Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 11141 til 11160 af 60468
-
Hjælp til mundtlig eksamen (Samfundsfag)
ForumindlægHej :) Jeg har trukket Grundloven i mundtlig samfundsfag (eksame). Og som delemne har jeg valgt ytringsfrihed. Men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen porblemstilling... Så ville høre om der var nogle af jer der har været ude for det samme emne eller bare har et godt spørgsmål/problemstillin... -
Fransk eksamens stil 2011
ForumindlægHejsa, Er der nogle af jer, der har været til fransk eksamen skriftlig i år (2011) fordi jeg vil meget gerne have opgaven, især oversættelsen :-) hvis i kan sætte den ind herinde, fordi min mail fungere desværre ikke -
Tysk eksamen, grammatik? :-)
ForumindlægHej, jeg skal til tysk mundtlige eksamen om et par timer! Har rettet alt igennem, jeg skal sige udover to af mine analyse punkter, jeg synes omfatter er svært sprogbrug. Er der en venlig sjæl derude, der vil se på det? :-) -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til eksamen i religion C-niveau - derfor vil jeg høre af, om du har nogle gode råd at dele ud med? Hvordan man forbereder sig bedst muligt op til? En god huskeliste? Eller andet, der kan være til hjælp? På forhånd tak! -
Fra barn til voksen, mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har trukket fra barn til voksen i dansk mundtlig eksamen. Jeg vil gerne arbejdede solsort og snefnug, men jeg kan ikke finde teksten. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den fulde version af den? -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig bedst muligt til en tysk mundligt eksamen i den frie dialog, hvis man ikke er særlig god? Jeg kan sagtens forstå en tysk tekst, når vi skal oversætte den osv, og jeg kan også komme med en god fremlæggelse, men jeg er ikke god til at have en dialog, jeg mangler tit ord f... -
tvivl omk. eksamen
ForumindlægHej.Står og skal snart til eksame i samfundsfag på b-niveau og er blevet lidt i tvivl om hvordan det foregår.Trækker man bare en artikel og gennemgår de spørgsmåle der er til den?Derudover.. udover alt teorien om de forskellige ting har vi også læst div. artikler. Nogle af disse er opgivet i mit ... -
Spansk A Eksamen- hvordan gik det??
ForumindlægSÅ er spansk eksamen overstået-fantastisk!! Hvordan gik det jer, og hvad synes i om oversættelse/emne? Selv synes jeg oversættelsen var en smule sær/svær.. Meget længere end de oversættelser vi her på skolen har øvet:( Havde ellers håbet på at brillere med nogle konjuktiver, men der var kun en`... -
Tysk eksamen på Tirsdag
ForumindlægHeej mennesker.. Jeg har brug for jeres råd og hjælp. jeg skal som skrevet til eksamen i tysk B på tirsdag. Jeg dumpede i kemi sidste år, så er super nervøs i år, da jeg ikke er speciel god til tysk og har haft et dårlig forhold til min tysk lærer. Har i nogle gode råd? hvordan jeg skal gribe det... -
DNA-chips og etik EKSAMEN PÅ MANDAG!
ForumindlægHej derude Jeg skal til AT-eksamen på mandag og jeg er lige lidt i tvivl om nogle ting. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan DNA-chips fungerer(biologi) og så kan jeg ikke finde ud af hvordan teknologietikken vil forholde sig til designerbørn. Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig! mv... -
God til engelsk rettelse af stil
ForumindlægHej Jeg har hurtig brug for rettelse angående engelsk gramma... mvh Rixer -
stil om reklame på engelsk
Forumindlæghjælp, er der nogen der har en stil liggende om reklame på engelsk, lige meget hvad for en reklame...MVH anders -
engelsk, et maskulint sprog?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare med EGNE ord, hvorfor man kalder engelsk for et maskulint sprog? -
Organ donation. Engelsk B
ForumindlægHej er der nogen, der har skrevet en engelsk stil om organ donation fra eksamensæftet August 2008? -
3.g opgave i engelsk
Forumindlæghvad har i skrevet om i 3.g opgave i engelsk?\n\n -
Samfundsfag(sociologi)/Engelsk
ForumindlægHej jeg vil gerne skrive srp i sociologi/engelsk og analysere en engelsk roman med sociologiske begreber jeg leder derfor efter en spændende engelsk roman, som tager sted i et engelsk talende samfund. meget gerne omhandlende en speciel karakter... hå¨ber der er nogen som har nogle forslag? -
Arbejdskraft? - Oversættelse-> Engelsk?
ForumindlægHej Er der nogen, som ved, hvordan man siger 'arbejdskraft' på engelsk?? Tak på forhånd -
Engelsk stil!! rette!! hjælp!!!!!
ForumindlægHej er der nogle der vil rette min engelske stil ? p.s tak på forhånd :) Jeg vedhæfter den :) -
Studieretningsopgave - engelsk og historie
ForumindlægHej. Jeg skal skrive studieretningsopgave i engelsk og historie. Har I nogle super ideer til emner? På forhånd tak :) -
Engelsk stil.. Gennemlæsning
ForumindlægHej vil egentlig bare lige have jeres responds på en engelsk aflevering og måske lidt tjekkelse af grammatiske fejl ville være dejligt :)
