Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11061 til 11080 af 25374
  • Tidens trends!

    Forumindlæg
    Hej - jeg skal skrive opgave om tidens trends blandt unge... men hvad er det der rører sig for tiden... Nu tænker jeg ikke umiddelbart på tøj og mode... (happy-slapping er vel ved at gå lidt kold?).. Nogen forslag? På forhånd tak...
  • individualisering

    Forumindlæg
    Hej er der slet ikke nogen der kan hjælpe???:D 2. Hvordan kommer indivudaliseringen til udtryk hos de unge og hvordan påvirker det dem? 3. Hvilke forklaringer giver Giddens og Thomas Zeihe på den øgede individualisering?
  • Rejsebureau om Asien.

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan henvise til et godt dansk rejsebureau, som er eksperter i arrangere rejser i Asien? Det må gerne være et, som har en særlig erfaring i at arrangere for unge/studerende og kan gøre det billigt. På forhånd tak.
  • sagprosa

    Forumindlæg
    Jeg har fået trukket sagprosa til min dansk mundtlig eksamen! Jeg kan ikke finde en interessant artikel (med pdf layout) hvor artiklen handler om unge og stofmisbrug, som jeg kan analyser. Jeg vil blive meget glad, hvis du kunne hjælpe mig lidt på vej
  • HJÆLP til min Synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen imorgen og har fået Tema: Identitetsudvikling i den digitale verden ( nutiden ) Her handler det om børn og unges brug af den digitale verden. Jeg har lavet problemformulering der lyder på følgende: Hvordan skaber og udtrykker de unge deres identitet i den digitale verden?...
  • dybeste tone

    Forumindlæg
    hej der står i min opg at en ung person hører 20 Hz til 20 kHz bestem bølgelængde for den dybeste tone han/hun kan høre er det denne formel jeg skal bruge v=lamba/T tak på forhånd
  • Adgangskrav til universitet

    Forumindlæg
    Hej jeg er en ung dreng som går i 1.g. Jeg har nogle spørgsmål om karakter og afgangskrav til uni 1. Hvor meget tæller min karakter i 1.g i forhold til uni 2. Hvad er afganskrav for at blive optaget på sdu odense hvis man skal være software engineer
  • Generation 1970'erne

    Forumindlæg
    Hej jeg har en problem.... Jeg skal skrive noget om generationer i Danmark fra 1970'erne om fx unge politet og universitet osv.... Pliz det ville betyde rigtigt meget for mig hvis i ville hjælpe jeg for nemligt karakter for det her!:) Tak på forhånd
  • Glykogen

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Spørgsmålet lyder som følgende: I et forsøg cyklede en gruppe unge mænd med en belastning svarende til 75% af deres maksimale aerobe arbejdsevne. Se graf og spørgsmålene a og b her: www.vire.dk/frykman/opgaver/1996%20Maj.../Arbejdsfysiologi.pdf På forhånd tak ...
  • Samfundsfalige metoder - ungdomskriminalitet

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om ungdomskriminalitet i samfundsfag og dansk i min SRO, og min lærer har bedt mig undersøge, hvilke samfundsfaglige metoder, jeg vil bruge til at forklare unges kriminalitet. Er der nogle af jer, der har nogle ideer?
  • Heeej det haster og har brug for hjælp til projektopgave!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om unge muslimer der lever i den danske samfund. Jeg vil fokusere på kærlighed før ægteskab og ægteskab. Er der nogen der har nogen krestive ideer til hvad jeg kunne lave som produkt. !! og hvad min emne skal hedde ?????? tak på forhånd :D
  • Heeej det haster og har brug for hjælp til projektopgave!!!

    Forumindlæg
    Heeej det haster og har brug for hjælp til projektopgave!!! Hej jeg skal skrive om unge muslimer der lever i den danske samfund. Jeg vil fokusere på kærlighed før ægteskab og ægteskab. Er der nogen der har nogen krestive ideer til hvad jeg kunne lave som produkt. !! og hvad min emne skal hedde ?...
  • Undersøgelse - Samfundsfag C

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en undersøgelse i samfundsfag om, hvordan unges politiske holdninger adskiller sig fra den "ældre" del af befolkningen. Er der nogle, der kan hjælpe mig til, hvordan det kan indledes? Jeg har nemlig ikke skrevet en diskussion før.
  • meget hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    en yderlige indflydelse i partier, er det de unge vil have. altså ikke et hierarki. altså at man vil have indflydels i et parti med det samme. er der nogen der på stående fod kender en model der ville passe til det. tænkte selv på molin, men tror ikke at den kan bruges.. HAR MEGET HURTIGT BRUG FO...
  • Roman om kluturelle forskelle

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der kender en roman, der omhandler kulturelle forskelle eller kulturel arv? (evt. noget med en ung indvandrer, der kommer til danmark eller en dansker, der skal forsøge at leve i et etnisk land) /Line
  • Identitetsdannelse

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en SRP omkring unges identitetsdannelse i det senmoderne samfund. Her har jeg tænkt mig at bruge Goffman, Giddens og Ziehe. Er der nogle der har andre gode idéer, eller nogle specifikke teorier eller begreber fra disse tre? :-)
  • 4 sætninger (oversættelse)

    Forumindlæg
    forslag til oversættelse? - Bøgerne har gået deres sejrsgang over hele verden. - Bøgerne har opnået et samlet salg - Bøgerne bliver slugt af børn og unge, som ikke kan få nok. - Efter sigende mødte de hinanden på King Cross Station
  • hjælp til en sætning

    Forumindlæg
    Hvordan siger man det her på tysk? Den unge generation ønskede en forandring af de sociale forhold Die junge Genration wunschte eine Veränderung von die sozialen Verhältnis Jeg er også i tvivl om det skal stå i genitiv.
  • Projektopgave - produkt

    Forumindlæg
    Hej Jeg har projektuge, og jeg er tom for ideer til mit produkt. Jeg har emnet "de unges udvikling siden 50`erne", håber I har nogle gode ideer til et produkt - tak på forhånd :))
  • essay

    Forumindlæg
    jeg skal skrive essay hvor jeg skal "fabuler" over unges forskellige mulgiheder i samfundet og der livssiturationer. jeg skal tage udgangspunkt i filmen/romanen Nordkraft, problemet er jeg ikke husker den så godt :) nogle der kan hjælpe