Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 11101 til 11120 af 23765
-
Emulgator eller emulsion
ForumindlægHaløjsa alle sammen! :D Er emulgator og emulsion det samme?! Håber i kan svare på det, for skal allerede aflevere min rapport imorgen..! Knus Lbxg.. -
Persulfat og iodidioner!
ForumindlægNogen der ligger inde med en rapport omhandlende emnet angivet i emnefeltet? Såfremt en eller anden sidder med den, har vedkommende så ikke mulighed for at skrive til mig? -
Evolution
ForumindlægHej jeg sidder og skal skrive en rapport om evloutin men ved ikke hvad det betyder når der står "Hvad skal der til for at evolution forgår" Vil i ikke nok gi en forklaring på det?? -
Benzoesyre
ForumindlægJeg skriver om en rapport omkring syntese af benzoesyre hermed lyder opgaven Hvorfor dannes der brunsten? er der nogle der vil hjælpe med en forklaring -
Øl
ForumindlægHej. I min rapport skal jeg skrive hvorfor der er forskel på volumen og massen i destilationsforsøget. Er der nogen der ved hvorfor der er forskel? -
ært og byg
Forumindlægjeg har en rapport hvor der står: giv en biologisk begrundelse for, at man har valg at blande ært i bygkulturen... -
Kondensation og hydrolyse
ForumindlægNogen der ved hvordan man indsætter symbolet for Kondensation og hydrolyse, hvis man skal insætte det i en rapport, man skriver på computer, uden brug af mathtype. , -
optik
ForumindlægEr der nogle der ved om der er forskel på lysets brydning fra luft til plast og lysets brydning fra plast til luft, sidder nemlig og skrive rapport om dette... -
organisk indifikation
Forumindlægjeg sidder fast i denne rapport om organisk identifikation og det er de spørgsmål der er i opgaven under resultat/diskussion -
Er smørret dødeligt?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i gang med en rapport, og jeg har nogle spørgsmål til efterbehandling, som jeg skal svare på. Men jeg er helt lost. -
CO2 Udledning
ForumindlægHej jeg er laver en rapport om Miljø ville lige høre om nogle af jer vidste lidt om Udledning af CO2, altså hvordan udviklingen har været. tak på forhånd:) -
hey hjælp TIL celledeling
ForumindlægHEY SKAL LAVE EN Rapport til Genetik og kan ikk rigtig finde uf af dem her Hvordan deler en ukønnet celle sig mitose hvordan deler en kønnet celle sig meiose -
Se igennem!?
ForumindlægEn der har mulighed for at se min halvfærdige rapport omhandlende enzymer og spytamylase igennem? Er utrolig meget i tvivl om det jeg har lavet er godt eller skidt! -
Forsøg med en lampe
ForumindlægHej! Jeg har lavet den her forsøg med en lampe og er igang med at skrive en rapport. Hvad skal man svare til spørgsmål 6.? Mange tak på forhånd! -
Hvorfor findes/ findes der ikke skovflåter?
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport i biologi, men jeg kan ikke besvare ovenstående spørgsmål. Kan I? På forhånd tak! -
Sandsynlighedsregning - hypergeometrisk fordeling
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om sandsynlighedsregning, hvor jeg skal gøre rede for hypergeometrisk fordeling. Er der nogen som kan forklare hvad det går ud på? -
Fejlkilder ??
ForumindlægVille lii høre ad, om man ryger ned i karakteren hvis der er for mange fejlkilder i en rapport ? Dvs. forsøget ikke levede op til de antagelser, som teorien forudsætter. -
Elektronprikformel for vand
ForumindlægHej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig? -
biologi hjæælpp!!!
ForumindlægHej jeg er igang med en rapport og er tvivl om dett er rigtigt "I lungarterien bliver der pumpet blod ud fra højrehjertehalvdel op til lungekredsløbet." er det fra lungearterien eller aorta? -
HJÆLP.. pH i ækvivalenspunktet
ForumindlægHej hej - vi har en rapport om titrering af eddikesyre. hvor vi først har fundet koncentrationen af syren.. og nu skal udregne pH i ækvivalenspunktet. HVAD GØRE MAN?HVAD SKA LAN BRUGE?
