Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 11201 til 11220 af 19198
-
Hvordan foregår AT årsprøve i 1.g
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til AT årsprøve på torsdag og er nu i gang med den sidste forberedelse. Jeg kom til at tænke på, hvordan sådan en årsprøve egentlig foregår? Jeg mener: - Er der en censor? - Skal man sidde ned ved et bord med lærere (og evt. censor), eller er det ligesom en frem... -
mundtlig eksamen - gode råd
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd? -
afgangs examen 9.kl emner!?
Forumindlæghej allesammen, jeg har ramt "muren" hårdt. jeg er gået helt istå med at kunne finde et emne at skrive om. jeg har fået 4 hovedemner som jeg skal finde noget inden for: Education, On the street, Travel, Minoties. hvis der er nogen der har forslag til emner så skriv venligst. -
Elektromagnetisme
ForumindlægHejsa! Jeg er gået lidt i stå med min dispotion og kan ikke finde svar på dette i mine bøger: Det elektriske kredsløb. Hvad består en elektromagnet af? Hvad er en diode? Samfunds strømforsyning. Jeg skal bare kunne forklare hvad dette er, så er der nogen som kan hjælpe? :-) -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, jeg går i 9 kl, og vil gerne går på gymnasium næste år, men jeg er ikke blevet egnet. MIne karakterer er: læsning: 7 og retskrivning: 7 dansk mundtlig: 4 og dansk skriftlig: 7 færdi: 4, *jeg havde 7 før, men i terminsprøven gik det ikkke så godt, og nu har jeg fået 4 :( * pro... -
Rettelse
ForumindlægHej derude er der en venlig sjæl som ville rette min tysk stil igennem, den er kun på en halv side? :) -
Rettelse af stil
ForumindlægEr der en af jer, jeg kan få til at kigge min tysk stil igennem? :-) -
Krop udsmykning
Forumindlægjeg mangler en tysk stil om fx. (Tatoo/pircings) kan i ikke hjælpe mig med at finde en...! -
Tidligere eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan jeg finde tidligere eksamensopgaver? Fra 2014? I fagene dansk, samfundsfag, matematik og tysk? Det haster!!!! -
Referat
ForumindlægHej...Er der nogle der gerne vil rette mit tyske referat?Mvh Anne -
rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette min tysk stil?? Jeg har lidt stress på, da jeg skal aflvere her om lidt.. -
Litti? Hjælp!
ForumindlægNogen der har læst den tyske tekst Litti?Jeg forstår den ikke rigtig. Hjælp mig -
nåja - hvad sker der!!!!!
ForumindlægNogen der kan sige dette på tysk:"Det tog Franz sig meget nær" -
I hvert fald
ForumindlægHvad hedder det ord på tysk?I hvert fald ???Jeg har ikke kunne slå det op, det gælder alle sammenhængende ord! -
Rettelse af stil
ForumindlægEr der nogle, som ville hurtig skimte min tyske stil? Den er på godt og vel 200 ord? Tak på forhånd! :-) -
Kort oversættelse
ForumindlægEr der en venlig sjæl der har tid til at hjælpe med en tysk oversættelse på ca. 200 ord? -
Oversættelsen driller lidt :s
ForumindlægEr der en venlig sjæl der har tid til at hjælpe med en tysk oversættelse på ca. 200 ord? -
Tal?
ForumindlægHej. Hvordan siger man 87221 og 1512403 på tysk? Er 1512403 ikke sådan her: einemillionenfünfhundertundzwölfausendvierhundertunddrei ? Okay. Den var da lang ;) -
fødselsdagsflag
ForumindlægHvor kan jeg købe fødselsdagsflag med udenlanske flag som fx det Tyske og Græske ? -
Hjælp til den kroniske uskyld!
ForumindlægEr der nogen der præcis ved hvem Junker var??? Har fundet ud af et det var en tysk et eller andet, men forstår det ikk helt!Tak..
