Eksamensforberedelse

Analyse 0

03. februar 2018 af Bimsebusse (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående
Studerer matematik og har pt. et fag kaldet analyse 0 med mundtlig eksamen. Ville høre om andre har haft erfaringer med faget og kunne fortælle lidt om hvordan det gik og om den tilhørende eksamen, som jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal forberede mig til.

Brugbart svar (0)

Svar #1
04. februar 2018 af Anders521

jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal forberede mig til.

Du ved formentlig hvilke emner du skal op i. Det kan så være en go' ide at udvælge ting som definitioner, sætninger samt tilhørende beviser du mener er relevante til hvert emne og dernæst forbered dig i hvordan du vil præsentere disse ting til den mundtlige eksamen. Der er tavler som er tilgængelige, du kan booke et lokale eller bruge glasburerne på biblioteket. Desuden kan du spørge en medstuderende om vedkommende ikke ville arbejde sammen med dig. Det er vigtige er nok at du øver dig i at skrive på en tavle og tale klart og tydeligt til eksamen.  


Brugbart svar (0)

Svar #2
04. februar 2018 af Stats

Analyse 0 eksamen går ud på, at du trækker et område. Derefter ramser du sætninger op og beviser sætningerne... Det er et fag som lægger sig op af klæbe hjernen... 

- - -

Mvh Dennis Svensson


Skriv et svar til: Analyse 0

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.