Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11201 til 11220 af 154034
-
Endnu en :-(
ForumindlægEn person skyder mod en skive, hvor der ved hvert skud er mulighed for at ramme plet (P) og ikke ramme plet (F); skuddene er indbyrdes uafhængige. Sandsynligheden for plet er 30%. Beregn sandsynligheden for, at resultatet ved de 7 første skud er a) FFPFPFF b) PFFPFPP Beregn derefter sandsynlighed... -
Kongruens fejl!!
ForumindlægJeg har prøvet at rette nogle "fejlsætninger" for kongruensfejl men ved ikke om det for det første er rigtigt eller om der er nogle jeg har over set (Kongruens er sådan noget som; is, are, don't, doesn't) For a second, Mr. Dursley doesn't realise what he have seen - then h... -
eksamen i morgen
Forumindlæghej er der nogle der skal op i fysik A imorgen? skriftlig selvf? hvis i har nogle gode guldkorn (notater eller lign) er i meget velkomne til at smide dem ind her :P hvilke opgaver tror i der vil være? forhåbentlig ikke mange laseropgaver :( -
Fedme i USA - SRP. Hjælp til filmanalyse.
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP om femde i USA i fagene biologi A og engelsk B. Jeg skal analysere filmen "Fed Up", men har aldrig prøvet at analysere en film i engelsk som sådan. Er der nogen, som har nogle opgaver jeg kan se og evt få noget inspiration fra, eller som har nogle guldkor... -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
"SRP" Den Spanske Syge
ForumindlægHej kender i nogen, der har skrevet SRP i Historie A og Biologi A, hvor emnet er den spanske syge ? Mangler inspiration.. Hvis du kan hjælpe så skriv til min INDBAKKE.. På forhånd tak -
Kloge mennesker vil læse rette min synopsis??
ForumindlægHej. Jeg skal aflever min synopsis (2.g årsprøve) idag inden kl. 15 Den handler om fedme og sukkersyg Dansk A og Biologi A -
Ekstremsport gennem tiden HI & BI - Grænser
ForumindlægHej, jeg skal akut bruge en genial problemformulering til emnet Ekstremsport gennem tiden, hvori jeg kan inddrage Historie A og Biologi A På forhånd tak -
Antal eksamener?
ForumindlægSå vidt jeg har forstået skal man op i 10 eksamener i alt. Men den tæller den obligatoriske skriftlig engelsk eksamen man er til i 2.g med som en af de 10 eksamener, når man har engelsk på højt niveau, hvor man så får en skriftlig eksamen igen?Vh. Smizze -
rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette min engelsk, det er en resume fra en tekst. tak på forhånd The story is about a mother and a sons relation. The mother is over , her son will moving, her sister will to send her in the hospital. her sister ruth dont want her. she has her own family and also a lot of p... -
ATP
ForumindlægHvad er ATP præcis? Kemisk/biologisk energi??? iform af varme? Kan man måle det? -
Nitrogen
ForumindlægEr der nogen som kan forklare nitrogens kredløb? Tak på forhånd :) -
Synopsis - frikydning
ForumindlægHej.. Ville høre om der er nogen der kan rette mig imod en hjemmeside hvori jeg kan finde nogle konkrete skemaer (eller lignende) med hvad der sker med kroppen, udsat under ekstreme forhold?? Hilsen Samuel -
Ingeniør uddanelse
ForumindlægHvad er den bedste ingeniøruddannelse? I form af job og løn? -
3’ og 5’enden??
ForumindlægKopieringen af DNA-sekvensen under processen DNA synthetisering foregår altid fra 3’enden mod 5’enden. Er der nogen der kan forklare mig hvad 3' og 5'enden betyder ud fra eoxyribose-molekyle. ? -
SSO
ForumindlægEr der nogle som har nogle gode ideer til hvad man kan skrive sso om? Og er det godt at skrive som et emne som fx Romerriget, som mange har skrevet om? -
Projektopgave hjælp
ForumindlægHej. Min gruppe har valgt at vi skal have autisme som underemne til "når livet går i sort". Vi skal derfor have to fag som skal inkluderes. Vi har valgt samfundsfag, med hvilke problemer der kan være i samfundet og det med inklusion. Vi mangler det andet fag. Men hvad kan det være? -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
Fysik på B i stedet for C
ForumindlægHej! Jeg overvejer at tage Fysik på B i 3.g, og vil høre om det er bedre at have et 7 tal på B istedet for 10 på C. Jeg var nemlig til eksamen sidste år og fik 10, og så er jeg jo bange for, at hvis jeg taget det på B og skulle falde til 7 så ville jeg få mindre i det endelige gennemsnit. -
Hvad er en celle??
ForumindlægVi har en opgave..og jeg ved ikke hvad en celle er!!! Har aldrig haft om det før nu!!
