Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11061 til 11080 af 35503
-
HASTERR
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til mundtlig matematik eksame snart, og skal kunne bevise, at en vinkel og dens topvinkel er lige store .. Derudover skal jeg også bevise, at vinkelsummen i en trekant er 180 grader. Men jeg aner ikke hvordan, hjælpp :( -
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til engelsk prøve. Mit ordforåd i engelsk har altid været godt men når jeg skal til eksamen og sidder deroppe så forsvinder det. Hvad kan jeg gøre? -
osmose opgave!
ForumindlægHej! Jeg har en bio eksamensopgave, som jeg ikke helt kan svare, opgaven findes på denne hjemmeside: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/bi/STX06BIAVejl2opg1.pdfJeg skal have hjælp til opgave 2 og 4. Det haster meget! Tak.. -
Geografieksamen!!
ForumindlægHey! Er der nogen her, der nogensinde har prøvet at være oppe i geografi eller skal op her til sommer? Jeg skal den 10. juni. Hvordan foregår det? Er der nogen, der har nogle tips eller noget til sådan en eksamen? -
TIPS TIL SAMF C MUNDTLIG?!
Forumindlæghej alle, er der nogen der har nogle tips til samfundsfag c mundtlig eksamen? og ved i, om jeg skal bygge min "fremlæggelse" om omkring min problemstilling og de underspørgsmål? -
Frivilligarbejde i velfærdstaten.
ForumindlægJeg er igang med min eksame, jeg har virkelig brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål. Hvordan kan frivilligarbejde løse velfærdstatsens udfordringer? Hvad er ulempen ved frivilligarbejde? -
Samlet beståelse af fag
ForumindlægHej alle, jeg håber I kan hjælpe mig lidt med et spørgsmål. Jeg skal til matematik A(stx) eksamen til december og skal op både mundtligt og skriftligt, vi får ikke årskarakterer, så det hele afhænger af den skr. og mundtlige eksamen. Hvis jeg eksempelvis får 4 i skr. og 00 i mundtlig har jeg så b... -
Analyse 0
ForumindlægStuderer matematik og har pt. et fag kaldet analyse 0 med mundtlig eksamen. Ville høre om andre har haft erfaringer med faget og kunne fortælle lidt om hvordan det gik og om den tilhørende eksamen, som jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal forberede mig til. -
angående AT-prøve
ForumindlægHej. Hvad skal man sige til AT-eksamen og hvad er det mest vigtige i sådan en eksamen? mvh. Katja -
Antal Eksamener og spørgsmål om AT
ForumindlægOkay, jeg har 2 spørgsmål. 1) Jeg ved man skal op i 10 eksamener i alt, men er der et bestem antal fag man skal op i på hvert niveau, f.eks. at man SKAL til mundtlig eksamen i 2 A niveau fag? 2) Er der nogen der ved hvilket niveau en AT eksamen gælder for? Mine lærere ved det nemlig ikke, og de... -
årskarakter
ForumindlægHvis man vælger at udeblive fra samtlige mundtlige eksamener uden en ordentlig grund som sygdom mv., så har man jo ikke afsluttet de enkelte fag, men betyder det så, at ens årskarakter bortfalder, eller kan man beholde dem og tage eksamen næste år. Eller hvis man blot udebliver fra den sidste eks... -
Ansøgning ergoterapeut. Spørgsmål!
ForumindlægHej jeg vil gerne uddanne mig som ergoterapeut og regner snart med at lave en ansøgning, dog har jeg et par spørgsmål om min uddannelse jeg fuldførte i sommers. Jeg blev færdig med en Fuld HF i sommers, dog ikke en almindelig en på 2 år, men på 3 år dvs, enkeltfag, men samlet en fuld HF.. S... -
Hjælp,hjælp, hjæææælp!!!
ForumindlægHey folkens! Jeg håber i alle for læst op til jeres eksamner, og at de indtil videre er gået godt!! Jeg skal op til biologi på mellem -niveau og er en smule nervøs, idet jeg ikke rigtig ved hvorn man skal tage så stor en mundfuld! Har hørt eksamen skulle være rimlig svært, og at score et 9 - ta... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHej I ondsdags fik jeg mine karakter og dermed også karaktergennemsnit. Den er temmelig lav, jeg havde regnet med at den vil være lav, men ikke så meget. Selvom jeg stadig har nogle eksamener regner jeg ærlig talt ikke med at det vil få gennemsnittet til at stige, fordi de fleste fag er dem jeg ... -
Snart årsprøve
ForumindlægHar snart årsprøve i matematik. Både færdigheds- og problemregning. Her noget jeg undrer mig over 5 + (-2) = Hvad giver det og hvordan regner man frem til det? 5 - (-2) = Hvad giver det og hvordan regner man frem til det? 2 * 5 * (-2) = Osv. 2*5 + 3*(-2) = Osv. Det mindste tal, som både 5 o... -
Bestået eller ikke bestået?
Forumindlæghvis man får følgendei matematik : 4 mundtlig årskarakte 02 skriftlig årskarakter 00 til eksamen er det så bestået når man har dumpet eksamen? -
Kemi B og fysik B???
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan er eksamen i de 2 fag? skal man op til både skriftlig og mundtlig??? eller er der kun mundtlig eksamen?? Håber hører snart:) -
Muligt at dumpe?
Forumindlæg2.1 i snit samlet inden de sidste 7 eksamer. 3 i snit de sidste 6 eksamer, en eksame tilbage, muligt at dumpe? -
Kan skolen tillade sig det?
ForumindlægHej Alle :-) Jeg skal til KS-eksamen d. 7 hvor jeg trækker et spørgsmål. ( det er en 24 timers) Skolen har så langt min matematik mundtlig d. 7 også, efter at jeg har trukket mit spørgsmål. Skal så til eksamen i KS d. 8. Kan skolen ligge en eksamen, samme dag, som man forbereder. Starter eksamen... -
Hvornår lå den Engelske mundtlige fsa i sommeren 2012
ForumindlægJa, men får jo ikke eksamens dato afvide før 2 uger før dagen, og jeg er selvfølgelig inviteret til et bryllup i udlandet weekenden før skoleslut - kan jeg mon være sikker på at jeg er færdig der - det er kun engelsk jeg skal til eksamen i iår - så kunne godt tænke mig at høre hvornår I var til...
