgaven lyder således: Du skal redegøre for fordele og ulemper i at anvende et frikort eller månedligt fradrag når man som ung under 18 har et fritidsjob. hvis forskellen med en grafisk illustration. hele opgaven er vedhæftet
  • Hjælp, AT!

    Forumindlæg
    Hej /b/ mig og min gruppe skal lave en opga ve i AT om reality shows og vi har svært ved at finde en sociolog (etc.) der mener at reality shows er positivt for unge. Nogen der evt. kender en? På forhånd tak :)
  • ideer til en reklamefilm om rygning

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en kampagne i form af en reklamefilm, der er mest målrettet mod unge. Reklamefilmen skal sende budskabet om stop rygning, men jeg ved ikke hvordan reklamefilmen skal laves så budskabet kan blive klart og tydeligt. Håber i kan hjælpe.
  • anne linnet

    Forumindlæg
    hej alle. anne linnet har fra tove ditlevsens digt synget der bor en ung pige. kan bare ikke finde hvilken betydning det har betydet? altså hvad hun fx vil vise med sangen. fordi først er det udgivet som digt og så sang. håber virkelig I kan hjælpe mig! /signe
  • jomfruen

    Forumindlæg
    Heij. Jeg vil lige spørge om novellen jomfruen af Kim Fupz Aakesen hører under identitet eller fra barn til ung/voksen, og er det en ny ungdomsnovelle. Det vil være lettere, hvis jeg havde teksten, men det har jeg ikke. på forhånd tak
  • jomfruen ungdomsnovelle?

    Forumindlæg
    Heij. Jeg vil lige spørge om novellen jomfruen af Kim Fupz Aakesen hører under identitet eller fra barn til ung/voksen, og er det en ny ungdomsnovelle. Det vil være lettere, hvis jeg havde teksten, men det har jeg ikke. på forhånd tak. husk at skrive om det er en ny ungdomsn...
  • den nye ungdomsnovelle

    Forumindlæg
    Heij. Jeg vil lige spørge om novellen jomfruen af Kim Fupz Aakesen hører under identitet eller fra barn til ung/voksen, og er det en ny ungdomsnovelle. Det vil være lettere, hvis jeg havde teksten, men det har jeg ikke. på forhånd tak. husk at skrive om det er en ny ungdomsn...
  • vil rettes gramatisk

    Forumindlæg
    Hi, Nogen kan hjælpe med at rette min stil i gennem. den er ikke langt.Jeg har faktisk problem med gramatik og koma. I må meget gerne komme med nogen forslag om unge og studiestart hvis i har lyst. pleass hjælp mig tak Unge og studiestart Unge og deres studiestart er et begerb der kan forstås o...
  • Produkt ideer?

    Forumindlæg
    Heej Jeg har projekt uge og skal fremlægge om Kompetenceudvikling, altså hvilke uddannelser som folk vælger og hvilke uddannelser som Danmark har brug for at unge får. Så mit spørgsmål er om I har nogle ideer til et produkt jeg kunne lave, som passer til? På forhånd tak. Knusss