Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11101 til 11120 af 154034
  • genotypiske udspaltningsforhold

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave i biologi sóm jeg simpelthen ikke kan finde ud af, jeg skal finde det genotypiske og fænotypiske udsplatningsforhold, jeg har fundet frem til at det fænotypiske er 3:1 men ved ikke om det passer. Skemaet ser således ud: A a A AA A...
  • 1. standpunkt i 2g

    Forumindlæg
    HEJ Vi får snart 1. standpunkt i 2g og vil bare høre noget fra jer. Jeg har allerede en fornemmelse at det ikke bliver fantastisk godt altså karakterne, men det jeg har gjort indtil videre var at fokusere på min B-fag meget mere end A-fag, da det er det jeg afslutter i år, og jeg vil jo altid ku...
  • årsprøver

    Forumindlæg
    kære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ...
  • SSO

    Forumindlæg
    hejsa. sidder med 3.G's opgaven. og jeg bliver pludselig i tvivl om forksellen på en analyse og vurdering. redegørelsen er hvor man fortæller om det konkrete der er sket, hvordan det sket osv. analyse og vurdering er det ikke hvor man går ind go diskutere hvorfor og grunden osv. kan ikke ...
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Hvordan skrive jeg foreksempel "2 i anden" Hvordan laver jeg det lille to-tal?
  • hvad er en præsentation

    Forumindlæg
    hej alle spørgsmålet siger lidt sige selv, er der nogen der ved hvad en præsentation er ? er nemlig ikke sikker på forhånd tak
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H.
  • gamle eksamensopg.

    Forumindlæg
    hey derude, er der nogen af jer, der kender et link, til alle mulige gamle eksamensopg. i matematik skriftlig ? på forhånd taaak ..
  • eksamens opgaver

    Forumindlæg
    hey Er der nogle der ved, hvor man kan hente skriftlige kemi eksamens opgaver henne? Ligger de et sted på nettet?
  • Plagiering :o

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en ven der i en af sin skriftlige eksamen havde plagieret. Kan han blive student eller hvad skal han gøre?
  • SRP-Skabelon

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Skal til at skrive SRP til december og har emnet klimaændringer i Biologi/Dansk. Jeg har "opskriften" på en SRP aflevering, men det kunne være utrolig fedt, hvis nogle gad ligge deres gamle SRP ud så man kunne se hvordan de forskellig har gjort. Jeg er ikke ude efter af ...
  • Rejser, opdagelser og foradnrigner

    Forumindlæg
    Kan man godt vælge Darwins teorier? Og inddrage biologi og samfundsfag? Og i så fald - hvilke metoder kan man anvende?
  • Fjernundervisning

    Forumindlæg
    Er der nogen som har erfaring med Biologi som fjernundervisning, jeg overvejer at gå igang med studiet ved siden af mit arbejde på fuld tid
  • hvad er særligt for biologis metode og religions metode?

    Forumindlæg
    hej Jeg skal til AT imorgen men bliver pludselig i tvivl om hvad der er særligt for henholdsvis biologi metode og religions metode?
  • Dansk årsprøve

    Forumindlæg
    Hej med jerDen skriftlige årsprøve i dansk er opgaveformuleringen genbrug fra tidligere år eller skrives der nye??I såfald at opgaveformuleringerne er genbrug kunne man så forestille sig at det er opgaveformuleringen, fra studentereksamen 2003 der bliver brugt i år??
  • Kilder

    Forumindlæg
    Hvis jeg kopierer lidt tekst fra en bog, skal det markeres i min tekst så? ( det er nogle enkle udtryk)Altså med skråskrift f.eks.?Eller kan jeg skrive det, som det andet skrift, og så bare skrive i fodnoter hvor det stammer fra?
  • Skal man op i Matematik b?

    Forumindlæg
    Hej sp. Jeg går på andet år på HHX og jeg har matematik på b-niveau. Min lærer siger, at vi skal op i matematik b, enten skriftligt eller mundtligt, passer det? Var desuden ikke op til nogen eksamen på første år. Tak på forhånd.
  • Dumpet mat - hvad sker der?

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g og dumpede min matematik B mundtlige eksamen. Jeg har fået 4 i mundtlig årskarakter og 7 skriftlig. Hvad sker der ved det? Skal jeg så læse mat B op eller har jeg så stadig min matematik B eksamen?
  • Medicin regning

    Forumindlæg
    Er gået i stå ved den her : En patient på 90 kg med brystsmerter ordineres infusion med glycerylnitrat. 8 ml Glycerylnitrat ”SAD” inf. konc. blandes i 100 ml natriumklorid isotonisk infusionsvæske. a) Udregn styrken på den færdige infusionsvæske?
  • HF Skr. Eksamen Matematik B - 31.05.2013

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har været til skriftlig eksamen i dag (HF B niveau) og jeg vil i den anledning høre om der er nogle der kan se åbenlyse fejl i min aflevering. Kunne være lækkert med lidt feedback :)